Tror at det er broren til Jarl André Storbæk som spiller for Ham-Kam. Det var forøvrig han som scoret målet.
Mouelhi
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av LarsiTror at det er broren til Jarl André Storbæk som spiller for Ham-Kam. Det var forøvrig han som scoret målet.Kommentar
-
Om Storbæk fra dagens Østlendingen:
- Vi følger Håvard Storbæk, og vi er klar over at det er flere som gjør det, sier Kjetil Rydje, trener for Lillestrøms rekruttlag.
Rydje er selv trysling og har sett Storbæk i tre-fire kamper denne sesongen.
- Jeg synes han tar nye steg hele tiden. Pila peker i riktig retning, slik det skal gjøre for unge spillere. Han gjør en god kamp mot oss, noe som ikke er en stor bombe, han spiller stort sett solid hele tiden.
- Det er ikke så mange gutter på østlandsområdet som holder det samme nivået som ham.
Som trener for Lillestrøms rekrutter har Rydje ansvaret for utviklingen av flere talentfulle spillere. Storbæk står ikke tilbake for noen av ungdommene i Lillestrøm.
- Han er helt klart i det øvre sjiktet av den gruppa.
- Åtte av våre juniorspillere har trent med A-stallen i år, legger han til bare for å understreke hvor god han synes Håvard Storbæk er.
Bedre før
19-åringen tror selv ikke han imponerte Kjetil Rydje og resten av Lillestrøm noe spesielt i går kveld.
- Jeg har vel spilt bedre kamper før, men jeg scoret jo målet som gjør at vi vinner kampen. Det er jo viktig det.
At Lillestrøm følger ham er han fullstendig klar over. De ville ha ham med på juniorlaget sitt i JET-turneringen i sommer. Men Storbæk takket nei. Han ville heller ha seg en uke sommerferie. Den eneste ferien han har fått fra fotballen i sommer. Ham-Kam har også merket seg stortalentet fra Ljørdalen, men hovedpersonen selv tar det hele med ro.
- Så lenge jeg ikke hører noe konkret er det Nybergsund som gjelder.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Vi trenger spillere som kan gå rett inn og styrke 11'eren. Ikke nok en bra 2. div spillerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsiHallo?!
Gutten er født i '86! Mener dere at vi ikke trenger 19 år gamle stortalenter?
Bare så det er sagt, LSK har ingen '86-spillere som er bedre enn Håvard Storbæk.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av christofferOpprinnelig skrevet av LSK-supp.Vi trenger spillere som kan gå rett inn og styrke 11'eren. Ikke nok en bra 2. div spiller
Altså..Vi må tenke på framtiden også..ikke bare nåtiden!Kommentar
-
Fra www.lsk.no
--------
Khaled Mouelhi stoppet i Roma
Søndag reiste Kahled hjem for å gifte seg. På hjemreisen ble han stoppet imigrasjonsmyndighetene i Roma og fikk ikke lov til å reise videre til Oslo. Etter intens jobbing med ambassadene i Tunis og Roma ble misforståelsen oppklart og Khaled fikk hoppet på et senere fly, og en lettet Kahled kunne lande i Oslo noe senere enn planlagt.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
-
Når han ikke får komme inn å vise seg på 3-0 en gang, så er han kanskje et stykke unna elveren?
Hørte jeg bom-bom-bom, bom-kjøp (håper jo ikke det...) ???LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Innvendingen var god, men poenget det samme.
Mouelhi har ikke spilt et minutt på førstelaget i kamp ennå.
Det er 8 serierunder igjen.LSK Norges beste lagKommentar
-
Mange spør seg hva Khaled mangler, og hvorfor han ikke er på 1.laget allerede. Rent bortsett fra det fysiske, så tror jeg kommunikasjonen med de andre spillerne er en stor utfordring.
Tunisieren snakker visstnok bare minimalt fransk, i tillegg til morsmålet sitt. Derfor er det noen ressurs-personer i LSK-systemet som spiser frokost med Khaled så ofte som mulig, og da snakkes det bare engelsk. Med andre ord, språkopplæringen er i gang!
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaMange spør seg hva Khaled mangler, og hvorfor han ikke er på 1.laget allerede. Rent bortsett fra det fysiske, så tror jeg kommunikasjonen med de andre spillerne er en stor utfordring.
Tunisieren snakker visstnok bare minimalt fransk, i tillegg til morsmålet sitt. Derfor er det noen ressurs-personer i LSK-systemet som spiser frokost med Khaled så ofte som mulig, og da snakkes det bare engelsk. Med andre ord, språkopplæringen er i gang!
mvh
Gammer`n
Jeg håper på Olofinjana, men frykter Orjinta.Kommentar
Kommentar