Vårslepp 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marii
    KFL styremedlem
    Møteplager
    • Jun 2009
    • 83

    Vårslepp 2011

    BEGYNNELSEN PÅ NOE NYTT

    Lørdag 12. mars er det duket for tidenes Vårslepp for alle LSK-supportere.
    Kanari-Fansen Lillestrøm & LSK-familien sparker i gang sesongen, sørger for spektakulær underholdning og forventer stinn brakke på Martin’s med sultne Fuglasupportere.

    Serien starter med et knalltøft program i år, og de fire første kampene går mot Stabæk, Brann, RBK og vif. Det betyr full kamp fra første spark på ballen, og vi slår an tonen for årets sesong ved å invitere til et storslagent Vårslepp på Martin’s lørdag 12. mars, lørdagen før sesongen settes i gang for alvor.

    Engasjementet skal tennes!

    Foran denne sesongen skal alle gode krefter forenes mot ett mål: Bringe den stolte Sportsklubben tilbake der den hører hjemme - i toppen av norsk fotball!

    I år skal vi allerede før sesongen gi noe tilbake til alle som skal følge Fugla borte som hjemme. Vi kjører i gang Vårslepp 2011, og vi garanterer at dette blir en uforglemmelig opplevelse veldig mange vil sette stor pris på.

    Dette skjer på Martin’s:
    18:00 Stor buffé.
    19:30 Spesial-quiz - Vinn tur & billett til Danmark vs. Norge
    20:30 Underholdning & artister

    Artister:
    Kaza & Karlsen
    Frank Aanerud
    Rannug & Jordbakke
    Lefseklingers
    Lillestrøm Ramplag & Snøvleri m.fl.
    Se opp for spillerne, støtteapparatet, administrasjonen og styret.

    Quiz-verter:
    Vi har utfordret Arnfinn Fagerli & Ivar Hoff.
    (Dette vil du ikke gå glipp av!)

    Konferansierer for kvelden:
    Fetsund Råner`n & Ronnie Hallén




    Billett med buffé: 150 kroner
    Billett uten buffé: 100 kroner



    Billetter kjøpes på Martin’s eller gjennom KFL & LSK sine nettverk fra den 12.2.



    VÅRSLEPP 2011 – BEGYNNELSEN PÅ NOE NYTT.
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    #2
    Jeg skal si det mange personer tenker: Jævlig rart at dette kom akkurat samme dag det blir arrangert en LSK Kick Off på Republic.

    Men konkuranse er sunt, bare la det skje på sunne premisser så
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #3
      Liv i byen blir det hvertfall! Kan jo godt hende de utfyller hverandre.
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9453

        #4
        Opprinnelig skrevet av Simeone
        Jeg skal si det mange personer tenker: Jævlig rart at dette kom akkurat samme dag det blir arrangert en LSK Kick Off på Republic.

        Men konkuranse er sunt, bare la det skje på sunne premisser så
        Fett at Ivar Hoff og Arnfinn Fagerli er med i konspirasjonen til mange personer.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Jeg synes at det er synd at det fortsatt ser ut som om kfl og ufc jobber mot hverandre i steden for og samarbeide(dette gjelder begge veier). Tenk for et kult opplegg dette kunne blitt om dette var et samla prosjekt,men liv i lillestrøm det blir det. Men synes at dette er et kult opplegg fra kfl sin side og håper alle som setter pris på at kfl nå har eksistert siden 1992 støtter opp om dette , jeg håper på og se mange av gamle gutta/jentene her.
          Last edited by tullebukk; 10.02.2011, 12:29.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #6
            Opprinnelig skrevet av Simeone
            Jævlig rart at dette kom akkurat samme dag det blir arrangert en LSK Kick Off på Republic.
            Jeg er ikke videre bevandret i ultraironi, så jeg beklager hvis jeg overser noe her, men det er også jævlig rart at dette arrangeres siste helgen før seriestart. Jeg mener, hva faen? Hadde det ikke vært mer naturlig med kick-off rundt pinse?
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Hadde det ikke vært mer naturlig med kick-off rundt pinse?
              Utdyp gjerne, for den tok jeg ikke

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                #8
                Opprinnelig skrevet av Simeone
                Jeg skal si det mange personer tenker: Jævlig rart at dette kom akkurat samme dag det blir arrangert en LSK Kick Off på Republic.

