Stabæk - Lillestrøm 20.03 kl 18:00 Telenor Arena
Collapse
X
-
okb@lsk.no er mottakssentral for alt som er av gode ideer. Send inn!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Da kan nok ikke KFL eller andre uten videre trykke opp og tjene penger på dette. Og det er vell i så fall tv2 som vil tjene penger da.KnutHSolbergKommentar
-
Bør vel påpekes at Ojo hadde tre i tverra også. Han gjorde en enorm kamp, og fortjener faktisk endel oppmerksomhet. Det har vært mer i media om Ujah, så jeg synes ikke vi trenger være smålige.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Skal ikke være noe gledesdreper. Men antar da at dette ikke er lov. Siden det er tv2 som eide og eier rettighetene til videomaterialene til denne kampen. (iallefall slik jeg skjønner reglen).
Da kan nok ikke KFL eller andre uten videre trykke opp og tjene penger på dette. Og det er vell i så fall tv2 som vil tjene penger da.Kommentar
-
Ikke hvis dette gjøres "under bordet". En eller anne ildsjel lager DVDer og sender dem ut mot en donasjon på 100-150 kroner til tifokontoen by "word of mouth" og PM. KFL tjener og TV2 taper. Kan ikke bli bedre.Kommentar
-
Kommentar
-
Nei det er jo ikke noe galt for KFL det, bare positivt. Men kan jo hende at vedkommende kan få noen grettene mennesker i fra tv2 etter segKnutHSolbergKommentar
-
Her er faktisk TV2 på tynn is: Åndsverksloven sier at du har lov til å avspille dine kjøpte TV program på det medium du selv måtte ønske (ref DVD Jon). At TV2 gjenom CD/VIA/RiksTV begrenser deres mulighet til å gjøre dette ved å kryptere harddiskinnholdet mm på er i strid med dine rettigheter. Forbrukernes rettigheter er faktisk bedre ivaretatt i USA på dette området, der kan du fritt ta opp HD sendinger på det det måtte være av DVD-opptagere, harddisker mm. Om noen fra TV2 kommer løpende etter meg for å lage noen DVDer til folk som har kjøpt og betalt for TV-sendingene deres skal de få et helvete både i aviser og i retten.Kommentar
-
Dommern var flink han, fin type. Lasse var hasardiøs, og Kippe holdt på å knekke beina på Pallur i starten. Men det gikk bra denne gang.
I år satser vi på total rettferdighet, og at alt jevner seg ut etter 30 runder. Særlig...
Uansett blir det syting på dommer og annet vi ikke kan gjøre noe med. Det syns jeg er storpatetisk. Håper på minst mulig av det. Fokus, hehe.Kommentar
-
Kan se ut som om noen har lagt ut hele opptaket ukomprimert i bukta. Det må vel glede dere som liker å lage DVD'er og høydepunkter mm.? Dette er den rå videostrømmen (mv2 + mp2) muxet til mpeg2 for enkelhets skyld
Kommentar
-
Kan se ut som om noen har lagt ut hele opptaket ukomprimert i bukta. Det må vel glede dere som liker å lage DVD'er og høydepunkter mm.? Dette er den rå videostrømmen (mv2 + mp2) muxet til mpeg2 for enkelhets skyld
http://thepiratebay.org/torrent/6265127For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar