Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg jobber like ved Roma Brusshopp i Lillestrøm. Og kjenner begge som jobber der.
Når jeg var innom der igår eller forrige dagen (husker ikke helt hvilken dag) så snakket jeg med den gamle trivelige damen som jobber der, og jeg fortalte at fabrikken har startet og produsere Kanaribrusen igjen. Og jeg lurte på om dem kom til å kjøpe inn denne brusen.
Da ringte hun ned til fabrikken og snakket med ei dame der, og brusshop damen fikk beskjed om at dem kunne bestille opp denne brusen.
Så jeg fikk beskjed om at brusshoppen kommer til å bestille opp brusen på Onsdag, og dem kommer til å få inn brusen til Torsdag.
Jeg jobber like ved Roma Brusshopp i Lillestrøm. Og kjenner begge som jobber der.
Når jeg var innom der igår eller forrige dagen (husker ikke helt hvilken dag) så snakket jeg med den gamle trivelige damen som jobber der, og jeg fortalte at fabrikken har startet og produsere Kanaribrusen igjen. Og jeg lurte på om dem kom til å kjøpe inn denne brusen.
Da ringte hun ned til fabrikken og snakket med ei dame der, og brusshop damen fikk beskjed om at dem kunne bestille opp denne brusen.
Så jeg fikk beskjed om at brusshoppen kommer til å bestille opp brusen på Onsdag, og dem kommer til å få inn brusen til Torsdag.
Kult da kan vi drikker brusen på Torsdag og Fredag istedenfor brunt tøysevann!
Gleder meg til i morgen. Da skal jeg kjøpe kanaribrus.. Jobber rett ved siden av. Så kjøper alltid brus eller imsdal på brusshoppen når jeg er tørst. Lenge siden jeg har smakt edle kanaribrus dråper nå
Kommentar