Odd Grenland - Lillestrøm SK 11.03. kl 15:00 Skagerak Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Vil ikke kaste Henning på bålet enda, må se på det i kontekst av de 5 siste årene.

    Får heller revurdere det til sommeren. Vet vi kan så mye bedre, får håpe når det står poeng på spill at de faktisk gir innsats.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • Gjest

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Har du sett Lsk spille fotball i dag.???
      Det har vel ingen!..

      Kommentar

      • morten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2156

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Har du sett Lsk spille fotball i dag.???
        Har ikke trengt det da jeg har fulgt med her. Gla ikke sumo har fått penga mine.
        Badekar
        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          Jeg er ikke så bekymret for at vi taper, det er ikke så farlig. Det som er ille er hvordan det skjer. Vi hadde et spillemessig overtak i første omgang, selv om jeg tror det skyldes at Odd var svake, men når vi kom ut igjen til andre omgang var det åpenbart hvem det er som sitter på en trener som evner å motivere laget sitt. Dette var en motivasjonsmessig triumf for Fagermo. Ser for meg at han ga dem det glatte lag for å slippe seg nedpå etter scoringa, mens Berg... Vel, gudene vet hva han kan ha funnet på i pausa, for det som ble levert etterpå var helt utrolig. Vi ble overkjørt, latterliggjort og ydmyket i andre omgang.

          Nosa får overhodet ikke godkjent, er dere dritings?? Han spilte pasninger som om det er kjedelig, kan umulig ha truffet på mer enn 50%, spes i andre omgang.

          Sekour er ute i minst to måneder. Det der var en klassisk leddbåndsskade i kneet, hvis ikke vi er heldige og det viser seg å være en strukket hamstring. Det tror jeg imidlertid ikke, han holdt seg til kneet og hadde fryktelig vondt. Vi kan ikke gå inn i sesongen med Søgård som førstevalg, det han har levert i vinter tyder på at han er ferdig som TL-spiller. I dag var han helt forferdelig.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            ett nedrykk koster fort mye mere enn di ca 2 millionene det koster og betale ut Berg.
            Hadde jeg hatt en sånn sum liggende så hadde saken vært grei for min del. Men det har jeg ikke.
            Og i motsetning til mange forumvankere synes jeg ikke det er helt fair å "kreve" at andre skal bla opp.

            Får bare håpe at "noen" finner et par-tre mill på kistebunnen.
            Knurr...

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Opprinnelig skrevet av Xavi
              Vil ikke kaste Henning på bålet enda, må se på det i kontekst av de 5 siste årene.

              Får heller revurdere det til sommeren. Vet vi kan så mye bedre, får håpe når det står poeng på spill at de faktisk gir innsats.
              Jeg sier ikke at vi skal kicke Berg. Men Berg må se på hvordan han kan få spillerne til å prestere og yte en innsats. Jeg tror han behöver å bli litt mer konfrontasjonell og autoritär i stilen. Han tok over en tropp som var senskada av Uday, og har kanskje overkompensert i andre retningen. Jeg tror han er nödt til å finne en balanse. Spillerne bör ha såpass respekt at de alltid tar seg selv i nakken, holder fokus oppe og gir alt hele tiden. Samtidig må han passe på at det ikke tipper over i Nordlie rabling. Gå noen runder med gamle LSK helter og ta en telefon til Arne eller Uwe. Lär av dem. De holdt bra disiplin i egne rekker.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Tenk at vi mest sannsynlig har klart å få en mini-Kiesen/Johnsen ut av Sekour også, frustrasjonen er bunnløs. Tipper vi ikke får se ham i LSK-drakt igjen.

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Altså, Berg må korrigere den innsatsbristen som fremvises i dag. Fort. Uwe hadde stoppa bussen i Oslo og kommandert spillerne til å jogge tilbake til Åråsen.
                  Savner Uwe, savner den kvaliteten vi hadde i stallen som var den gangen og given som var i laget.

                  Nå er det vel slik at HB arbeider med andre rammebetingelser og må måles på det. Innsatsen bør likevel være den samme, fandenioldskheten likeså. Når den mangler, har vi grunn til å klage. Det begynner å tegne seg et mønster og det er negativt. At en spiller som Edwin, som tegner mot å bli en dritbra spiller i norsk sammenheng, plutselig spiller elendig og virker ferdig, sier noe om ikke god nok spillerutvikling i denne klubben. Hvis vi ikke har stort budsjett, må vi i alle fall få ut det beste i alle spillere for å kunne konkurrere med andre.

                  Det er rimelig å anta at vi taper på plastikkdekke mot et plastikklag i serieåpningen, skulle ønske vi kunne stilt opp med Uwe Krupp-stål istedenfor HB-kokos når vi skal opp mot syntetisk fotball i en oppblåst gymsal, der det spilles bedriten Zumba-kjærringmusikk ved scoringer. Vi får håpe kokos kan ha vett til å gå i forsvar og kontre seg til ett poeng. Spill guffen fotball, gi ut bra med etterslengere og generelt prøve å identifisere og fyre opp de mest hissige på Stabæk med tanke på å få de utav kampen. Filming er greit, de filmer konstant sjæl. Gi pakket en overdose av sin egen medisin.

                  4-5-1 er sikkert en bra formasjon i den kampen siden vi er komplett ræva besatt på midtbanen. Fyll opp med folk som rett og slett kicker ballen rett vei og sats på at mannen på topp (Ujah) får inn et lykketreff.

