Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg liker at LSK ikke feier alle lag av banen på denne tiden av året, jeg liker at spillerne etterhvert som serien nærmer seg får følelsen av at de kommer i bedre form for hver kamp som går.. At LSK stiller til seriestart uten de helt store forventningene er i mine øyne helt perfekt, spesielt med tanke på det antatt harde kampprogrammet laget har i starten av sesongen. Kjenner det snart er vår og seriestart, gleder meg for første gang på veldig lenge over at det snart er seriestart igjen.
Jepp, godt fornøyd. Vi kan ikke forvente annet enn målsjanser i mot med 18årig offensiv midtbanespiller og et prøvespillende anker som stoppere. Synes uansett Sekour så bedre ut som stopper enn som midtbane, selv om de kvalitetene han viste frem var nøkkelegenskaper for nettopp midtbanespillere(defensive). Stor og fryktelig sterk, rolig med ballen og ofte gode, konstruktive løsninger. Jeg tror vi har funnet vår mann, faktisk.
Andre positive: EK ser ut som en ny spiller. Det føles farlig hver gang har får ballen, og han tørr endelig å bruke farten sin. Utrolig at ikke Dos Santos fikk noe for overfallet som sendte ham i målet bak banen. Hva faen gjorde målet der i utgangspunktet? Typisk shabby vif-arrangement, selvsagt. Søgård var bra, vant mye og plasserte seg dyktig, Logi var svært god med mange matchvinnerredninger. Solberg er teknisk dyktig, har bra overblikk og søker kreative løsninger, men er for veik til å spille noe annet enn ving foreløpig. Når det er sagt tror jeg han tar nivået i TL, så får tiden vise om han klarer å gjøre enda mer ut av seg.
Negativt: LKE var hårreisende defensivt og ble rævkjørt av shelton gang på gang. Ringstad ikke bra nok defensivt heller, men det kommer kanskje med rutina. Er ikke tett nok på mann og kommer for sjelden opp i presset. Ujah uvenn med ballen, Lunan rotete i posisjoneringen, men det er ikke annet å forvente. Prosjektet med ham som forsvarspiller bør avsluttes nå, han er offensiv av legning, og kraft og duellstyrke har aldri vært noe minus kombinert med teknikk og fantasi. La ham være spilleren han vil være. Nosa ser nonchalant ut, og løper faktisk for mye med ballen(gjør dårlige valg, altså). Hvor er de kreative pasningene, Nosa?
Altså: Dette var helt ok, og med tanke på alle de viktige spillerne vi manglet skal vi være godt fornøyde mot et vif som stilte med tilnærmet førsteellever. De hadde dårlig rytme, og var veldig svake når vi presset høyt i banen. Om dette er noe som funker for å svekke dem vil det fort bli oppdaget, og da kan ikke ett og annet kontringsmål fra plagsomme shelton redde sesongen deres. Da blir det en klassisk søplenedtur, og vi vet alle hvor fortjent det ville være. Ekle svin. De fremstår som helt avhengige av at Shelton, Fellah og Singh har dagen, og baserer seg dermed i alt for stor grad på individuelle ferdigheter. Jeg er overhodet ikke enig i at de er gullfavoritter, selv om de rasjonelt sett bør hevde seg i toppen.
Kjenner det krible ganske gått nå, med en høyre ving som ser ut til og kunne ta det virklige steget (EK), og en ung venstre ving som virkelig har tatt steg (Bolly), itilegg en potensiell forsterkning i det defansive på midten. HÆRLIG og være gul og svart
Dagens store spiller var i mine øyne Nosa. Han viste meget gode takter i begge omganger. Spilte mange gode pasninger, og spilte til og med fra seg ballen på første berøring en del ganger. Taper så og si aldri ballen.
Ellers gjorde Knudtzon en bra kamp og Gabrielsen kom også godt fra det.
Solberg gjorde også en grei kamp. HAn har ikke noen ekstrem hurtighet eller teknikk, men jobber hardt og gjør smarte valg med ball.
Sekour greide seg ok, var rimelig usynlig i 1. omgang, men gjorde seg aldri bort. Han er en spiller som offrer seg i duellen og spiller korte greie passninger. Ikke en spiller på nivået til Tam f.eks. Men han forsterker stallen.
Ujah hadde ingen heldig kamp, og jeg savna Sigurdarson til å gi han litt hjelp på topp.
Mulig jeg tar feil angående Nosa, jeg hadde litt kornete og hakkete bilde. Er åpen for at jeg kanskje er litt streng med ham.
Ruben klarte seg fint, for all del, men han var dårlig plassert da vif kom alene gjennom tre ganger i andre omgang. Jeg vil altså fryktelig gjerne se ham som midtbane!
Vif manglet Koné og Fellah. Tror ikke det var noe mer, muligens en back jeg har fortrengt. Koné er det ingen som vet om slår til eller i det hele tatt er fysisk kapabel til å spille fotball lenger(klassisk søplespiss, halvskadet utenlandsproff som kommer tilbake til tl), tror benineren er den som ender opp med mest spilletid av de to over en hel sesong. Fellah er selvsagt et stort savn for dem(håper han blir solgt så fort som mulig, han er faktisk dritgod), men ikke et større savn enn Kippe, Bolly, BBS og Karim var for oss. Karim ville ikke blitt så grundig pissa på av shelton, til dømes.
Veldig skeptisk til det LKE har vist de siste sju-åtte månedene.
Godt og se at laget begynner og fungere litt. Presset til tider vif tilbake.
LSK hadde mye av banespilletg i 2 omg. Sto høyt på banen.
Glad jeg ikke fulgte oppfordringen fra KFL om og bli hjemme.
En hundrings i døra.
Nydelig kaffe og en sjokolade. Vif tjente sikker opp mot en tier på meg.
Koste meg i dag. Se på fugla og snakke med andre Fuglafans.
Kommentar