Youssef Sekour
Collapse
X
-
jepp, fant akkurat ut det , :-)
Men midt i arbeidstiden da gitt........ avspassering kl 14 i dag ja.......
Sekour vil nok være sugen på å vise seg frem nå, håper han klarer å prestere. hadde vært fint om han innehar kvaliteter som gjør oss farligere på banen, blir spennende å se.Kommentar
-
jepp, fant akkurat ut det , :-)
Men midt i arbeidstiden da gitt........ avspassering kl 14 i dag ja.......
Sekour vil nok være sugen på å vise seg frem nå, håper han klarer å prestere. hadde vært fint om han innehar kvaliteter som gjør oss farligere på banen, blir spennende å se.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Skaden?
Noen som så matchen mot Odd som fikk noe inntrykk av hvor alvorlig skaden var ? Er så jævla typisk ass.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Det gjorde jævlig vondt i hvertfall..... Hvis man skal dømme ut i fra lydene han ga fra seg. Jævlig dumt med en skade nå rett før starten av sesongen - og spesielt på en spiller som skulle inn for å "redde" laget.Kommentar
-
Krise hvis han er ute. Av det jeg har sett av han har han kun hatt gode passninger, og for meg virker han som en spiller som lett tar TL-nivå.
Søgård på kunstgress er som Anders Jacobsen i langrenn pr i dag. Vi trenger Sekour til seriestart.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Har hørt at skada er noksa alvorlig og det kan ta måneder og ikke uker før han blir bra igjen-
:???:Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
-
Vi kaller ham Oke. Det holder lenge, så hjelper vi ikke andre lags spioner med å bli obs på ham, tihi.
Han kom innpå siste ti mot Odd også, og jeg syntes det så veldig lovende ut. Han virket å veldig kjapp, ha god teknikk og gjorde flere intelligente bevegelser som dessverre ikke ble belønnet med pasninger. Må selvfølgelig se mer før jeg sier noe bombastisk, men jeg registrerer at Lars er jævlig positiv, og at Bergdølmo nå sier dette.
En livlig liten satan fra Afrika ingen så komme kan være akkurat det vi trenger, en vitamininnsprøytning etter nedturen sekourskaden vil vise seg å være. Han er ute i minst to mnd, sannsynligvis mer. Det er jeg sikker på.
Vi kan ikke lese noe som helst ut av ujah vs Fjellhamar. Han spiser slikt til nattmat.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar