Men fy faen så pinlig. Slappt fokus, slapp innsats og total fravär av aggressivitet.
Odd Grenland - Lillestrøm SK 11.03. kl 15:00 Skagerak Arena
Collapse
X
-
Klarer ikke å se hvordan vi skal klare å vinne noen kamper i år.
Noe er galt og det må rettes på så fort som mulig. Ungt lag, greit nok. Men innsatsen er borte, spillet finnes ikke og har vi i det hele tatt truffet med en pasning?Kommentar
-
Trur det er berg som må inn på teppet, og gjerne bli med det teppet ut igjen og. Han har ansvaret for at gutta trives og gir alt for klubben, virker som han driter i alle og bare tenker på seg selv. Klubben er større enn deg berg!!
Kommentar
-
Kommentar
-
Mannen er mer i veien enn han er nyttig. Blir driti ut ved flere anledninger og evner ingenting med ballen. Sekour gjorde mer konstruktive saker på sine 15 minutter enn Sögård kommer til å klare gjennom hele kampen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Dette er skandaløst!!!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg skal inrömme at det ikke er särlig göy med en slik kamp i kjölvannet av Ujahs uttalelser om Bergs style. Ser ut som vi totalt har mistet all guts."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Mye mulig at Berg er dust, men hvis spillerne er så barnslige at de ikke gidder å gi alt for klubben og laget på grunn av det, da gir jeg opp."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Dette er ikke annet enn fryktelig flaut. Fredrikstad knuste Odd 5-1 for kort tid siden. Det sier kanskje noe om hva vi har i vente i TL. Jeg er svært bekymret for hva Berg er ferd med å gjøre med klubben vår.... Hvorfor i allverden skal dette endre seg på en uke. Enhver idiot med litt omløp i toppetasjen skjønner at vi er i store vanskeligheter.... Vi har vunnet 1 treningskamp i år og det var mot strømmen. Tror vi går mot en bedrøvelig sesong desverre....Fugla ForeverKommentar
-
Altså, Berg må korrigere den innsatsbristen som fremvises i dag. Fort. Uwe hadde stoppa bussen i Oslo og kommandert spillerne til å jogge tilbake til Åråsen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar