Søpla - LSK i dag kl 19:00 Valhall

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Kan bli gøy å se LKE på høyreback for første gang (?) siden han kom til klubben.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Macho-Morten
      Ikke KFL-styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2687

      #22
      Opprinnelig skrevet av fjacob82
      Hvem bestemte at KFL skulle boikotte kampen? Hva var grunnen? Var man redd for å vanne ut produktet LSK-VIF?
      Det var en styrebeslutning at KFL ikke arrangerer noe til denne kampen. Boikott er ikke riktig ord her. Det var vitterlig ikke noe offisielt arrangement i treningskampen mot f.eks. Nybergsund heller.

      Mer informasjon om årsak(er) kan hentes her:

      Denne tråden er opprettet for å gi informasjon til medlemmene fra styret i Kanari-Fansen Lillestrøm. Det åpnes ikke for diskusjon/debatt eller spørsmål i denne tråden. Er behovet til stede for avklaringer kan dette gjøres i andre tråder på forumet. Henvendelser til styret sendes på e-post: styret@kanari-fansen.no eller

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
        Det er en riktig tolkning.

        Vi føler at KFL som organisasjon ikke bør støtte opp om et vif-arrangement når vi ikke "må". Derimot har vi full forståelse for at noen av våre medlemmer har lyst til å se kampen, og det har de full rett til. Det ligger ingen stor dramatikk i dette.

        Dette har vel mer eller mindre vært LSK og vif sin holdning i mange år nå at dem ikke har ønsket at man skal møte hverandre annet enn i serie/cup. Hvorfor de nå har gått bort fra dette må gudene vite? Det er vel sikkert økonømi i dette. Dette er vel den mest inbringende treningskampen man kunne få til på norsk jord mellom to norske lag. Ha det fint på match dere som drar. Jeg sitter å ser kampen i sofaen med pils og pop corn og lader opp til det virkelig er alvor.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • gja
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2008
          • 302

          #24
          Jeg tar turen innover :smile:
          Årets supporter 2010!!

          ________________________________________________

          Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #25
            Den eneste grunnen for at LSK og vif møtes i dag er fordi det var LSK som var engas første motstander i Vallhall og at dem på en måte ville markere det med en kamp mot LSK igjen ettersom det er 10 år siden Vallhall åpna. At det er snakk om en treningskamp i år vil ikke si at det blir en tradisjon. Jeg tror ikke vi møter enga i en treningskamp de neste 3 åra.

            Dessuten har alle visst om denne kampen siden desember. De som vil på kamp kommer, de som gjemmer seg bak begrunnelsen og ikke kommer pga. de får ha det så godt!

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #26
              Opprinnelig skrevet av Tony
              Den eneste grunnen for at LSK og vif møtes i dag er fordi det var LSK som var engas første motstander i Vallhall og at dem på en måte ville markere det med en kamp mot LSK igjen ettersom det er 10 år siden Vallhall åpna. At det er snakk om en treningskamp i år vil ikke si at det blir en tradisjon. Jeg tror ikke vi møter enga i en treningskamp de neste 3 åra.
              Det gjør meg bare enda mere kvalm! Hvorfor i helvette skal LSK være med på å feire vif?
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • *46*

                #27
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Det gjør meg bare enda mere kvalm! Hvorfor i helvette skal LSK være med på å feire vif?
                God sportsånd kanskje?

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av xeR
                  Det gjør meg bare enda mere kvalm! Hvorfor i helvette skal LSK være med på å feire vif?
                  LSK ser jo ikke på dette som en feiring, men som en mulighet til å få en motstand av et lag som er bedre enn oss. Bedre å møte vålenga i dag enn å møte Kongsvinger imorra for eks.

                  Og ingenting er bedre enn å ødelegge enga sitt 10 års jubileum med en seier over vif i kveld!

                  PS: Jeg er ikke noe mer fan av å møte enga i treningskamper enn det du er. Men jeg skal stille uansett!

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6079

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Kan bli gøy å se LKE på høyreback for første gang (?) siden han kom til klubben.
                    Han spilte høyreback i noen kamper i pre season den første sesongen han var her. Husker at han linka opp veldig bra med Bjørn Helge Riise. Gleda meg som en unge til å se dem herje på høyrekanten når sesongen starta, men det fikk vi aldri se.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      God sportsånd kanskje?
                      Jeg ser fortsatt ikke noe poeng med å ta del i vif sin feiring.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • *46*

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Han spilte høyreback i noen kamper i pre season den første sesongen han var her. Husker at han linka opp veldig bra med Bjørn Helge Riise.
                        Off-topic, men det hadde nok noe språket å gjøre

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          LSK ser jo ikke på dette som en feiring, men som en mulighet til å få en motstand av et lag som er bedre enn oss. Bedre å møte vålenga i dag enn å møte Kongsvinger imorra for eks.
                          Jeg mener fortsatt at dette er å ta del i vif sin feiring, noe som gjør emg kvalm. JEg ser absolutt nytteverdien i en slik match sportslig sett, men for meg spiller det ingen rolle.