                Men konkuranse er sunt, bare la det skje på sunne premisser så
                Veldig rart er det ikke. Det er helgen før seriestarten og det er vel ganske naturlig å kjøre igang kick off denne helgen.

                Jeg tviler på at KFL har satt den datoen fordi det skal være ett event på republic som de ser som "konkurent". Jeg tipper denne "festen" ble satt på blokka allerede rett etter serieslutt og først nå den blir offentlig med alle artiser og gjester som har sagt ja til å stille opp.

                Men hvem bryr seg? De som drar på republic hadde neppe dratt på martins eller omvendt uansett.
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Utdyp gjerne, for den tok jeg ikke
                  Regner med at Fridtjof påpeker det åpenbare i forhold til at Simeone på vegne av "mange" setter spørsmålstegn ved hvilken dag KFL har valgt for Vårslepp 2011?

                  Selvfølgelig legger man et seriestartarrangement rett før seriestart, og når to grupper jobber hver for seg er det ikke akkurat noe sjokkerende sammentreff.

                  Ikke ulikt møbel- eller elektrokjeders romjuls- og nyttårssalg...

                  Helt personlig skulle jeg ønske at UFC rendyrka ultrasimaget sitt. Det utfyller KFL på en god måte på tribunen, og Republic har vel fungert mye på samme måten i forhold til Martin's gjennom sesongen.

                  Jeg har flere ganger ment at UFC legger seg tett opp til å være en tradisjonell supporterklubb. Det må selvfølgelig UFC få lov til å være, men da har vi et særdeles godt alternativ som har levert varene siden 1992 - og som på ingen måte har tenkt å framstå som noe avdanka gamlehjem framover.

                  Hvis KFL anklages for å kopiere UFC vil jeg si det veldig mange tenker: Kick-off med Øyvind og Egil, som nærmest oppfattes som KFLs husorkester, er vel ikke direkte banebrytende og legger i hvert fall ikke opp til å bli oppfatta som alternativt.

                  Kanari-Fansen er stolt av Vårslepp 2011 og håper på at mange LSK-supportere får en heidundrende morsom kveld. Så veit vi også at det er andre som aldri setter sine bein på et KFL-arrangement, og da er det hyggelig at det finnes andre muligheter.
                  Vidar Evje

                  Kommentar

                  • Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Utdyp gjerne, for den tok jeg ikke
                    Huff. Skremmende. Det var selvfølgelig sarkasme.

                    For å tro at KFL legger vårsleppet til 12. mars for å stikke kjepper i hjulene til UFC må man være så sørgelig paranoid at Internett ikke er et trygt sted å ferdes etter solnedgang. 12. mars er så krystallklart det åpenbare valget siden det er siste lørdag før seriestarthelgen.
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                      Huff. Skremmende. Det var selvfølgelig sarkasme.

                      For å tro at KFL legger vårsleppet til 12. mars for å stikke kjepper i hjulene til UFC må man være så sørgelig paranoid at Internett ikke er et trygt sted å ferdes etter solnedgang. 12. mars er så krystallklart det åpenbare valget siden det er siste lørdag før seriestarthelgen.
                      Yes, var derfor jeg ikke skjønte en dritt av det du skulle frem til

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KFL109
                        Regner med at Fridtjof påpeker det åpenbare i forhold til at Simeone på vegne av "mange" setter spørsmålstegn ved hvilken dag KFL har valgt for Vårslepp 2011?

                        Selvfølgelig legger man et seriestartarrangement rett før seriestart, og når to grupper jobber hver for seg er det ikke akkurat noe sjokkerende sammentreff.

                        Ikke ulikt møbel- eller elektrokjeders romjuls- og nyttårssalg...

