2011's svar på Sandefjord 2010 blir LSK?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

Vi har vel 1 seier på de siste 13 kampene nå og den kom mot Strømmen. Jeg prøver virkelig å se etter positive ting men det er jaggu deggu meg ikke lett.

Vi mangler hovedsponsor,toppscorern vår bråker i media og på Facebook,gamle spillere blander seg i kritikken av Berg, vi er tomme for spenn, fikk skade på Sekour etter 10 minutter, alle på forumet er sure. Tipper jeg rett er det bunnrekord i forhåndsalg av sesongkort, samtidig som styret budsjetterer med publikumsøkning, kvartfinale i cupen og 5 plass i serien ?

Hvor er lyset ? Er det eneste håpet vårt at noen av de unge spillere slår til? At Kippe scorer flere enn i fjor ? At Nosa & Ujah hever seg ?
    Ja kanskje. Hjelp meg gjerne. Ser ikke så mye her om dagen

Det har virkelig vært hardt å være LSK supporter de siste 3-4 åra. Det kan jo være et lyspunkt. At vi er vant til å få servert dritt sånn at alt som skjer av gode ting blir bonus. Bare kjipt å klamre seg til det at ting ikke kan bli værre som et lyspunkt.

Jeg er ikke typen som tror på rask suksess og har lenge trodd på at Henning skulle klare å snu det her med bra trening og utvikling av de unge men merker at jeg byner å slite med å tro på mine egne løgner. Ting ser virkelig mørkt ut.

Gi oss styrke! Vi trenger seriøst noe å tro på snart. Leverer LSK inn lottokuponger forresten ?
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Opprinnelig skrevet av lskgogo
      Rart det skal være så stor forskjell på a-laget og juniorlaget mtp innsats. Der er det full stake fra første sekund til dommern blåser.
      Kanskje han Bergdølmo ikke er så værst alikevel....

Kommentar

• Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

Opprinnelig skrevet av Folke
        Kanskje han Bergdølmo ikke er så værst alikevel....
        Kanskje han Powell ikke er så værst heller
        Knurr...

Kommentar

• Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

Sportsklubben er alvorlig syk, og det har den vært i mange år. Kreftsvulsten ser ut til å sitte i ledelsen, både sportslig, administrativt og i styret. Trenden forteller oss at vi (som eneste klubb?)har etablert oss som et bånnlag i en liga hvor medaljelag kan rykke ned året etter og hvor europeiske "nivå 3 spillere" kan hevde seg og dessuten tjene svært gode penger.

Kanskje en skikkelig cellegiftkur er veien ut av uføret? Rykke ned, rense opp i ukulturen og bygge stein på stein opp igjen?

Mitt tips er at Berg ryker til sommeren, nye prosenter at Åråsen selges og at vi berger plassen med et nødskrik etter kvalik og tilskuersnitt på 5555. Men som sagt tror jeg større oppryddingsjobber må til for å skape noe på lengre sikt.

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Opprinnelig skrevet av Leif A
            Kanskje han Powell ikke er så værst heller
            Juniorlaget & rekruttlaget gjorde det da bra lenge før han kom, men helt enig i at Powell er en skikkelige mannemann som nok hadde "skremt" liv i de gamle skrottene som spiller på a-laget.

Kommentar

• OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

Opprinnelig skrevet av *46*
              Men Logi, Karim, Kippe, Pedersen og Nosa spilte vel? Og de resterende er jo ikke akkuratt spillere dem plukka opp på vei til Grenland.
              Jepp.

Og resten av troppen er fra "A" stallen. Med andre ord de som er tiltenkt innhopp fra benken\ startplassen etter skader eller karantene.

Ikke bra nok.
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7161

Opprinnelig skrevet av Ola
                Kanskje en skikkelig cellegiftkur er veien ut av uføret? Rykke ned, rense opp i ukulturen og bygge stein på stein opp igjen?
                Kort sagt, legg fra deg den tanken og aldri tenk den igjen. Et nedrykk er slutten for LSK som toppklubb.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

Jeg tar lett ræva spill og plasseringer rett over streken i 10 år til fremfor å rykke ned. Komplett idioti å tro at noe godt kan komme ut av ett nedrykk..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Jannis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 266

Opprinnelig skrevet av trigz
                    Kort sagt, legg fra deg den tanken og aldri tenk den igjen. Et nedrykk er slutten for LSK som toppklubb.
                    Er enig med deg, men jammen tror jeg vi kommer nærme i år, VELDIG nærme.
                    Så lenge Berg styrer skuta (og resten av styret forresten), så er jeg redd vi ikke er i tippeligaen når hans kontrakt går ut. Hvis han får sitte så lenge da.....

Kommentar

• Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

Jepp, vi er ikke i nærheten av å ha ressurser og grunnlag i motsetning til lag som Sarpsborg 08, Tromsø, Molde, Aalesund, Start, Fredrikstad, Sogndal, Stabæk, Odd Grenland, Haugesund og Strømsgodset.