                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Og ingenting er bedre enn å ødelegge enga sitt 10 års jubileum med en seier over vif i kveld!
                          Så sant, så sant... Desverre har jeg null trua på at så vil skje.. Tror heller vi er med på å lage en knall feiring for vif. 10 års jubileum feires med å slå LSK (nok en gang)

                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          PS: Jeg er ikke noe mer fan av å møte enga i treningskamper enn det du er. Men jeg skal stille uansett!
                          Bra vi er enige om noe Så får alle som drar på match kose seg der og vi som tar matchen i sofaen kose oss med matchen på TV.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7080

                            #33
                            Vel, LSK.no er iallfall på plass, med chat og radio. Vi slipper tross alt å betale for inngangen. Følg med på nettsidene!
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              #34
                              For ti år siden var jo ikke søpla i eliteserien. Foreslår at dette er en markering for et søplafri tippeliga.

                              Kommentar

                              • Boing
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 711

                                #35
                                La nå den så vil dra på kampen for å støtte LSK få gjøre det uten å høre jamring over att de støtter søppla med penger eller er med å ferier søppel. Bare dra og kos dere på match og sørg for å ikke ta med mere penger enn til billetten inn.

                                I kveld boikotter jeg alt og alle bortsett fra dem jeg skal spille poker og ta noen øl med i kveld, god svart og gul helg.

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  KFL boikotter, og da gjør jeg som KFL-medlem det også.

                                  Easy as that.
                                  Tenke selv var aldri en opsjon?

                                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                                  Jeg er forøvrig helt enig i at Vålerengen er en feilvurdering som treningsmotstander og at "produktet" vannes ut.
                                  Hvilket produkt tør jeg spørre?

                                  Stikk finger'n i jorda litt. LSK anno 2011 har fått mindre oppmerksomhet enn skosålen til Northug. Vi skal være sjeleglade for å få en kamp med en adekvat motstander, som atpåtil kanskje kan generere litt entusiasme før seriestart.

                                  Selv kvinnelandslagets tredjesmører fremstår som et mer attraktivt sponsorobjekt enn gjengen til Berg om dagen.

                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  En målestokk inn mot seriestart.
                                  Eneste mulighet til en skikkelig treningskamp ja.

                                  Som skrevet i en annen tråd hadde vi tidligere siste treningskamp mot søpla på Åråsen før seriestart. Det ga masse trøkk.

                                  Selvsagt i gamle dager uten morbid tidlig seriestart, men det kan funke like godt innendørs. Bedre det enn treningskamper mot Nybergsund med 93 tilskuere og en pølsekoker.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Tenke selv var aldri en opsjon?


                                    Har ikke så mye med det å gjøre, men effekten av protesten (det må det vel være lov å kalle det) forsvinner hvis man ikke gjør det unisont.

                                    Dessuten er jeg enig i begrunnelsen. Søplakamper skal være vikige kamper.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • MobBoss
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 900

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Har ikke så mye med det å gjøre, men effekten av protesten (det må det vel være lov å kalle det) forsvinner hvis man ikke gjør det unisont.

                                      Dessuten er jeg enig i begrunnelsen. Søplakamper skal være vikige kamper.
                                      Hvis de vil at alle skal være med på det så er det kanskje en ideé å gjøre det ordentlig og ikke komme drassende med det under to døgn før matchen? På den måten er det enklere å få med seg alle sammen. Kampen har man visst om i flere mnd

                                      Invicta

                                      Ingen er større en klubben

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av MobBoss
                                        Hvis de vil at alle skal være med på det så er det kanskje en ideé å gjøre det ordentlig og ikke komme drassende med det under to døgn før matchen? På den måten er det enklere å få med seg alle sammen. Kampen har man visst om i flere mnd
                                        Jeg er på ingen måte noen talsmann for dette så kommer ikke til å svare på spørsmålet.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • gutt94
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2007
                                          • 3272

                                          #40
                                          6 stk er her alt å ser på kamp, 1 time og 18 min før kampstart. Får med seg damekampen som nå er 1-0 til søpla.
                                          KnutHSolberg

                                          Kommentar

                                          Working...