                  Første hjemmekamp blir viktig, og tre poeng mot et overvurdert lag med syltynn stall som alltid skuffer i starten. Brann. Vi får sette vår lit til Brann ...
                  Last edited by Hamburg & Kanari; 11.03.2011, 17:41.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                    Første hjemmekamp blir viktig, og tre poeng mot et overvurdert lag med syltynn stall som alltid skuffer i starten. Brann.
                    For å være helt ærlig, så ser faktisk Brann giftigere ut enn LSK.

                    Kommentar

                    • LSK N/B
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 830

                      Opprinnelig skrevet av Simen E.J
                      Uansett hva som skjer, så støtter jeg klubben 100%! Jeg vil alltid synge for Lillestrøm.

                      FUGLA TIL JEG DØR!
                      100% men jeg blir for demotivert når det ikke er innsats. All ære til dere som klarer å gi alt alltid!
                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                      Nei til NFF!

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        Mas fra en sutrete spiller og oppgulp fra en ræva eks spiller + tap i generalprøven. LSK er i rute og legger lista like "høyt" som i fjor.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          16. mars og noen etterlengta positive nyheter kan ikke komme fort nok nå. Så kan det gjerne ta en liten evighet til kampen mot Stabæk. Kunstgresspremiere mot et lag vi som regel er statister mot, ihvertfall "aldri" slår. Jeg forelår at Søgård spares for en sikker ydmykelse og at man i Sekours fravær heller tyr til Ruben.

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av Henning Berg til Nettavisen
                            - Det går litt opp og ned. Vi var gode mot Vålerenga, dårlige i dag. Men dette var god trening for oss, sier Berg.
                            Det går litt opp og ned ja.... Håper ikke det er tilbakemeldinga til spillergruppa.

                            Kommentar

                            • Smukken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2004
                              • 719

                              Patetisk - fy faen hvor glad jeg ikke har kjøpt sesongkort.
                              Kall meg gjerne en hykler - jeg elsker LSK men faen et sted går grensen.

                              Jeg bruker heller 6000 på kokain og horer enn en jævla LSK match.

                              Nå roper jeg på hjelp fra Benny - Berg må gå.
                              Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Opprinnelig skrevet av Smukken
                                Patetisk - fy faen hvor glad jeg ikke har kjøpt sesongkort.
                                Kall meg gjerne en hykler - jeg elsker LSK men faen et sted går grensen.

                                Jeg bruker heller 6000 på kokain og horer enn en jævla LSK match.

                                Nå roper jeg på hjelp fra Benny - Berg må gå.

                                Hei hykler!
                                Da får du kose deg med kokain og horer mens vi andre supportere velger å gjøre det vi kan på tribunen for å hjelpe LSK oppover. Greit at kampen idag var så ræva at det rett og slett var vondt å se på, men det var tross alt en betydningsløs treningskamp. Kan ikke folk vente med heksejakta til vi har tapt noen kamper av betydning?
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Smukken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2004
                                  • 719

                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Hei hykler!
                                  Da får du kose deg med kokain og horer mens vi andre supportere velger å gjøre det vi kan på tribunen for å hjelpe LSK oppover. Greit at kampen idag var så ræva at det rett og slett var vondt å se på, men det var tross alt en betydningsløs treningskamp. Kan ikke folk vente med heksejakta til vi har tapt noen kamper av betydning?
                                  Ser den - aldri brukt dop og kommer aldri til heller. Men da skjønner du poenget mitt.
                                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    Opprinnelig skrevet av Smukken
                                    Ser den - aldri brukt dop og kommer aldri til heller. Men da skjønner du poenget mitt.
                                    Regner med at det er ett utløp for frustrasjon og premiærenerver foran seriestart neste helg. Kampen idag var smertefull å se på, men etter regn kommer det solskinn... Håber jeg!
                                    Ha en finfin dop og horefri helg
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Opprinnelig skrevet av xeR
                                      Regner med at det er ett utløp for frustrasjon og premiærenerver foran seriestart neste helg. Kampen idag var smertefull å se på, men etter regn kommer det solskinn... Håber jeg!
                                      Ha en finfin dop og horefri helg
                                      Han sa vel ingenting om å holde seg unna horer?
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Er enda mer bestemt på å komme meg på flest mulig kamper i år. Blir jævlig kvalmt å kreve innsats og oppofrelse fra laget når man sjæl ikke gidder. Skal sørge for å legge igjen litt penger etter meg også, etter all klaginga på en svak stall.

                                        Sesongen 2011 kan kanskje bli jævlig, men jeg vil ikke ha en flau smak i kjeften fordi jeg snur ryggen til klubben som har gitt meg så mye.

                                        Kommentar

                                        • Smukken
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2004
                                          • 719

                                          Steria nr. 3 og Norges beste IT-arbeidsplass greatplacetowork.no


                                          Jeg spammer heller jobben min ! Det gir i hvertfall positive vibber.
                                          Horer får jeg nok av gratis når jeg flasher den nye Merca 350 CDI 2011.

                                          All the golddiggers @ majorstua / frogner want to blow my whistle.

                                          I got to walk the dog called Zico named after the world's greatest player ever. He is a French bulldog and rules the street.

                                          FAEN FAEN LSK - jeg roper snart på Benny og krever at Berg må gå.
                                          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                          Kommentar

                                          Working...