Bare å booke en time hos min favoritt tattooartist og be om en coverup....
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Jepp, vi er ikke i nærheten av å ha ressurser og grunnlag i motsetning til lag som Sarpsborg 08, Tromsø, Molde, Aalesund, Start, Fredrikstad, Sogndal, Stabæk, Odd Grenland, Haugesund og Strømsgodset.
                        Man kan jo spørre dem om dem syntes det var positivt å rykke ned?

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Opprinnelig skrevet av *46*
                          Man kan jo spørre dem om dem syntes det var positivt å rykke ned?
                          Hvorfor det? Det er vel snakk om at et nedrykk gjør at LSK er ferdig som toppklubb, ikke om det er positivt?
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kommentar

• flisbyen
                            Utestengt
                            • Sep 2010
                            • 305

Nedrykk eller ikke, det er for mange mennesker som bryr seg til at LSK er ferdig som toppklubb. Det kan bare virke som vi er ute av kurs, styrmannen er drita eller noe. Men vi kommer på rett kurs igjen, selv om det kan ta faen så lang tid.

Og ja, jeg tror det går rett ned i år.

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7161

Hvorfor det? Det er vel snakk om at et nedrykk gjør at LSK er ferdig som toppklubb, ikke om det er positivt?
                              Med LSKs manglende egenkapital og likviditetsproblemer vil et nedrykk være katastrofalt, Ronnie. Den som tror Adecco kan være en renselsesprosess tar feil.

Men - jeg tror ikke vi rykker ned. Tror ikke vi vil være i nærheten, engang. Og det er jo jævla typisk at folk krisemaksimerer på grunn av en griseræva treningskamp. Jeg pratet med Frode Kippe etter kampen i kveld, og fikk et klart inntrykk av at gutta vet hva som må rettes på før Stabæk.

Kom an, Sportsklubben. For faen!
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

Opprinnelig skrevet av xeR
                                Jeg tar lett ræva spill og plasseringer rett over streken i 10 år til fremfor å rykke ned. Komplett idioti å tro at noe godt kan komme ut av ett nedrykk..
                                Selvsagt ønsker jeg ikke nedrykk. Det er vil garantert bety en midlertidig krise om LSK skulle rykke ned. Kanskje også en langsiktig krise. Men jeg vil ikke gå med på at nedrykk nødvendigvis, og helt bombastisk, er ensbetydende med at det ikke KAN komme NOE godt ut av det. Det finnes mengder av eksempler på organisasjoner, firmaer, land og enkeltpersoner som har kommet styrket tilbake etter å ha tatt turen helt ned i den mørkeste kjelleren.

For å bygge videre på din retorikk; jeg vil heller ha nedrykk, 3 år i 1. div(kan Adecco komme tilbake?), 3 år på vei tilbake og 4 år i toppen - enn dine 10 år til i bunnstriden. Alt rent hypotetisk samtidig, men så jævli viktig er ikke "flest år i toppdivisjonen sammenlagt-statistikken" for meg.

Når det er sagt... Vi ER jo helt nede. Om vi kunne innse det, og handle deretter og bygge laaaaangsiktig, med de rette folkene og visjonene; så har den nyere tids historie vist at veien ut kan være kortere enn det ser ut. Men beklageligvis tror jeg ikke dagens ledelse er riktig mannskap for å ta oss ut.

Kommentar

• Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

Med LSKs manglende egenkapital og likviditetsproblemer vil et nedrykk være katastrofalt, Ronnie. Den som tror Adecco kan være en renselsesprosess tar feil.
                                  Har ikke nevnt noe om renselsesprosess eller noe positivt med et nedrykk. Jeg er helt enig med deg, vi er i deepshit, vi har ikke nubbesjans til å reise oss, vi er tross alt ikke Sarpsborg 08....
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Rykker vi ned er Flisbyen fort det beste laget i Byen.

Kommentar

• Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

Jeg er helt enig med deg, vi er i deepshit, vi har ikke nubbesjans til å reise oss, vi er tross alt ikke Sarpsborg 08....
                                      Eller Stabæk. Som tok 4 medaljer etter sitt nedrykk, og i dag har flere tilskuere enn LSK, høyere "markedsverdi", vesentlig mer appell og i dag igjen anses som en medaljekandidat av noen.

Kommentar

• Jannis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2005
                                        • 266

Og i tillegg, så har vi ENDA ikke klart å få på plass en Hovedsponsor når vi nå er 1-EN uke unna seriestarten.
                                        Vår eminente ledelse har sagt/skrytet på seg at vi er UTROLIG nærme en avtale nå, men dette har de jo sagt i flere mnd snart jo uten at NOE skjer....

Jeg er redd vi har for mange inngrodde gammle gubber i styret som dessverre har gjort sitt i LSK, og de kan gjerne ta med seg Berg på vei ut porten.
                                        Dette holder ikke, her blir det kampen for å overleve.

Vi skal kjempe i toppen om 5 år my ass Berg!!!!!

Kommentar

• Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Rykker vi ned er Flisbyen fort det beste laget i Byen.
                                          okey? ett 1.divisjon lag skal vel trosal være bedre enn ett 3.divisjonslag? Ikke tolk det feil - jeg elsker flisbyen men det må da være måte på hvor negative vi er idag.
                                          Daukjøtt Felt C

Kommentar

Working...