Søpla - LSK i dag kl 19:00 Valhall

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Kamptråd Søpla - LSK i dag kl 19:00 Valhall

KFL boikotter, men antar at de med sumo/tv2-sportabonnemet følger kampen.

Satser på dette laget (her bør laget være så liks som mulig laget som starter serien).

Usikre: Karim, BBS, Edwin og PSA, Bolly, Søgård,

Laget jeg setter opp er uten de usikre.

Logi

Eriksen-Ruben-Pedersen-Ringstad

Erling-Risholt-Nosa-Ohi

Arild-Ujah

Håper på denne midtbanen i 2. omgang:

Nico-Risholt-Ohi-Fredrik

Gleder meg til å se Arild i aksjon igjen.

Og folkens: Bli hjemme!
    Last edited by Kjell.T.Ring; 04.03.2011, 09:46. Begrunnelse: Rekas innspill
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Kippe, Bjørn og Bolly ute med skader.

Tror også det er lite sannsynlig at vi får se Søgård i denne kampen. Berg tar neppe noen sjanser på at han skal slå opp skaden igjen, det kan jo fort skje med hans tennningsnivå mot søpla.

Kommentar

• fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1509

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      KFL boikotter, men antar at de med sumo/tv2-sportabonnemet følger kampen.

Satser på dette laget (her bør laget være så liks som mulig laget som starter serien).

Usikre: Karim, BBS, Edwin og PSA, Bolly, Søgård,

Laget jeg setter opp er uten de usikre.

Logi

Eriksen-Ruben-Pedersen-Ringstad

Erling-Risholt-Nosa-Ohi

Arild-Ujah

Håper på denne midtbanen i 2. omgang:

Nico-Risholt-Ohi-Fredrik

Gleder meg til å se Arild i aksjon igjen.

Og folkens: Bli hjemme!
      Sorry, men har ikke fått med meg denne boikotten. Hvorfor skal vi ikke dra og se?

Forøvrig vil jeg gjerne se Gabrielsen på midten, og se hvordan han fungerer mot god motsand.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

Kommentar

• joacim
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2009
        • 559

Jeg tar turen innover
        Styremedlem 2016

Kommentar

• Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

Litt kjipt med skade lista, hadde håpet på at vi kunne stille med nærmest likt lag som i seriestarten. Blir uansett spennende å se Sekour i aksjon, men trener Risholt fortsatt med laget?

Vil gjerne se en omgang med Ruben på midten, hver gang jeg ser han spille har han hatt en innsats og entusjasme som skaper engasjemang.
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1252

Syntes hele boikotten er barnslig.

LSK er det som er viktigst uansett.

Og utvanning av et produkt mener jeg er tull.

Det går ikke ann og sammenligne treningskamper og seriekamper.

Se tilbake når kongsvingerhallen åpnet.

Da mobiliserte kfl og stilte med 7 busser. Klanen kom med 10 busser tror jeg. ( Nå er dette tall jeg har fra Arild Myklebust, så de kan vike litt ;O) )

Kommentar

• *46*

Ruben burde starte på midtbanen, men ikke sikker på om han gjør det. Ellers tipper jeg Erling på kant, Nico på topp sammen med Ujah og Pål Steffen inn sammen med Steinar.

Resultatmessig frykter jeg denne kampen, men det deles heldigvis ikke ut poeng i dag.

Kommentar

• fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1509

Opprinnelig skrevet av *46*
                Ruben burde starte på midtbanen, men ikke sikker på om han gjør det. Ellers tipper jeg Erling på kant, Nico på topp sammen med Ujah og Pål Steffen inn sammen med Steinar.

Resultatmessig frykter jeg denne kampen, men det deles heldigvis ikke ut poeng i dag.
                Nico er vel ikke spiss?
                Håper forøvrig at PSA kommer inn og gjør en kjempekamp. Unner han å komme tilbake på toppnivå. Dessuten trenger vi farten hans hvis han kommer seg tilbake på nivå.

Hadde forøvrig tenkt å dra og se denne kampen uansett boikott eller ei. Er bare treningskamp, og flott for prøvespillere og ung-gutta å kjenne litt på trøkket og forventningene.
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                  Nico er vel ikke spiss?
                  Han har spilt spiss i hvertfall to kamper i år (om ikke hele, i hvertfall store deler av kampene - startet som spiss mot 2010). Etter hans egen mening kan han bekle begge kanter, off. midt og spiss mener jeg å huske at han sa. Berg sa vel til LSK-TV etter kampen mot 2010 at han passet vel så bra som spiss.

Kommentar

• Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

Jeg drar og innover. Boikott blir teit. Alle mann til vallhall!!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

KFL boikotter, og da gjør jeg som KFL-medlem det også.

Easy as that.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

40 pasienter mot 8000-9000 enga i kveld. Blir deilig!

kfl med boikott og greier. Snakk om rett innstilling 2 uker før serien starter!

