Vi må ha en kamptråd for selv de ubetydeligste/motbydeligste motstandere. Vi ser frem til 90 minutter fotball (og to timer dopingkontroll) mot 2010, som igjen har tigget til seg forsterkninger fra LSK. Med forbehold om at grånissene ikke blir stoppet i tollen er det avspark 14.00. Denne skal selvfølgelig vinnes!
LSK- Grånissene - lør. 26.2. kl. 14:00 - LSK-Hallén
Collapse
X
-
Spent på å høre rapportene ang Tokstad og hvor han er tiltenkt rolle i grålaget. Desverre får jeg ikke reist til hallen i dagLast edited by Ketil Cantona; 26.02.2011, 12:43.Kommentar
-
-
http://mobil.rb.no/lsk-magasinet/article5506143.ece
Berg tester Risholt. Nosa må muligens erstattes av Dosso.
Solberg starter på topp
Stefan Logi Magnusson – Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Erling Knudtzon, Roger Risholt, Hassane Dosso (Nosa Igiebor), Mathis Bolly, Nicolay Solberg, Anthony Ujah.Kommentar
-
Dermed regner Henning Berg med at han sender følgende 11 ut fra start i LSK-hallen klokka 14.00 i dag (4-4-2):
Stefan Logi Magnusson – Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Erling Knudtzon, Roger Risholt, Hassane Dosso (Nosa Igiebor), Mathis Bolly, Nicolay Solberg, Anthony Ujah.
Spennende å se hva Solberg får til som spiss etter å ha spilt noen måneder i klubben. Han har på ingen måter imponert meg i treningskampene.
Veldig kjedelig om nosa ikek er klar. Hvordan Risholt fungerer med Nosa er avgjørende for å finne ut om det er noe poeng i å signere han.
Håper Bolly fortsetter den gode utviklingen vi har sett. Om han ikke har dagen er Ujah eneste profil i en fryktelig grå og kjedelig elver.Kommentar
-
-
Håper vi får se han prøvespillern fra Warri Wolves i løpet av kampen. Hadde vært gøy å se hvilke ferdigheter han besitter.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nosa starter i stedet for Dosso.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar