Odd Grenland - Lillestrøm SK 11.03. kl 15:00 Skagerak Arena
Collapse
X
-
Steria nr. 3 og Norges beste IT-arbeidsplass greatplacetowork.no
Jeg spammer heller jobben min ! Det gir i hvertfall positive vibber.
Horer får jeg nok av gratis når jeg flasher den nye Merca 350 CDI 2011.
All the golddiggers @ majorstua / frogner want to blow my whistle.
I got to walk the dog called Zico named after the world's greatest player ever. He is a French bulldog and rules the street.
FAEN FAEN LSK - jeg roper snart på Benny og krever at Berg må gå.
Uansett solgte jeg til dere i går så dere har tydeligvis foretningssansAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Steria nr. 3 og Norges beste IT-arbeidsplass greatplacetowork.no
Jeg spammer heller jobben min ! Det gir i hvertfall positive vibber.
Horer får jeg nok av gratis når jeg flasher den nye Merca 350 CDI 2011.
All the golddiggers @ majorstua / frogner want to blow my whistle.
I got to walk the dog called Zico named after the world's greatest player ever. He is a French bulldog and rules the street.
FAEN FAEN LSK - jeg roper snart på Benny og krever at Berg må gå.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Kjipt og ikke få se sin egen Helt da...
Kommentar
-
Kommentar
-
Har holdt meg unna forumet i et par dager nå slik at jeg kunne få tid til å se kampen før jeg leste om den. Ødela dagen min i dag å se på dette. Det eneste positive var kanskje at Oke imponerte litt. Om vi henter Oke så viser det dog at vi har middler, men ikke er i stand til å finne spillere til midtbanen, noe som er litt skremmende.
Trist at sekour ble skada før vi fikk sett han spille et eneste minutt ved siden av Nosa på midten. Synes det virka tydelig at han ikke hadde ferdigheter som passet til å spille med Søgård, men tror han hadde vært enn bedre løsning enn Espen som Nosas makker.
Problemene vi har med å finne sentrale midtbanespillere bør få oss til å legge ekstra innsats i å løse situasjonen til Sesay. Hadde vært gull med en spiller som beveger bena og går inn for å ta ballen fra motstanderen istedenfor å kun prøve å skremme han fra sonen sin.
Håper snakket om usportslig hendelse med Bolly bare er tull. For meg virker han som en viktig del av stallen, og som en seriøs gutt som kommer overens med alle, på tvers av klikkene som blir diskutert. avner han også på banen.
Det virker for meg som om vi blir nødt til å gi Ruben sjansen ved siden av Nosa på kunstgresset til stabæk. Han mener selv han kan ta den defensive rollen, og da er jeg åpen for å gi han muligheten til å vise det. Søgård sliter veldig på kunstgresset.Kommentar
-
Mulighet for 2 straffer mot Odd dersom spillerne er villige til å ta et fall når de felles innenfor 16. F.eks. Stian Ringstad der. Ingen vits å prøve å holde seg på beina når nesten ingen andre lag heller gjør det og dommerne ikke lenger gir kort for filming i det hele tatt. Safe.
Etisk helt ok mot lag som Stabæk f.eks. som legger seg som fluer.
Bør ikke gjøres mot f.eks. TIL, som spiller fair fotball slik LSK også har tradisjon på. Men helt OK mot Stabæk, Brann, RBK, FFK m.fl.
Drar de kniven, er det ingen vits å stå der med knyttnevene og la egen kniv hvile i slira.LSK Norges beste lagKommentar
-
Mulighet for 2 straffer mot Odd dersom spillerne er villige til å ta et fall når de felles innenfor 16. F.eks. Stian Ringstad der. Ingen vits å prøve å holde seg på beina når nesten ingen andre lag heller gjør det og dommerne ikke lenger gir kort for filming i det hele tatt. Safe.
Etisk helt ok mot lag som Stabæk f.eks. som legger seg som fluer.
Bør ikke gjøres mot f.eks. TIL, som spiller fair fotball slik LSK også har tradisjon på. Men helt OK mot Stabæk, Brann, RBK, FFK m.fl.
Drar de kniven, er det ingen vits å stå der med knyttnevene og la egen kniv hvile i slira.Kommentar
-
Alle kamper burde startes med samme linje mht. fair play uansett hvilket lag man møter. Allikevel bør man kunne justere linja i forhold til enkeltspillere. Er en eller annen motspiller fullstendig gris bør det være greit å beskytte seg selv ved å "miste kontroll" over egne hender, albuer og knær.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Innertier
Norsk fotball i et nøtteskall... og typisk nordmenn, vi tar det vi får og aksepterer virkelig det aller aller meste ref. rævva infrastuktur på sammenbruddets rand og komplett håpløse, korrupte kommunist-politikere. For ikke å snakke om evneveike, partiske fotballdommere...
Ordtak: Dårlig generalprøve = bra premiere.Kommentar
Kommentar