Søpla - LSK i dag kl 19:00 Valhall

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegard EJ
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Aug 2010
    • 3

    Skjønner ikke hvorfor disse "fansene" angrep sånn helt uten grunn. Bare kommer bakfra og legger folk i bakken, og begynner å sparke osv..

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Vegard EJ
      Skjønner ikke hvorfor disse "fansene" angrep sånn helt uten grunn. Bare kommer bakfra og legger folk i bakken, og begynner å sparke osv..
      Mitt inntrykk av voldsmennesker er at de ikke alltid handler rasjonelt. Det er ikek alle som trenger provokasjoner for å oppføre seg som rasshøl..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Opprinnelig skrevet av Vegard EJ
        Skjønner ikke hvorfor disse "fansene" angrep sånn helt uten grunn. Bare kommer bakfra og legger folk i bakken, og begynner å sparke osv..
        "Mangelfullt utviklede sjelsevner" er vel en juridisk frase som passer godt på disse folkene.

        mangelfullt utviklede sjelsevner, rettspsykiatrisk begrep som brukes som betegnelse for personer kjennetegnet ved alvorlige grader av atferdsavvik og personlighetsforstyrrelser (psykopati) eller lav intelligens som kan gå over i lettere grader av psykisk utviklingshemning (IQ på 50–80). Moderat til alvorlig psykisk utviklingshemmede (IQ mindre enn 50) oppfattes i rettspsykiatrisk sammenheng som alvorlig sinnslidende. Beskrivelsen bygger på resultatet av en judisiell observasjon. Hvis retten mener det er fare for gjentagelse av straffbare handlinger, kan sikringsmidler anvendes når det foreligger mangelfullt utviklede sjelsevner (se varig svekkede sjelsevner).

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

          Trodde dette var en kamp tråd. ikke en tråd om ukultur blandt supportere.

          Kommentar

          • Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

            Nå kan vel den offisielle hakkinga på Erling Knidzon slutte. Ja han er forsatt ikke Maradona(es ma grande que Pele), men hna reiser seg som en ekte fuglagutt og spiller videre etter å ha fått seg en skikkelig karamell i det ene måle.
            Han gir alt, mer kan vi ikke kreve.
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Offisiell hakking? Han har ikke levert, basta! Nå er han etter rapportene mye bedre, etter å ha fått en tillit få forunt, og det er bra! Men sesongen der det gjelder har ikke startet ennå.

              Sammenligner man EK med unggutta håper jeg folk har lignende tålmodighet med dem. Mange som sier seg enig i innlegget over her var ikke akkurat nådige etter Godsetkampen, da var det reine dommedagsstemninga her og antallet unggutter i førsteelleveren ble gjort et stort nummer av. De etablerte som på ingen måte gikk i bresjen slapp unna kritikken.

              Og hetsing ja, noe som faktisk ligner på det er vel alt gnålet rundt Nosa, fra holdning på banen til hvordan shortsen hans henger. Jeg hørte det selv på årets første treningskamper.

              Men det er kanskje forskjell på folk?

              Kommentar

              • JFNash
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2010
                • 54

                Mod: Flytt gjerne dette over i spillertråden til Erling. Jeg svarer likevel her.

                Kritikk har vært berettiget. Bare så synd at han kun har fått høre sure oppgulp.

                Opprinnelig skrevet av Simeone
                han er forsatt ikke Maradona(es ma grande que Pele), men hna reiser seg som en ekte fuglagutt og spiller videre etter å ha fått seg en skikkelig karamell i det ene måle.
                Han gir alt, mer kan vi ikke kreve.
                Fantastisk godt skrevet! Tommel opp strekker ikke til.
                "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av JFNash
                  Kritikk har vært berettiget. Bare så synd at han kun har fått høre sure oppgulp.
                  Saklig.

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2505

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Sammenligner man EK med unggutta
                    Erling Knudtzon er 22 år gammel. Jeg sammenligner ham med de andre unggutta.

                    Og hetsing ja, noe som faktisk ligner på det er vel alt gnålet rundt Nosa, fra holdning på banen til hvordan shortsen hans henger. Jeg hørte det selv på årets første treningskamper.

                    Men det er kanskje forskjell på folk?
                    Det er vel det det ikke er.
                    Se hvilken bit jeg har uthevet i innlegget ditt og les hva Simeone skriver om Erling Knudtzon:
                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                    Han gir alt, mer kan vi ikke kreve.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                      Erling Knudtzon er 22 år gammel. Jeg sammenligner ham med de andre unggutta.
                      Du gjør det, jeg gjør det ikke. Han kom hit med flere års TL-erfaring, som reserve fra et nedrykkslag.

                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                      Det er vel det det ikke er.
                      Se hvilken bit jeg har uthevet i innlegget ditt og les hva Simeone skriver om Erling Knudtzon:
                      Sorry, jeg ser ikke poenget ditt. Selvfølgelig skal vi kreve mer enn innsats, spillere må også ha ferdighetene ambisjonene krever. Ellers får man holde kjeft og innfinne seg med posisjonen vi har nå, utenfor pratet om de store i Norge. Moderne spillere må være gode begge veier, men en offensiv spiller som EK har vist svært lite nettopp offensivt. Men jeg er drittlei diskusjonen rundt EK nå, det når aldri frem uansett. Det er jo bare hets, ifølge JFNash.

