Søpla - LSK i dag kl 19:00 Valhall

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #41
    Ingen Bolly, Bjørn eller Kippe? Dæven, der gikk mye av gleden over å se kamp, gitt. Tror ikke vi har sjans her uten Kippe, og Bolly er blitt en sånn spiller som gjør at jeg gleder meg til å se Lillestrøm. Det er lenge siden sist. Omtrent som Scott Parker er det når West Ham spiller...

    Jeg mener i utgangspunktet at det er feil at vi må spille mot søpla i det hele tatt i og med at de ikke burde eksistert/vært der Lyn er av grunner vi alle kjenner, men når vi først møter dem bør vi stille mannsterke selv om det bare er for å markere avsky, snu, og gå hjem igjen.
    Last edited by Grusom B; 04.03.2011, 18:24.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #42
      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Ingen Bolly, Bjørn eller Kippe? Dæven, der gikk mye av gleden over å se kamp, gitt. Tror ikke vi har sjans her uten Kippe, og Bolly er blitt en sånn spiller som gjør at jeg gleder meg til å se Lillestrøm.
      Dagens beholdning blir vel Gabrielsen som stopper, Ringstad som ving og Ujah. Blir spennende å se hva Gabrielsen klarer mot god motstand.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #43
        Tullete og boikotte en vif kamp,her burde kanarifansen mobilisert som i gamle dager..Fredagskamp mot vif med en mulighet til øl både før og etter ,ja jeg fatter ikke hva kfl styret driver med her?????I gamle dager hadde vi greid og stille med 5-7 busser og jeg syns det er direkte latterlig at vi ikke stiller i dag....Selv ligger jeg rett ut med ødelagt rygg og har akkurat komer hjem fra 1 uke på ahus,men faen og jeg har lyst til å gå på kampen.Greit at enkelte i styret ikke har lyst til å støtte Lsk???? men detta er latterlig.

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1422

          #44
          Hvorfor er ikke Ohi med på verken benken eller banen (ref TV2 Sumo)?

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            #45
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Tullete og boikotte en vif kamp,her burde kanarifansen mobilisert som i gamle dager..Fredagskamp mot vif med en mulighet til øl både før og etter ,ja jeg fatter ikke hva kfl styret driver med her?????I gamle dager hadde vi greid og stille med 5-7 busser og jeg syns det er direkte latterlig at vi ikke stiller i dag....Selv ligger jeg rett ut med ødelagt rygg og har akkurat komer hjem fra 1 uke på ahus,men faen og jeg har lyst til å gå på kampen.Greit at enkelte i styret ikke har lyst til å støtte Lsk???? men detta er latterlig.
            Men i helvete.. Nå er du kanskje nedopa pga ryggen og er unnskylt, men kampen blir da ikke boikotta! Det blir bare ikke satt opp busser. Folk klarer uansett å komme seg til Valhall på egenhånd. ufc har ikke satt opp buss, men er tilstede. kfl setter heller ikke opp buss, men jeg regner med at kfl er representert der uansett.

            Bruk hodet og ikke svelg alt som skrives i avisen rått. Hvertfall ikke når det står svart på hvit her på forumet at styret ikke boikotter. Vi har ny talsmann/leder som tydeligvis har blitt missoppfattet av Aftenposten, give him a break.

            Selv har jeg stått å hakka is på taket frem til kampstart pga vannlekasje. Rett før vi kunne veksla i døra til Ahus, balansen er, som alt annet tydeligvis, ikke like god som i gamle dager

            God bedring forresten! Håper du er klar til seriestart
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2776

              #46
              Synger klansapene "Vi har penger" eller hører jeg feil? Er det de som driver og kaster ting på banen også?

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #47
                Hva skjer med Knudtzon? Han er jo kongebra for 2. kamp på rad!

                Ro med ballen, dribler og gode passninger..
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • *46*

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                  Synger klansapene "Vi har penger" eller hører jeg feil?
                  Gjør dem helt sikkert....

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6079

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Hva skjer med Knudtzon? Han er jo kongebra for 2. kamp på rad!