Kommentar

• fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1509

Easy as that.
                          Hvem bestemte at KFL skulle boikotte kampen? Hva var grunnen? Var man redd for å vanne ut produktet LSK-VIF?

Ser på kampen som en god mulighet til å vise gutta at vi gleder oss til å se dem kjempe om poengene igjen, og støtter dem året rundt. Bare bra for fotballen å fyre opp rundt hatet før serien starter.
                          Merker selv at hatet til bydelslaget blir sterkere og sterkere for hver dag som går mot seriestart, og for min del er det helt greit at vi fyrer opp under dette før seriestart.
                          *Brasseberget*

Kommentar

• KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

Jeg tolka ikke styrets utsagn som noen totalboikott, sjøl om jeg ser åpningen for å holde seg hjemme med god samvittighet, men en forklaring på hvorfor det ikke blir turopplegg og full mobilisering.

Jeg er forøvrig helt enig i at Vålerengen er en feilvurdering som treningsmotstander og at "produktet" vannes ut.

Allikevel ligger det ikke noe entydig råd om at KFL-medlemmer skal holde seg hjemme i kveld, så supportere som har lyst til å se Fugla i aksjon tett opp mot seriestart bør gå med lett hjerte. Spesielt hvis oppfordringa fra styret om å legge igjen minst mulig kroner til Søpla følges:

"KFL oppfordrer alle til å spise og drikke godt før ankomst Vallhall. Må du drite eller pisse, bruk mye papir... "
                            Vidar Evje

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av KFL109
                              Jeg er forøvrig helt enig i at Vålerengen er en feilvurdering som treningsmotstander og at "produktet" vannes ut.
                              Ikke enig - dette er hva dem trenger nå. En motstander som mobiliserer i det dem forhåpentligvis har av klubbhjerte (og hos Vålerengen - for å få best mulig motstand) og øker forhåpentligvis intensiteten i kampen. En målestokk inn mot seriestart.

Produktet LSK - Vålerengen klarer man ikke å vanne ut.

Kommentar

• Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2602

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                Nico er vel ikke spiss?
                                Jeg tror det er på tide å gjeninnføre begrepet "spydspiss" og begynne å bruke angripere om alle spillere som kan brukes på kantene i 4-3-3, eller ligge bak spydspissen i 4-4-1-1 og bak spydspissen og på sidene i 4-2-3-1.

Jeg synes det virker som om Nico er en angriper (selv om det er tidlig å si). Kjennetegn for disse er ofte at de fungerer overraskende dårlig som ving i en mer tradisjonell 4-4-2. Jeg prøvde å skulle skrive hvilke egenskaper som hørte til vinger kontra angripere, men det ble selvmotsigende og rart. Jeg må bare innrømme at jeg ikke er helt sikker.

Noen kan helt sikkert mestre begge deler og dette blir nok en regel med unntak. Likevel synes jeg det er bedre å bruke angriper om en fyr som Nico, heller enn spiss. Nå om dagen er det ikke mange hurtige små spillere som får spille alene på topp dersom ikke kampforløpet er helt spesielt.
                                Ferdigskåra

Kommentar

• Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

Easy as that.
                                  Jeg er medlem av kfl fordi jeg er intressert i lsk og fotball. Og som
                                  Fotballintressert så drar jeg på det jeg kan av kamper for å støtte laget
                                  Mitt. Håper alle andre også gjør det, selv om noen få personer velger å kalle
                                  Dette for en "boikott"....

Kommentar

• Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

Det er aftenposten som kaller det boikott. Folk bør ha lært at nyheter rett fra kilden ofte er mer presis enn når den gjengis i media nå. Klikk dere inn på styrets informasjonstråd
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Macho-Morten
                                      Ikke KFL-styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2687

Opprinnelig skrevet av KFL109
                                      Jeg tolka ikke styrets utsagn som noen totalboikott, sjøl om jeg ser åpningen for å holde seg hjemme med god samvittighet, men en forklaring på hvorfor det ikke blir turopplegg og full mobilisering.
                                      Det er en riktig tolkning.

Vi føler at KFL som organisasjon ikke bør støtte opp om et vif-arrangement når vi ikke "må". Derimot har vi full forståelse for at noen av våre medlemmer har lyst til å se kampen, og det har de full rett til. Det ligger ingen stor dramatikk i dette.

Kommentar

• McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5104

Regner med vi starter med dette laget:

Stefán
                                        Eriksen - PSA - Pedersen - Ringstad
                                        Erling - Sekour - Nosa - Ohi
                                        Nico - Ujah

Evt: Ruben, Risholt, eller Dosso på midten istedet for Sekour.
                                        Last edited by McGuffy; 04.03.2011, 12:04.

Kommentar

Working...