Stabæk - Lillestrøm 20.03 kl 18:00 Telenor Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Helt rått ja, dette vil det ta lang tid å fordøye. Godt det er landslagspause. Og kanskje det beste med alt, det er et skikkelig skremmeskudd til alle som tror de kan kjøre over oss og presse oss høyt uten at vi har noe å svare med. Å rundpule et lag med et så stort offensivt register borte setter en støkk i alle TL-lag, jeg tror Brann allerede skjelver i buksene til tross for deres egen prestasjon i dag.

    Stoooor grattis til hele laget, selv Eriksen som leverte en drittkamp. Men i dag kunne ingenting gå galt uansett.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Eriksen som leverte en drittkamp.
      Og det er faen meg gött å tenke på at vi har Bolly i bakhånd. Ringen bör lett ta Eriksens plass i löpet av kort tid, og Bolly tar venstrekanten. Vi stiller til start i dag uten Bolly og Gislason, to spillere som etter alle solemerker kommer til å ta fast plass så sant de er friske og raske.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • rælingen kanaris
        Kaptein Reketråler
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 1446

        Fy faen! Det her var så innehelvettes deilig! Jeg har ikke ord! Fy faem , jeg elsker fugla! Det er på sånne dager man skjønner hvorfor man gidder å holde på med detta! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!
        Custodes
        I med og motgang

        Kommentar

        • Xavi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 1275

          Noe til ettertanke: Vi har også en sugen Mathis Bolly som ikke spilte idag, noe som kan gjøre begge kantene våres like giftige som høyresiden var idag.

          For en dag!
          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
          Anders, Tidligere styremedlem KFL

          Kommentar

          • nebbjævel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2009
            • 511

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Mot Eik i 1985 fortalte min vise far på telefon etter kampen.
            Ja, men det var hjemmekamp ( var der ). Men har LSK hatt et bedre resultat på bortebane i øverste divisjon noen gang ? Arnfinn Fagerli please step in !

            Kommentar

            • Smukken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 719

              Jeg har faen ikke ord for dette - dessuten kommer jeg til å få kjeft på jobben for å ikke produsere en dritt i dag.
              Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Opprinnelig skrevet av Smukken
                Jeg har faen ikke ord for dette - dessuten kommer jeg til å få kjeft på jobben for å ikke produsere en dritt i dag.
                Sjææææl! Jobber på Lysaker, og det eneste jeg har produsert siden 07 (tog du an? ) idag morges, er et par større plakater som limt opp på diverse arbeidsskjermer!
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • *46*

                  Fått noen kommentarer på jobben i dag....

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    Jeg har sett målene titalls ganger nå, og jeg får like mye gåsehud hver gang jeg ser pasningen til Kippe og mottaket til Knudtzon på 0-3 målet. Fra pasningen og skuddet til Nosa er det 6 touch på ballen. For et VIDUNDERLIG mål!
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                      Ja, men det var hjemmekamp ( var der ). Men har LSK hatt et bedre resultat på bortebane i øverste divisjon noen gang ? Arnfinn Fagerli please step in !
                      Nei, dette var rekord. Den forrige rekorden mener jeg var 6-1, også mot Stabukk, på Nadderud i 1999. Heidar scoret fire.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Nei, dette var rekord. Den forrige rekorden mener jeg var 6-1, også mot Stabukk, på Nadderud i 1999.
                        ....som forøvrig var Stabæks største tap på hjemmebane inntil i går.

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          En ting jeg lurer litt på: dersom Stabæk hadde klart å score 1-7, ville de da spilt sin syntetiske, fullstendig kokkos Zumba basketball-hall musikk etter scoringen, eller ville de latt være slik de faktisk burde gjøre permanent ?
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

                            Dette er fortsatt helt uvirkelig! Kan ikke huske sist vi vant med god margin borte, også dette. For noen angrep og mål!! For en opplevelse for våre unge spillere! Nei dette betyr ALT!

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Dæhli fokuserer nærmest som vanlig på manglende stabilitet og kvalitet i TL i dagens VG, irriterende! "Verdens villeste liga" og mest Ujah-ros. Helt fortjent ros selvfølgelig, men ingenting om syv kvalitetsangrep og vakre scoringer.

