Odd Grenland - Lillestrøm SK 11.03. kl 15:00 Skagerak Arena
Collapse
X
-
Beste er når vi ligger under 1-0 etter 56 min og berg skriker til Logi med ballen i henda; "LA TIA GÅ!!"
Det er så totalt planløst i alt som heter angrepsspill at jeg får fnatt!
Her lukter det 12-16 plass laaang veiTar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
For å prøve å se på noe positivt, så har vi Ujah og Bolly i bakhånd. To av våre absolutt beste spillere slik jeg ser det, så får vi bare be til høyere makter om at skaden til Sekour ikke er så alvorlig som det så ut til. Jeg har vesentlig større tro på et lag som har han og Nosa sentralt, enn et lag som må bruke Søgård på en av plassene.Kommentar
-
Nosa og Knudtzon får godkjent i dag. Og Fredrik. Nosa ofrer vel kanskje ikke framtenna sine, men han klarer i hvertfall å holde fokus og ikke rote seg selv eller ballen bort. Det er verre med Sögård. Om han er ufokusert, nonchalant og slapp, så er han sjanselös på dette nivået. Ser ut som en middels juniorspiller i dag. Berg er nödt til å vise at dette ikke er akseptabelt. Nosa, Knudtzon og Fredrik får sitte på med bussen hele veien hjem. De andre går av på Alnabru og löper resten. Jeg veit de har krefter igjen i beina. Spillerne er helt enkelt ikke modne nok for et avslappet trenerregime. De behöver tydeligvis stram disiplin a la Uwe eller Arne."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg har sett fotball på åråsen siden 1977 og aldrig har jeg sett Lsk svakere.Jeg orka ikke se ferdig kampen og slo av tv2 sumo når det var 15 minutter igjen..Vi mangler samhandling over hele linja,vi mangler innsats,vi mangler glede av og spille fotball,vi mangler spilleopplegg,vi mangler så mye at lista kommer ikke til og ta slutt....Hvem har ansvaret jo Henning Berg ,alt dette som kommer fram om dagen har en grunn.Kommentar
-
Kommentar