                    Ro med ballen, dribler og gode passninger..
                    Det eneste knudtzon gjør feil i dag er at han stadig spiller ballen til Nosa i gode skuddposisjoner. Nosa skyter aldri på første touch og om han kommer til skudd så er det av variabel kvalitet.

                    Nosa viser forøvrig gode takter.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #50
                      Men ærlig talt da, Sekour ned som stopper?!! Har vi ikke annet å sette der istedenfor en kar som skal overbevise? Eller har han overbevist nok allerede?

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Men ærlig talt da, Sekour ned som stopper?!! Har vi ikke annet å sette der istedenfor en kar som skal overbevise? Eller har han overbevist allerede?
                        Tipper han har overbevist nok til å få kontrakt, så tenker Berg at de kan teste han på midtstopperplassen da dette er pri nr 2 fra Berg på hva troppen trenger.. Kanskje man får i pose og sekk, så kan man bruke resten av ukelønnen på noe godis (ny ung spiss, som kan drilles inn alt fra nå, da Ujah nok blir solgt til sommeren).

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          #52
                          Gulbrandsen på venstreving? skeptisk. Måten han spiller som ving gjør det vanskelig å spille på feil side.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Tipper han har overbevist nok til å få kontrakt, så tenker Berg at de kan teste han på midtstopperplassen da dette er pri nr 2 fra Berg på hva troppen trenger.. Kanskje man får i pose og sekk, så kan man bruke resten av ukelønnen på noe godis (ny ung spiss, som kan drilles inn alt fra nå, da Ujah nok blir solgt til sommeren).
                            Ja, lov å håpe

                            Kommentar

                            • JFNash
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2010
                              • 54

                              #54
                              Herre fred, nå blir det nesten usaklig, GIF. Steinar måtte tilsynelatende ut, og da gjør det så absolutt ingen ting om vi tester om Sekour også kan gjøre manns jobb i midtforsvaret. Alternativene våre der er få, og etter min mening alt for dårlige, og vi hadde ikke hatt vondt av å få inn en spiller der og.
                              "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av JFNash
                                Herre fred, nå blir det nesten usaklig, GIF. Steinar måtte tilsynelatende ut, og da gjør det så absolutt ingen ting om vi tester om Sekour også kan gjøre manns jobb i midtforsvaret. Alternativene våre der er få, og etter min mening alt for dårlige, og vi hadde ikke hatt vondt av å få inn en spiller der og.
                                Mener det ikke er usaklig å påpeke det merkelige ved å sette en kar som skal overbevise i en posisjon han ikke er tiltenkt. Men som jeg var inne på, og Folke også, så har han nok spilt seg til kontrakt uansett.

                                Rapportene sier jo at han tar oppgaven som midtstopper godt også.

                                Kommentar

                                • Odinster
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2008
                                  • 160

                                  #56
                                  Faen, Solberg er god. Sekour viser seg også som en stødig spiller. På tide å benke Søgård og Eriksen.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Mener det ikke er usaklig å påpeke det merkelige ved å sette en kar som skal overbevise i en posisjon han ikke er tiltenkt. Men som jeg var inne på, og Folke også, så har han nok spilt seg til kontrakt uansett.

                                    Rapportene sier jo at han tar oppgaven som midtstopper godt også.
                                    Basert på prestasjon så trygler Håkon på www.LSK.no Berg om at de henter han, så kontrakten til denne gutten er nok på plass i løpet av helgen/uka.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Mener det ikke er usaklig å påpeke det merkelige ved å sette en kar som skal overbevise i en posisjon han ikke er tiltenkt. Men som jeg var inne på, og Folke også, så har han nok spilt seg til kontrakt uansett.

                                      Rapportene sier jo at han tar oppgaven som midtstopper godt også.
                                      Det er vel bare å ta en titt på hva som er på banen og på benken. Finnes ikke andre alternativer!

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #59
                                        Kan kjøpet av Solberg ha løfta EK? Spennende rapporter om EK, mye skryt, skal ta av meg hatten hvis han holder prestasjonene når TL starter. Solberg var jeg overbevist om at var en god signering.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Det er vel bare å ta en titt på hva som er på banen og på benken. Finnes ikke andre alternativer!
                                          La oss nå ikke kverne lengre på dette.

                                          Kommentar

                                          Working...