LSK-Rubin Kazan - fre. 11.2. kl. 18:00 - La Manga

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

Opprinnelig skrevet av gilbert
    Mitt inntrykk i fjorårssesongen var iallfall delvis det motsatte: At vi altfor ofte lå under etter en elendig førsteomgang, og dels henta opp ganske mange håpløse situasjoner i løpet av andre omgang. Testresultatene tyder også på at kondisjonen var og er vel så god som under det forrige regimet.

Jeg har en god del kritiske spørsmål både til trenere (intensitet på treningene, spillervalg, motivering, taktiske opplegg eller mangel på sådan) og spillere (innsats, tekniske ferdigheter, avslutningsegenskaper hos flere spillere/spisser, taktiske valg og spilleforståelse), men to områder der jeg har en klar positiv vurdering er (1) rekruttering og spillerutvikling (innafor stramme økonomiske rammer) og (2) fysisk trening for kondisjon, hurtighet, spenst og generell skadeforebygging.

gilbert
    Enig i mye, bortsett fra kondisjon. Tror ikke det kjøres tøffe tester lenger, dessverre. Gi meg bevis, så er det jo greit.

Fortell meg heller hvilke kamper vi kjører kampen seint og tidlig i fjor, og da på hjemmebane. Brann la seg bakpå, takk til dem. Allerede mot Viking var det samme dritten. Arne Erlandsen hadde vært lynende forbanna, det hadde kanskje også Uwe og Jan Åge. Artig hvis noen av disse hadde sagt meininga si i media forøvrig.

Det er altså resultatet av spillere, treninger og hovedtreners innflytelse jeg er ute etter. Husk at den "gemene hop" er driiiitskuffa over det som er prestert på Åråsen siste 3 år. Altså seff ikke bare nåværende regimes feil.

Kommentar

• erikh
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2008
      • 443

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
      Enig i mye, bortsett fra kondisjon. Tror ikke det kjøres tøffe tester lenger, dessverre. Gi meg bevis, så er det jo greit.

Fortell meg heller hvilke kamper vi kjører kampen seint og tidlig i fjor, og da på hjemmebane. Brann la seg bakpå, takk til dem. Allerede mot Viking var det samme dritten. Arne Erlandsen hadde vært lynende forbanna, det hadde kanskje også Uwe og Jan Åge. Artig hvis noen av disse hadde sagt meininga si i media forøvrig.

Det er altså resultatet av spillere, treninger og hovedtreners innflytelse jeg er ute etter. Husk at den "gemene hop" er driiiitskuffa over det som er prestert på Åråsen siste 3 år. Altså seff ikke bare nåværende regimes feil.

enig i at mye er feil i klubben, men du bjeffer opp feil tre. biip-testene blant annet har vist at kondisjonsmessig er vi der vi skal være. underpresteringen går på andre ting

manglende rutine, manglende plan, manglende pondus, dårlig markeringsspill, etc etc

Kommentar

• El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

Er jo bare å konstantere utifra denne kampen at, hvis han holder seg skadefri, blir det nok mye Bollywood News iår! Han LEKER SEG på kanten jo!
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

Opprinnelig skrevet av El Caco
          Er jo bare å konstantere utifra denne kampen at, hvis han holder seg skadefri, blir det nok mye Bollywood News iår! Han LEKER SEG på kanten jo!
          Tenkte akkurat på det. Ser virkelig ut som det Bolly har tatt steget i år. Tommel opp for Bollywood-feber!
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

Working...