LSK-Rubin Kazan - fre. 11.2. kl. 18:00 - La Manga

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Kamptråd LSK-Rubin Kazan - fre. 11.2. kl. 18:00 - La Manga

Med Espen og Steinar ute blir vel ellevern seende ca slik ut:

Logi

Esset-Kippe-PSA-Ringstad

Nicco(EK)-Dosso-Nosa-Bolly

Ujah-BBS

Nå er vi ferdig med de første kampene og laget bør begynne å sette seg. Hvis vi fortsetter med det dårlige spillet fra LSK -Hallen begynner jeg å bli veldig bekymret for sesongen.

Får se om noen av prøvespillerne får en omgang, ellers håper jeg Ruben kan få noen minutter.

Blir også spennende å se om det russikse laget legger seg og taper med vilje. Sist vi spillte mot et russisk lag på La Manga husker jeg Ringstad herjet.

Håper Dosso har gjort store sprang i tiden i S******n og fikser oppgaven. Han har noen fantastiske defensive egenskaper som jeg håper han får frem.
    Last edited by Kjell.T.Ring; 09.02.2011, 17:23.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • mo-bjer58
    Medlem
    Møteplager
    • Nov 2010
    • 73

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Med Espen og Steinar ute blir vel ellevern seende ca slik ut:

Logi

Esset-Kippe-PSA-Ringstad

Nicco(EK)-Dosso-Nosa-Bolly

Ujah-BBS

Nå er vi ferdig med de første kampene og laget bør begynne å sette seg. Hvis vi fortsetter med det dårlige spillet fra LSK -Hallen begynner jeg å bli veldig bekymret for sesongen.

Får se om noen av prøvespillerne får en omgang, ellers håper jeg Ruben kan få noen minutter.

Blir også spennende å se om det russikse laget legger seg og taper med vilje. Sist vi spillte mot et russisk lag på La Manga husker jeg Ringstad herjet.

Håper Dosso har gjort store sprang i tiden i S******n og fikser oppgaven. Han har noen fantastiske defensive egenskaper som jeg håper han får frem.

Er et bra lag det der, håper laget spiller vesentlig bedre deffensivt enn tidligere iår, og at vi snart har mulighet til å kjøpe en ny midtbanespiller.
    Får vi se årets første seier?

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Opprinnelig skrevet av mo-bjer58
      Får vi se årets første seier?
      Da må du hive deg på flyet til La Manga. Kampen blir ikke vist på tv/nett.

Kommentar

• gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3226

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        I dagens Papir-RB, som mest er om Espens skade, sier Henning Berg dette om Dosso:

"- Dosso har litt å gå på når det gjelder spilleforståelse og det å lese med- og motspillere. Det går på taktisk forståelse (av) når han skal presse og når falle av.
        - Han er god sideveis og til å dekke rom, men må bli bedre på valgene framover på banen. Men han er ung og i fin utvikling".

Artikkelen sier videre at han ikke har innfridd så langt og at LSK så langt ikke har vurdert å forlenge kontrakten, som går ut etter denne sesongen. LSK snakker med MMX/postnummer 2010, som er interessert i å leie Dosso også denne sesongen, men akkurat nå er det bare Edwin som kan leies ut (på grunn av kjøpestoppen og størrelsen på stallen).

gilbert

Kommentar

• lobolars
          Medlem
          Hoffnarr
          • Mar 2010
          • 64

Hva i h......

Opprinnelig skrevet av reka
          Da må du hive deg på flyet til La Manga. Kampen blir ikke vist på tv/nett.
          Hva i all verden har vi noen interesse av at Eriksen skal bli blogger.Det bryr meg midt i ræva.Mye mere interessert i hva som skjer med gutta der nede.Nei skal dere holde oss oppdatert,så send noe interessant.Det er fotball vi er interessert i.:evil:

Kommentar

• okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

Opprinnelig skrevet av lobolars
            Hva i all verden har vi noen interesse av at Eriksen skal bli blogger.Det bryr meg midt i ræva.Mye mere interessert i hva som skjer med gutta der nede.Nei skal dere holde oss oppdatert,så send noe interessant.Det er fotball vi er interessert i.:evil:
            Beklager hvis jeg høres sarkastisk ut nå, Lobolars.

Vi har publisert 33 saker på fem og et halvt døgn fra Spania. Det er i snitt seks saker per dag. Hvis ikke du får med deg "hva som skjer med gutta der nede" gjennom det så må jeg finne meg en annen jobb.