                        Helt personlig skulle jeg ønske at UFC rendyrka ultrasimaget sitt. Det utfyller KFL på en god måte på tribunen, og Republic har vel fungert mye på samme måten i forhold til Martin's gjennom sesongen.

                        Jeg har flere ganger ment at UFC legger seg tett opp til å være en tradisjonell supporterklubb. Det må selvfølgelig UFC få lov til å være, men da har vi et særdeles godt alternativ som har levert varene siden 1992 - og som på ingen måte har tenkt å framstå som noe avdanka gamlehjem framover.

                        Hvis KFL anklages for å kopiere UFC vil jeg si det veldig mange tenker: Kick-off med Øyvind og Egil, som nærmest oppfattes som KFLs husorkester, er vel ikke direkte banebrytende og legger i hvert fall ikke opp til å bli oppfatta som alternativt.

                        Kanari-Fansen er stolt av Vårslepp 2011 og håper på at mange LSK-supportere får en heidundrende morsom kveld. Så veit vi også at det er andre som aldri setter sine bein på et KFL-arrangement, og da er det hyggelig at det finnes andre muligheter.
                        Angående rendyrking av ultrasimaget så er vel ikke det å arrangere bussturer, fester og salg av utstyr noe som kan kalles det å drive supporterklubb
                        Last edited by Tony; 10.02.2011, 13:57.

                        Kommentar

                        • egil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1119

                          #13
                          Siden Øyvind og jeg (indirekte) har blitt dratt inn i diskusjonen, og vi har fått noen spørsmål utenfor forumet også, ser jeg grunn til å kommentere.

                          Øyvind og jeg spiller på mange forskjellige slags "LSK -arrangementer", f.eks hvor brudepar eller jubilant har LSK tilknytning. Som alltid er det først i tid, best i rett prinsippet som gjelder ved booking.

                          Spillejobben på Republic ble avtalt mellom Øyvind og Tony i fjor høst. (Tony har vi forøvrig et svært godt forhold til i forhold til hans engasjement rundt salget av den siste CD`en i LSK-Shopen.)

                          Etter at det har blitt røkt "fredspipe" mellom KFL og UFC i fjor så vi vel heller ikke på kick-off spilling for UFC som særlig kontroversielt, og det har vel heller ikke alltid vært Kick-off i KFL-regi de siste åra.

                          Synd at arrangementene kolliderer, men skjønner jo at siste helg før seriestart er mest aktuell. Heldigvis finnes det etterhvert mange LSK-trubadurer, så her blir det jo heldigvis "Alle skal få"-prinspippet som gjelder.

                          Så hvis noen skulle lure, så er dette er absloutt ikke ment som noe brudd med KFL fra vår side, og jeg håper på at vi sees også på Martin`s utover sesongen!
                          Last edited by egil; 10.02.2011, 14:05.
                          KFL - medlem nr 23

                          Kommentar

                          • camillakanari
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2006
                            • 211

                            #14
                            Hvordan er det med aldersgrense på martins denne kvelden egentlig?

                            Kommentar

                            • Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av camillakanari
                              Hvordan er det med aldersgrense på martins denne kvelden egentlig?
                              Håper det er 20 så mann har muligheten å kjøpe noe sterkere enn øl
                              Daukjøtt Felt C

                              Kommentar

                              • Fugla- patriot83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2005
                                • 1241

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Jeg synes at det er synd at det fortsatt ser ut som om kfl og ufc jobber mot hverandre i steden for og samarbeide(dette gjelder begge veier). Tenk for et kult opplegg dette kunne blitt om dette var et samla prosjekt,men liv i lillestrøm det blir det. Men synes at dette er et kult opplegg fra kfl sin side og håper alle som setter pris på at kfl nå har eksistert siden 1992 støtter opp om dette , jeg håper på og se mange av gamle gutta/jentene her.
                                Tror teksten på "Vi herjer dette landet" må gjøres om til:

                                Skål, hver rebell
                                i UFC og KFL
                                vi er ifra vår lille by, men krangler likevel…
                                Uansett så slutter opplegget på Martin's 23:30 og opplegget på Republic 03:00 så man kan glatt diskutere shortsen til Pascal Simpson med mafians Ivar Hoff, le av VIF sammen med Søgård, spørre ut Arnfinn Fagerli om fotballhistorie og brøle "JA, FOR FAEN" til K&Ks "Lillestrømgutt".. Og likevel rekke å høre The Barmates og ta en øl og skråle og skåle på Republic.