                              Vi er dessverre belemret med journalister som elsker å snakke ned norsk fotball og som totalt mangler perspektiver i sin iver etter å sammenligne med verdens beste ligaer. Først når den tiden kommer at en norsk klubb kan beholde sine kvalitetspillere mer enn et par sesonger, heretter med RBK inkludert i den ligninga, så kan man begynne å trekke de sammenligningene. And it will never ever happen. Hovedårsaken til manglende stabilitet er manglende kontinuitet i spillergruppa. Det handler om å være best, eller minst dårlig, på og stadig fornye seg.

                              Kommentar

                              • glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1252

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Dæhli fokuserer nærmest som vanlig på manglende stabilitet og kvalitet i TL i dagens VG, irriterende! "Verdens villeste liga" og mest Ujah-ros. Helt fortjent ros selvfølgelig, men ingenting om syv kvalitetsangrep og vakre scoringer.

                                Vi er dessverre belemret med journalister som elsker å snakke ned norsk fotball og som totalt mangler perspektiver i sin iver etter å sammenligne med verdens beste ligaer. Først når den tiden kommer at en norsk klubb kan beholde sine kvalitetspillere mer enn et par sesonger, heretter med RBK inkludert i den ligninga, så kan man begynne å trekke de sammenligningene. And it will never ever happen. Hovedårsaken til manglende stabilitet er manglende kontinuitet i spillergruppa. Det handler om å være best, eller minst dårlig, på og stadig fornye seg.
                                Syntes mye av det han skriver er bra og stemmer.
                                Han skriver jo også ja takk til en mer uforutsigbar serie.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Dagbladet har selvfølgelig ikke noe om LSKs historiske borteseier på forsiden, men bruker i stedet spalteplassen og midtsidene på en ordinær 2-1 hjemmeseier. I den eneste redaksjonelle omtalen av kampen, pinlig innbakt i Brannartikkelen, forsøker de å antyde at alle andre medier også har tippet LSK på nedrykk. Beklager, Morten P., det er bare du som har fått spruten i trynet i dag. Håper det smakte.

                                  Dermed trenger dere ikke kjøpe dagbladet i dag, eller noen annen dag for den saks skyld.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Dæhli fokuserer nærmest som vanlig på manglende stabilitet og kvalitet i TL i dagens VG, irriterende!
                                    Dette er direkte pinlig. Det eneste variansen i tippeligakvalitet i går var Ujah, som lå skyhøyt over tippeligaens nokså stabile normalnivå, med en avsindig god Nosa like bak. 10 og 8/9 på de fleste børser, resten har 4-5-6. Ergo: Resten av kampene var den samme jevne grauten.

                                    Er du forbauset over at en spiller som snart er klar for en topp ti-klubb i Europa skårer fire i tippeligaen, DummeDæhli? Hva forventer du deg? Hvorfor publiserer du disse søknadene om uførepensjon grunnet lett psykisk utviklingshemming gang på gang? Bør du ikke holde disse søknadene unna offentlighetens søkelys?

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7080

                                      Morten Pedersen drøvtygger nok en skikkelig kram bæsj på kontoret i dag etter å ha utbasunert kjekt og greit over en dobbeltside at LSK kom til å rykke ned i 2011, så hans svarte VIF-hjerte endelig skulle få drømmen oppfylt og kompleksene sine begravd. Pedersen, din triste bladsmører! Du har ingen troverdighet!
                                      Last edited by trigz; 21.03.2011, 14:40.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Martini
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 294

                                        Oppdater den deilige tabellen på lsk.no nå da Fugla er på topp!
                                        FUGLA TIL VI DØR!

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                                          Syntes mye av det han skriver er bra og stemmer.
                                          Han skriver jo også ja takk til en mer uforutsigbar serie.
                                          Joda, og det fine i at norsk fotball seiler opp som en meget god utviklingsarena, men hele oppslaget mangler en link mellom årsak og virkning, en fullstendig mangel på dybde. Man får ikke i pose og sekk. I det hele tatt en nokså klam omfavnelse av norsk fotball.

                                          Kommentar

                                          Working...