Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Roma mineralvannfabrikk har igjen produsert Kanaribrusen, og denne kan kun kjøpes på fabrikkutsalget til Roma. Adressen er : Nordahl Brunsgate 18.
Dersom vi ikke kjenner vår besøkelsestid nå, henger hele brusen i en tynn tråd, så jeg håper dere kjøper for harde livet, kjøp gjerne en kasse når du først er i gang....
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Dersom vi ikke kjenner vår besøkelsestid nå, henger hele brusen i en tynn tråd, så jeg håper dere kjøper for harde livet, kjøp gjerne en kasse når du først er i gang....
Her bør vel LSK gå foran. I "gamle dager" solgte de alltid Kanaribrusen på stadion. Det burde være en selvfølge nå også. Ikke varm Solo-light og andre vederstyggeligheter.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Siden jeg bor så langt unna, får jeg klare meg med de to jeg kjøpte sist brusen var på markedet. De står godt plassert på hylla på rommet mitt. Gulfargen har forsvunnet, og det er enormt lite akuelt å drikke de
For en gans skyld sto jeg ikke midt blandt dere, men hadde fått en invitasjon på VIPen. Må bare si at jeg fykk gåsehud på hver eneste cm av den 176 lange kroppen min,,,, Makan til stemning, Flott synging, og et massivt syn når alle hoppa til "elsket forhatte" Satt en del brannsupportere rett ved siden av meg. Også disse ble overasket..... Kjempejobb, og en klapp på skuldra til ALLE kanarifans som bidro til så flott stemning i dag.. Gleder meg til Semin....
For en gans skyld sto jeg ikke midt blandt dere, men hadde fått en invitasjon på VIPen. Må bare si at jeg fykk gåsehud på hver eneste cm av den 176 lange kroppen min,,,, Makan til stemning, Flott synging, og et massivt syn når alle hoppa til "elsket forhatte" Satt en del brannsupportere rett ved siden av meg. Også disse ble overasket..... Kjempejobb, og en klapp på skuldra til ALLE kanarifans som bidro til så flott stemning i dag.. Gleder meg til Semin....
Kommentar