                                Og så er det moro at en slik type kick-off som var vanlig i KFL rundt tusenårsskiftet på både gamle og nye Martin's er tilbake!

                                Skål, hver rebell
                                i UFC og KFL
                                vi er ifra vår lille by, men herjer likevel!
                                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                Kommentar

                                • Felt C
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 776

                                  #17
                                  Det er vel tidligere erfaringer som gjør at man blir litt paranoid når det gjelder kfl.Spesielt siden kfl ikke har hatt kickoff på noen år.Nok om det.

                                  Men som folk påpeker så er det vel forskjellige typer folk som går på hvert sitt arrangement og kanskje noen går på begge.Det er vel helt greit.
                                  For min del blir det republic som er mer intim og kommer til å ha en syk allsangfaktor.Kvalitet,ikke kvantitet

                                  Rep kommer til å bli fylt til randen og blir Martins det samme så er det bare fint for supporterkulturen i Lillestrøm.

                                  snøballkrig kl 01.00 på torvet,anyone?

                                  Kommentar

                                  • Fugla- patriot83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2005
                                    • 1241

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Felt C
                                    Men som folk påpeker så er det vel forskjellige typer folk som går på hvert sitt arrangement og kanskje noen går på begge.Det er vel helt greit.

                                    For min del blir det republic som er mer intim og kommer til å ha en syk allsangfaktor.Kvalitet,ikke kvantitet

                                    Rep kommer til å bli fylt til randen og blir Martins det samme så er det bare fint for supporterkulturen i Lillestrøm.

                                    snøballkrig kl 01.00 på torvet,anyone?
                                    Det er jo ypperlig at folk kan gå til begge, ja.

                                    Og for øvrig håper jeg folk kan være nogenlunde ålreite overfor hverandre. Blir for dumt sånn som det er på FB-si'a til Vårsleppet hvor det allerede er posta tre sarkastiske/nedlatende meldinger fra folk som åpenbart ikke liker dette arrangementet Vårsleppet. Noen av oss kan jo komme til å ta en tur på begge arrangementene. Noen har sansen for det som er av KFL, UFC, Sportsklubben, Republic, Martin's og FBK. Barnslig utilslørt nedrakking blir for dumt... Du som også er Celtic-supporter skjønner at det til slutt kan bli stemning som "..Have you got no f****** home of yor own?!"

                                    Og du prater om kvalitet isf kvantitet. Jeg kom til å tenke på hva man får til sammen om man hadde gått inn for det. Tenker da på Sandefjord away ifjor både på puben (Simeone fyrte jo igang bra allsang fra scenen der ) og kampen. Allsang på pub (kanskje noe lang spilling av trubadurene, dog...) og rygghopping og vanvittig go' stemning på tribunen. Og klikke på tribunen mellom Macho, FUGLinho, Tobben og det som er av KFL'ere og UFC'ere, mens Rønner'n og Tony drar igang allsang. Sånt gir virkelig go' følelse!!

                                    Jeg håper alle får en feit lørdag både på Republic og Martin's og ros til de som arrangerer disse arrangementene!!

                                    Skål, hver rebell
                                    i UFC og KFL
                                    Vi er ifra vår lille by, men herjer likevel!
                                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      #19
                                      Det er ikke rart det blir krig her i verden...
                                      Håper alle får en strålende kick-off, uansett hvor man måtte gå. Og at det medfører at motivasjonen for å tråkke til av full hals fra første avspark i gymsalen er på topp for alle.
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • morten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2156

                                        #20
                                        Jeg skal drikke Baileys på Klimt! Satser på en trubadur i pianobaren..
                                        Badekar
                                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                        Kommentar

                                        Working...