                      Jeg har aldri tatt EK på innsats, kun på ferdigheter. Se får vi se om han har lagt til seg noen individuelle ferdigheter som trengs i hans posisjon, som evnen til å utfordre sin oppasser.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                        Selvfølgelig skal vi kreve mer enn innsats, spillere må også ha ferdighetene ambisjonene krever. Ellers får man holde kjeft og innfinne seg med posisjonen vi har nå, utenfor pratet om de store i Norge. Moderne spillere må være gode begge veier, men en offensiv spiller som EK har vist svært lite nettopp offensivt. Men jeg er drittlei diskusjonen rundt EK nå, det når aldri frem uansett. Det er jo bare hets, ifølge JFNash.

                        Jeg har aldri tatt EK på innsats, kun på ferdigheter. Se får vi se om han har lagt til seg noen individuelle ferdigheter som trengs i hans posisjon, som evnen til å utfordre sin oppasser.
                        Beklager at jeg klipper bort deler av innlegget, men jeg gidder kun å svare på denne delen.

                        Jeg synes faktisk max innsats er det vi kan kreve. Spillere blir faktisk kjøpt med de ferdighetene de har. Så om noen mener at innsats ikke er nok så er da det da vitterlig Henning Berg sitt ansvar som tar han ut på laget og ikke Erling sin feil som spiller med de ferdighetene han har.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Jeg har aldri tatt EK på innsats, kun på ferdigheter. Se får vi se om han har lagt til seg noen individuelle ferdigheter som trengs i hans posisjon, som evnen til å utfordre sin oppasser.
                          Det ser i hvertfall mye bedre ut nå. Jeg er egentlig litt overaska over hvor mye bedre han har blitt med litt selvtillit. Han får fortsatt ballen en meter unna seg i mottakene litt for ofte, men han ser ut til å være flinkere til å finne rom nok til at det ikke gjør så mye. Kanskje har også andre spillere på laget blitt flinkere til å slå de riktige passningene.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6079

                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Beklager at jeg klipper bort deler av innlegget, men jeg gidder kun å svare på denne delen.

                            Jeg synes faktisk max innsats er det vi kan kreve. Spillere blir faktisk kjøpt med de ferdighetene de har. Så om noen mener at innsats ikke er nok så er da det da vitterlig Henning Berg sitt ansvar som tar han ut på laget og ikke Erling sin feil som spiller med de ferdighetene han har.
                            Det er vel nettopp Berg som får kritikk for at Knudtzon spiller. Om man kritiserer berg fordi en spiller er for dårlig så sier man jo også at spilleren er for dårlig uansett. Ser ikke hvordan man kan rette kritikken så presist som det virker som du vil at man skal gjøre. Ingen har vært sure på knudtzon og ingen har klaga på innsatsen. Flere har ment at han ikek er god nok og at Berg ikek burde tatt han ut på laget.

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3438

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Sammenligner man EK med unggutta håper jeg folk har lignende tålmodighet med dem. Mange som sier seg enig i innlegget over her var ikke akkurat nådige etter Godsetkampen, da var det reine dommedagsstemninga her og antallet unggutter i førsteelleveren ble gjort et stort nummer av. De etablerte som på ingen måte gikk i bresjen slapp unna kritikken.
                              Skal ikke svare for andre, men kampen imot Godset er den eneste jeg har fått sett i oppkjøringen i år, og der var det vel i stor grad formasjonen til Berg og forsvaret som fikk mye av skylda? Og forsvaret vårt, med unntak av Ringstad var i 30+ klassen (selv ikke i Norge kan vi vel omtale Kippe og SP som unge?)

                              Mulig jeg var noe kritisk til FG som fikk elendige forhold å spille under, me jeg fremholder fortsatt at han knapt ble svett den omgangen han spilte.

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Og hetsing ja, noe som faktisk ligner på det er vel alt gnålet rundt Nosa, fra holdning på banen til hvordan shortsen hans henger. Jeg hørte det selv på årets første treningskamper.

                              Men det er kanskje forskjell på folk?
                              Kritikken imot Nosa er vel i stor grad basert på frustrasjon over at han ikke gjør den innsatsen som skal til for at han blomstrer. Hadde Nosa jobbet like hardt som EK hadde han garantert blitt solgt i løpet av vinteren. I tillegg har han kommet med utspill om at han er klar for større ligaer og større utfordringer, noe han har til gode å vise over tid.

                              Uansett så vil Nosa få tid og tillit til å ta de nødvendige stegene.

                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Det ser i hvertfall mye bedre ut nå. Jeg er egentlig litt overaska over hvor mye bedre han har blitt med litt selvtillit. Han får fortsatt ballen en meter unna seg i mottakene litt for ofte, men han ser ut til å være flinkere til å finne rom nok til at det ikke gjør så mye. Kanskje har også andre spillere på laget blitt flinkere til å slå de riktige passningene.
                              Har som sagt ikke fått sett EK i aksjon denne vinteren, men håper at medspillerne endelig har innsett at EK må ha ballen foran seg for å få utnyttet farten sin best mulig. I fjor ble det altfor mye ball på fot.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              Working...