Hvis du i tillegg hadde tatt deg tid til å lese saken om Eriksen / se intervjuet (hvis du ikke gidder å lese) så får du med deg at det handler om at HVIS Eriksen skulle blogge. Det er også nevnt noe sportslig i den saken...

mvh
            Ole K
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• pachendale
              Medlem
              Bøffel
              • Aug 2007
              • 31

nyhets oppdateringene ifra la manga er veeeeldig bra!! LSK.no må være norges beste
              __Javel,,Takk skal du ha!!!____

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6110

Opprinnelig skrevet av okb
                Vi har publisert 33 saker på fem og et halvt døgn fra Spania. Det er i snitt seks saker per dag. Hvis ikke du får med deg "hva som skjer med gutta der nede" gjennom det så må jeg finne meg en annen jobb.
                Rapporteringen fra Spania har vært meget bra. Spesielt bra er det at dere også klarer å følge opp juniorene som er med landslagene på la manga. Vet du forresten om Kolbjørnsrud får bli i spania med a-laget etter landslagssamlingen? Synes han burde få den muligheten når han først er der nede.

Ellers sier det mye om hvor bra dekningen der nede er når ingen har bitcha om at caps har hengt seg opp i alle overskriftene. Hadde jeg følt noe behov for å klage så hadde jeg bitcha om det for lenge siden. Men med mange nye saker hver dag, og en del godt sportslig innhold så har jeg ikke følt behovet.

Håper det kommer mange gode rapporter fra denne matchen også. Her er vi avhengige av at rb og lsk gjør en god jobb.

Kommentar

• Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

Opprinnelig skrevet av HSft
                  Ellers sier det mye om hvor bra dekningen der nede er når ingen har bitcha om at caps har hengt seg opp i alle overskriftene. Hadde jeg følt noe behov for å klage så hadde jeg bitcha om det for lenge siden. Men med mange nye saker hver dag, og en del godt sportslig innhold så har jeg ikke følt behovet.
                  Dette har med typografien som blir kjørt, ikke selve titteleringen fra skribentene.

Personlig syntes jeg det fungerer fint slik.
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• okb
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2377

Opprinnelig skrevet av HSft
                    Håper det kommer mange gode rapporter fra denne matchen også. Her er vi avhengige av at rb og lsk gjør en god jobb.
                    Vi kommer til å gjøre vårt beste, men vi vet ikke helt hva som møter oss. Har ikke vært på banen hvor kampen spilles. Jobber knallhardt for å få til liveoppdatering med livechat. Ikke minst videobilder i etterkant.

Lagoppstillingen forklart av sjefen sjøl på LSK.no nå.

Kolbjørnsrud blir med G17-landslaget tilbake til Norge forresten.
                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

1-0 til LSK (!) etter straffe skapt og satt av Ujah ifølge LSK-Live.

Jeg er nesten fornøyd allerede - uansett hvordan dette ender.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Tipper dette har vært reint power play for det meste, men et solid lysglimt er det jo uansett med uavgjort mot en slik motstander. Håper ihvertfall vi hadde litt ball og gjorde noe konstruktivt med den.

Kommentar

• Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5918

Vi hadde da flere sjanser som kunne avgjort denne kampen. Fornøyd, jeg.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

"- Dosso har litt å gå på når det gjelder spilleforståelse og det å lese med- og motspillere. Det går på taktisk forståelse (av) når han skal presse og når falle av.
                            - Han er god sideveis og til å dekke rom, men må bli bedre på valgene framover på banen. Men han er ung og i fin utvikling".

gilbert[/QUOTE]

Svært imponerende av en ung spiller å spille Africa Cup allerede i 2004:

the sun, sun newspaper, nigerian news, politics, entertainment, business, politics, 2023 Governorship Election
                            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Latvijan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 360

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.

gilbert

http://www.sunnewsonline.com/webpage...3-2008-003.htm[/QUOTE]

Det er meget meget imponerende, ja. 2004 Africa Cup gikk i januar - kvaliken (som Dosso sier han deltok i) var ferdig 6. juni 2003. Det betyr at Dosso spilte for a-landslaget til Elfenbenskysten som 12-åring! :???:

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Dette har vel vært diskutert før, uten at jeg husker om vi kom til noen konklusjon.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

Er det vår Dosso som denne artikkelen omhandler? Klubbene Dosso i artikkelen snakker om stemmer ikke med de vår Dosso skal ha spllt for.

Kommentar

• Latvijan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2005
                                    • 360

Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Er det vår Dosso som denne artikkelen omhandler? Klubbene Dosso i artikkelen snakker om stemmer ikke med de vår Dosso skal ha spllt for.
                                    Bildet viser jo vår Dosso og handler om en ivoriansk spiller i Nigeria. Men at det er ting som ikke stemmer helt er det dessverre ingen tvil om.

Vi sporer av tråden her. For å fokusere litt på kampen, så er det stas å registrere årets første resultat som vi ikke trenger å skamme oss over. Herlig at Ujah fortsetter å bøtte inn!

Kommentar

• xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.

ENda mere imponerende med tanke på at han ikke var i troppen til Senegal til Afrikamesterskapet.

Kommentar

• Smukken
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2004
                                        • 720

Skryt fra Dagbladet

Vi får faktisk litt skryt fra Dagbladet.no word.
                                        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

Working...