Når det gjelder Risholt synes jeg han har gjort en helt ok. Veldig god plasseringsevne, og gir litt med defensiv trygghet foran midtstopperne.
LSK- Grånissene - lør. 26.2. kl. 14:00 - LSK-Hallén
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Oppdateringene mangler periodevis fokus på hvilket lag som styrer kampen og hvor stor ballbesittelsen er, det savner jeg virkelig. Man får lite inntrykk av hvordan kampen egentlig går, men dette gjelder vel norsk live-oppdatering generelt.
Uansett deilig med en seier endelig!Kommentar
-
Solid kamp av LSK, spesielt siste 25 minuttene av første omgang og første 20 minuttene av andre. Knudtzon og Bolly leverer begge langt bedre enn i år, spesielt morsomt å se Erling. Synes Ruben gjør en vel så god figur som Risholt sentralt, tviler på at Roger får kontrakt.
Litt skuffet over LSKs live-oppdatering. Når jeg følger en live-oppdatering er jeg mer opptatt av hva som skjer på banen enn betydningsløs chatting. De burde holde seg til én person som liveoppdaterer og som holder fokus på match i stedet for barnepass og thailandturer.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Ble skremt av de første 20 minuttene, men resten av kampen har vi god kontroll og eier kula. Ikke mye å si om denne kampen, vi spiller ingen utrolig kamp, men gjør omtrent det som er forventa. Artig å se Bolly spille ball, han lykkes ikke med alt, men talentet hans er lett å se. Bra at Knudtzon viste seg fra en bedre side også.
Vi har mye å gå på og jeg savna Bergmann i dag.Kommentar
-
Enig med Fugl1120 her, til tross for at jeg selv bidrar stort med tullprat på livesendingene. Kan det lages en løsning der folk selv kan velge om de vil ha chat eller bare oppdateringene?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
rb-live bør vel være et godt alternativ om man kun vil ha oppdateringene?
http://www.rb.no/fotball/live/?kamp_id=595174Kommentar
-
Synes det var en grei bra kamp i dag. Var ræva de første minuttene, men ut i kampen så tok spillet seg opp.
Var bra bak i dag og synes forsvaret hadde god kontroll. Ringstad burde kanskje ha startet, men har vel noe med at han skal ta det rolig i starten nå etter skaden hans. Logi hadde en stor tabbe og var igjenom hele kampen treig med å slå ut ballen, ellers så hadde han ikke så mye å gjøre.
Knudtzon og Bolly var vel de to beste i dag. Morsomt å se Bolly med så mye selvtillit, han kunne til tider gjøre hva han ville med forsvaret til strømmen. Kult at Knudtzon spilte så bra som han gjorde i dag. Ser ut som om han har blitt flink til å bruke farten sin, også hadde han en god innleggsfot i dag.Kommentar
-
Synes det var en grei bra kamp i dag. Var ræva de første minuttene, men ut i kampen så tok spillet seg opp.
Var bra bak i dag og synes forsvaret hadde god kontroll. Ringstad burde kanskje ha startet, men har vel noe med at han skal ta det rolig i starten nå etter skaden hans. Logi hadde en stor tabbe og var igjenom hele kampen treig med å slå ut ballen, ellers så hadde han ikke så mye å gjøre.
Knudtzon og Bolly var vel de to beste i dag. Morsomt å se Bolly med så mye selvtillit, han kunne til tider gjøre hva han ville med forsvaret til strømmen. Kult at Knudtzon spilte så bra som han gjorde i dag. Ser ut som om han har blitt flink til å bruke farten sin, også hadde han en god innleggsfot i dag.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Nå var ikke jeg på kampen, men på høydepunkter så roter logi det til og er vel skyld i 1 - 0 målet i mot.
Hvordan virket han i resten av kampen.
Syntes han slipper inn litt enklemål i de treningskampene jeg har sett.
Trodde han hadde fått rønkensyn og skulle bli bedre enn noen sinne.¨Kommentar
-
Nå var ikke jeg på kampen, men på høydepunkter så roter logi det til og er vel skyld i 1 - 0 målet i mot.
Hvordan virket han i resten av kampen.
Syntes han slipper inn litt enklemål i de treningskampene jeg har sett.
Trodde han hadde fått rønkensyn og skulle bli bedre enn noen sinne.¨FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Håper han får gjennombruddet i årKommentar
Kommentar