feilpasninger ,feilpasninger,juniorfeil,ingen plan,stor strekk i laget faen Henning jeg lurer på hva dere trener på.
Odd Grenland - Lillestrøm SK 11.03. kl 15:00 Skagerak Arena
Collapse
X
-
Kommentar
-
Noen andre enn meg som er drittlei av at dette laget slipper inn unødvendige drittmål på dødball?!!
Virker forøvrig som om ringstad har driti seg ut på noen viktige markeringsgipper nå. Burde ikke være så vanskelig å unngå. (forbehold om at jeg ikke har sett repriser)
flott at sekour må ut med kneskade etter ti minutter på kontrakt også...faen ass. får håpe det er smell og ikke vridning.Kommentar
-
etter å ha sett spansk og engelsk toppligafoppal skal man liksom nå begynne å se på DETTE.........Kommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kameramannen må ha vært på fylla igårPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
ikke nevnt noe om kvaliteten jeg :-) men når vi er inne på det........ dette er faen ikke foppall! :-) det er en dårlig parodi på dårlig foppallKommentar
-
Sykt bittert at Sekour skulle gå hen og skade seg selv nå. Det der tar nok noen uker. Förste halvdelen av omgangen er patetisk til tider. Andre halvdelen blir vi gradvis bedre, uten å nå de höyeste toppene."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ordtak: Dårlig generalprøve = bra premiere.LSK Norges beste lagKommentar
-
Føler at andre halvdel kun blir bedre fordi man bruker Nosa sentralt. Det er der han hører hjemme...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Ärlig talt. Siste kampen för seriestart må man faktisk sette seg selv i innsats-modus. Visse spillere her er slappe. Dette er en generalpröve, da må man oppföre seg som om det var tellende kamp."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar