Fuglamarsjen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Supermann
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 433

    #41
    Da var marsjen overstått, suksess mener nå jeg, kunne vært flere, men slett ikke dårlig med folk, må få dette som en "tradisjon" igjen..!
    Ultras Felt C
    www.ultrasfeltc.com

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #42
      Ja! Veldig bra!

      Kommentar

      • kanarijenta89
        Medlem
        Hoffnarr
        • May 2005
        • 48

        #43
        Flott
        samma ruta LSK-brann? hadde vært en kjekk opplevelse...

        Kommentar

        • kulfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 256

          #44
          var kult å være med på detta her assa...

          Bengalske lys var også fett... :twisted:
          Forza fugla!

          Kommentar

          • Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

            #45
            Syykt fett.... mot LSK - brann må vi også ha sånn tog!!!

            Da blir vi sikkert 3 ganger så mange.... se for dere 2000 kanarifans gjennom lillestrøms gater a... fett ass!!!

            Mot brann får vi med familier og TROMMA i toget også!!

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #46
              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Da blir vi sikkert 3 ganger så mange.... se for dere 2000 kanarifans gjennom lillestrøms gater a... fett ass!!!
              Da anbefaler jeg at dere kjøper billett på forhånd!!!! :lol:

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #47
                Synes marsjen var en suksess, håper på reprise mot Brann, men da burde vi gå til avtalt tid, tar lenger tid å komme inn portene når vi blir 3 ganger så mange. Kult med bluss selv om det er litt stusselig i solskinn
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Synes marsjen var en suksess, håper på reprise mot Brann, men da burde vi gå til avtalt tid, tar lenger tid å komme inn portene når vi blir 3 ganger så mange. Kult med bluss selv om det er litt stusselig i solskinn
                  Stusselig i solskinn, men samam faen. Vi regna med et oppmøte på rundt 50 ca på grunn av at forhåndssalget ikke var noe bra, så ble vi bortimot 200 stk som tusla nedover.

                  Det med at den ble utsatt et kvarter var lurt, for det kom en del folk til kl 18 som ble med på toget. Det morsomme var folk som hadde stelt seg opp langs ruta for å se på og alle på Alexen kom ut på verandaen.... 8)

                  Tviler på om det blir flere i år, kanskje i en evt. semi hjemme. Men en tradisjon blir antagelig første hjemmekamp hvert år i serien

                  Kommentar

                  • kanarijenta89
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2005
                    • 48

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Tviler på om det blir flere i år, kanskje i en evt. semi hjemme. Men en tradisjon blir antagelig første hjemmekamp hvert år i serien
                    hvorfor ikke gjenta det, når det ble såpass fremmøte. bedre samhold det, enn at vi skal rusle nedover, 2-3 stykker alene vel, til forskjellig tid..?? :?
                    koselig tradisjon det vel...

                    Kommentar

                    • blue
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 1429

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av kanarijenta89
                      Opprinnelig skrevet av Tony
                      Tviler på om det blir flere i år, kanskje i en evt. semi hjemme. Men en tradisjon blir antagelig første hjemmekamp hvert år i serien
                      hvorfor ikke gjenta det, når det ble såpass fremmøte. bedre samhold det, enn at vi skal rusle nedover, 2-3 stykker alene vel, til forskjellig tid..?? :?
                      koselig tradisjon det vel...
                      Enig! Virker veldig merkelig at man velger en match med færrest tilskuere i hele sesongen, og så sier at det ikke blir flere marsjer! Jeg kunne ikke brydd meg mindre, men det er tydeligvis mange som synes tog er artig, og med 10.000 tilskuere mot Brann ville sikkert marsjen blitt en suksess!
                      Fugla 4 Life!

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #51
                        Da blir det fort for oppbrukt. Og det er ikke meninga.
                        I utgangspunktet så skulel kvartfinalen i cupen trekke mange folk, uansett motstander. derfor valgte vi denne dagen til marsjen. Uansett så er styret fornøyd med oppmøte.

                        Tror fortsatt ikke det ville blitt med så mange mere mot Brann, da mange er mer interessert i å sitte på Martins for å drekke..

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          I utgangspunktet så skulel kvartfinalen i cupen trekke mange folk, uansett motstander. derfor valgte vi denne dagen til marsjen.
                          Hvis du trodde det ville komme mye folk mot Stabæk, så er jeg er litt usikker på vurderingsevnen din i forhold til tilskuertall. Uansett, jeg håper folk kan få lov til gå i marsj hvis det er veldig mange som har lyst til det.

                          Marsjen trenger ikke på død og liv å være organisert. Det kan være så enkelt som at alle som skal på kampen har en felles avgang fra Martins 1 time før kampstart. Bare et forslag...
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          • kanarijenta89
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • May 2005
                            • 48

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Tror fortsatt ikke det ville blitt med så mange mere mot Brann, da mange er mer interessert i å sitte på Martins for å drekke..
                            Det tror jeg!!

                            Hvis flere folk skal på kampen mot Brann, blir det jo automatisk fler som skal fra Martin's og til stadion. Og siden dem skal til Åråsen, hvorfor ikke like så godt gå samlet, starte synginga og få opp stemninga før kamp?

                            Kommentar

                            Working...