LSK- Grånissene - lør. 26.2. kl. 14:00 - LSK-Hallén
Collapse
X
-
Logi er strålende på strek, men han koster oss mange poeng hver sesong i feltet. Som regel ved at han bare står å ser på baller som flyr forbi tre meter unna streken, og når man ser det første målet til Strømmen skjønner man jo hvorfor han ikke går ut å plukker/bokser disse ballene...Kommentar
-
Kommentar
-
Nosa skuffer no inni helsikes. Har han hatt en eneste god pasning/touch?Kommentar
-
-
Sånt gjennomspill er det mange måneder siden jeg har sett. Klassespill av Solberg!Kommentar
-
Hva i h***, Risholt var jo klart på ball!
Edit: Haha! Tok tilbake det gule kortetKommentar
-
-
Dårlig kamp hittil. Solberg og Knudtzon gjør bedre kamper enn jeg har sett dem gjøre tidligere, men de holder fortsatt ikke høyt tippeliganivå.
Bolly er artig å se på når han lykkes. Gleder meg til å se han videre, men han er ikke så mye involvert i dag og misslykkes med en del.
Risholt er vel som venta. Fyller rollen sin helt greit, men er ikke en spesielt god spiller. Treig i kroppen men gjør en innsats. Kan være en middlertidig løsning på plassen, men hever ikke laget nevneverdig.Kommentar
-
Kommentar
-
Deilig frispark fra Karim. Hvor kom det fra?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar