Odd Grenland - Lillestrøm SK 11.03. kl 15:00 Skagerak Arena

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

Kamptråd Odd Grenland - Lillestrøm SK 11.03. kl 15:00 Skagerak Arena

Årets siste treningskamp!

Håper at Berg driller det laget som skal starte mot Stabæk.
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

Og da håper jeg på følgende uttak:

Logi

Esset-Pedersen-Kippe-Ringstad

Solberg-Ruben-Nosa-Bolly

BBS-Ujah

"Åååå nei, alt for ungt - dette kan ikke gå bra!" vil noe mene. Bedre med ungt enn dårlig mener nå jeg. Ex-Lyn spillerene og Søgård har vist gjennom hele fjorårssesongen hva de står for, noe jeg mener ikke er godt nok. Legenden setter jeg ut av laget grunnet manglende kamptrening og oppkjøring generelt.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Opprinnelig skrevet av Ola
      Og da håper jeg på følgende uttak:

Logi

Esset-Pedersen-Kippe-Ringstad

Solberg-Ruben-Nosa-Bolly

BBS-Ujah

"Åååå nei, alt for ungt - dette kan ikke gå bra!" vil noe mene. Bedre med ungt enn dårlig mener nå jeg. Ex-Lyn spillerene og Søgård har vist gjennom hele fjorårssesongen hva de står for, noe jeg mener ikke er godt nok. Legenden setter jeg ut av laget grunnet manglende kamptrening og oppkjøring generelt.
      Er ganske enig, men galskap å sette ut Erling nå som han har funnet toppformen. Han har vært dritbra de siste kampene. Ruben i 1. og Sekour i 2. er spennende. Tipper uansett at Berg starter med Søgård og setter inn Sekour i 2. omgang.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

Blir sikkert dette laget, tror de starter i gymsalen:
        Logi
        Essediri - Steinar - Kippe - LKE
        Knudtzon - Søgård - Nosa - Bolly
        Björn - Ujah
        Twitter

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7155

Logi; Essediri, Steinar, Kippe, Ringstad; Knudtzon, Sekour, Nosa, Bolly; Solberg; Ujah.

Tipper Knudtzon spiller serieåpningen, siden vi garantert vil ligge bakpå og kjøre mye kontringer i gymsalen. Med Espen, Sekour og Ruben er vi godt nok forspent sentralt på midtbanen. Syns laget begynner å ta brukbar form nå.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1509

Håper på dette laget:

Logi

Esset, Pedersen/PSA (en omgang hver), Kippe, Ringstad/Eriksen (en omgang hver)

Knudtzon, Sekour/Gabrielsen (en omgang hver), Nosa, Bolly

Solberg, Ujah

Sette innpå Guldbrandsen og Ohi i løpet av kampen og la de prøve seg litt.
            Vil gjerne se at PSA får prøve seg litt med Kippe, så vi får sett hva nivået hans ligger på nå. Legenden mangler trening og får slippe. Bedre å satse på de som er høyaktuelle til Stabæk kampen.
            BBS og Edwin er vel fortsatt skadet?
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

Kommentar

• Kjetil
              Medlem
              Hoffnarr
              • Mar 2006
              • 48

På dagens trening ble denne 11-eren drillet.
              Logi
              Karim - Steinar - Kippe - Ringstad
              Erling - Sekour - Søgård - Solberg
              Nosa - Gulbrandsen

Altså Nosa og Fredrik på topp. Det ser ut til at Ringstad har danket ut Lasse og at Ujah blir droppet. Bjørn var ikke å se, mens Bolly trente alternativt.
              Diego for fugla!

Kommentar

• Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

Opprinnelig skrevet av Kjetil
                På dagens trening ble denne 11-eren drillet.
                Logi
                Karim - Steinar - Kippe - Ringstad
                Erling - Sekour - Søgård - Solberg
                Nosa - Gulbrandsen

Altså Nosa og Fredrik på topp. Det ser ut til at Ringstad har danket ut Lasse og at Ujah blir droppet. Bjørn var ikke å se, mens Bolly trente alternativt.
                Hva skjer med at Henning Berg skal gi spillere "nye posisjoner" hele tiden? Er det ikke bedre å la spillerne spille der de er best? (tenker på nosa, hvis dette stemmer).

Kommentar

• Rune
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 1229

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                  Hva skjer med at Henning Berg skal gi spillere "nye posisjoner" hele tiden? Er det ikke bedre å la spillerne spille der de er best? (tenker på nosa, hvis dette stemmer).
                  Treningskamp? Jeg synes kombinasjonen med Nosa og Fredrik G. ser spennende ut. Greit å teste det.
                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3501

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Spørs vel om ikke dette tyder på en en 4-2-3-1 formasjon der Nosa får en friere rolle bak Fredrik G. Isåfall synes jeg det er en spennende tanke med de spillerne vi har tilgjengelige om dagen. 2 "sittende midtbanespillere" sørger også for at vingene kanskje kan få litt mer offensiv frihet enn de hadde forrige sesong.

Kommentar

• Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

Opprinnelig skrevet av Rune
                      Treningskamp? Jeg synes kombinasjonen med Nosa og Fredrik G. ser spennende ut. Greit å teste det.
                      Spesielt å teste ut nye ting siste kamp før seriestart. Hvis nosa ska spille spiss så har vi tippeligaens minst kreative midtbane Har aldri skjønt meg på Henning.

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6114

Opprinnelig skrevet av Totti21
                        Spørs vel om ikke dette tyder på en en 4-2-3-1 formasjon der Nosa får en friere rolle bak Fredrik G. Isåfall synes jeg det er en spennende tanke med de spillerne vi har tilgjengelige om dagen. 2 "sittende midtbanespillere" sørger også for at vingene kanskje kan få litt mer offensiv frihet enn de hadde forrige sesong.
                        Ser for meg at fredrik får en tøff jobb i denne kampen om dette blir laget. Laget ser forresten svakt ut uten Ujah, Bergmann og Bolly. Pre-season har vært en katastrofe med tanke på å spille inn et lag. Bjørn og Ujah har vel knapt fått en kamp sammen og vi har ikke fått henta midtbanespilleren tidsnok til at han rekker å spille seg inn.

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Laget blir nesten helt sikkert dette ..

Logi

Esset-Pedersen-Kippe-LKE

Erling-Espen-Nosa-Bolly

BBS-Ujah

Og så tipper jeg benken er som følger.Solberg,Ringstad,Sekour,Ruben,Fredrik og Legenden.

Kommentar

• Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Laget blir nesten helt sikkert dette ..

Logi

Esset-Pedersen-Kippe-LKE

Erling-Espen-Nosa-Bolly

BBS-Ujah

Og så tipper jeg benken er som følger.Solberg,Ringstad,Sekour,Ruben,Fredrik og Legenden.

Det tror jeg også. Da blir det vel i beste fall uavgjort, men sansynligvis tap, og sesongen 2011 kan starte der 2010 sluttet.

Spennende benk da, det skal han ha for.

Kommentar

• mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

Akkurat i treningskamper har startoppstilling og benkslitere minde å si iom. at de kan bytte så mye de vil.

Med minde de har blitt enige med Odd om et tak på antall innbytter ?
                              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

Ujah har fått en kamps karantene ref nyhetstråden:

Jeg er litt usikker på hvordan dette slår ut, men at vår beste spiller står over generalprøven liker jeg ikke. Dersom kommentarer på facer'n er utslagsgivende for karantene så står det ikke bra til i Sportsklubben.
                                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Opprinnelig skrevet av holmiz

Jeg er litt usikker på hvordan dette slår ut, men at vår beste spiller står over generalprøven liker jeg ikke. Dersom kommentarer på facer'n er utslagsgivende for karantene så står det ikke bra til i Sportsklubben.
                                  Er ikke så bekymret for Ujah. Han kommer til å bøtte inn mål uansett.

Viktig å statuere et eksempel i slike saker. Ujah har vært profesjonell i etterkant, og tipper dette er siste gang vi ser dumme utspill fra han.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

Opprinnelig skrevet av holmiz

Jeg synes det kommer tydelig frem av saken at facebookdelen bare er en del av det hele og i seg selv ikke var avgjørende for reaksjonen. Synes klubben gjør rett i å gi han en karantene i generalprøven. For laget sin del spiller det neppe noen stor rolle da Ujah er og forblir en goalgetter. Synes nesten dett kan vinkles positivt jeg, da får en av de bak i køen enda mere matchtrening og det er bra!
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6114

"– Vi ønsker at spillere skal ha meninger og takhøyden skal være stor i LSK. Alle kan også gjøre feil, og det Anthony har sagt og gjort er ikke nok til at det får konsekvenser for ham nå, sier Berg."

"- Det er slike ting man ikke håper at man må oppleve, men vi har med unge mennsker å gjøre, og da kan slike ting skje. Dette er viktig læring for Anthony og viktig læring for hele laget. Anthony er ikke tilgjengelig for vår kamp i morgen på grunn av det som ble skrevet, intervjuet han gjorde, og det som sto på Facebook. I tillegg til det møtet vi hadde sammen, og det som ble sagt etter det. Mandag starter vi med blanke ark, sier Henning Berg til LSK.no."

Hva har han sagt etter møtet??

Veldig kjipt for klubben at vi ikke får spilt med spissparet vårt i mer enn et par kamper i oppkjøringa. Detta er helt håpløst. Vi må ha et samspilt spisspar som er klart til serieåpningen!

Kommentar

• gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3235

I følge dagens RB (papir) starter

Logi
                                        Karim-Steinar-Frode-Stian
                                        Erling-Espen-Youssef-Nico
                                        Nosa
                                        Björn

Jeg synes kombinasjonen av Nosa og Björn på topp er spennende. Björn mistrives opplagt som hengende/møtende når han spiller sammen med Ujah, og både han og Nosa kan komme mer til sin rett og få spille på sine sterke sider i disse "nye" posisjonene. Jeg synes begge disse to hittil har holdt for lenge på ballen, både når det gjelder å sette opp andre og når det gjelder å avslutte sjøl.

Bjørn, som får skryt av Kippe nettopp for avslutningene (på treningene) i Aftenposten i dag, har større muligheter nærmere mål, som han nå kommer, og er ikke så avhengig av å få ballen videre til andre som når han har ligget i mellomrommet.

Nosas svakheter defensivt blir ikke så viktige og så lett avslørt når han er lenger opp på banen, og, forutsatt at han fôres med pasninger fra midtbanen (sentralt eller kantene), vil også ligge nærmere målet, både for pasninger og avslutninger (med større sjanse for å treffe ramma) enn i sin vanligere midtbaneposisjon.

Helst vil jeg naturligvis ha Ujah på topp, men dette kan kanskje være en kombinasjon vi kan variere med, i tillegg til Björn/Ujah eller Nico/Ujah. Og, ikke overraskende for noen, selv har jeg også tro på kombinasjonene Sundgot/Ujah og Sundgot/Björn.

gilbert

Kommentar

Working...