2011's svar på Sandefjord 2010 blir LSK?
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg blir kalt dust for å ytre mine meninger om Søgård. Personlig mener jeg han er god nok 2-laget, that´s it. Subjektivt, enkelt og greit. Dette går rett og slett på hans prestasjoner. Mange velger å overse spørsmålene du kommer med. Mao. ikke snakke om det. Han er jo tross alt en kjernekar og Mr. LSK. Det sier seg selv at han da skal få spille. Tydeligvis viktigere med en ambassadør enn en som presterer jevnt godt.Kommentar
-
Alle idrettsutøvere varierer i form. Råner'n er neppe noen dårligere spiller enn tidligere selv om skadene i forsesongen muligens har påvirket oppkjøringa en smule.
Espen er dessuten en spillertype som er avhengig av at spillere rundt seg fungerer. Han skal slå enkle pasninger og ha tydelige defensive oppgaver. En jobbvillig spiller uten utprega kvalitet på fotbalforståelsen. Dersom folk rundt ham svikter vil han få altfor mange posisjoneringsvalg og vanskelige passningsalternativer.
Spiller resten av laget bedre vil Råner'n automatisk fungere fordi arbeidsoppgavene blir lettere og gutten er langt fra noen latsabb.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Alle idrettsutøvere varierer i form. Råner'n er neppe noen dårligere spiller enn tidligere selv om skadene i forsesongen muligens har påvirket oppkjøringa en smule.
Espen er dessuten en spillertype som er avhengig av at spillere rundt seg fungerer. Han skal slå enkle pasninger og ha tydelige defensive oppgaver. En jobbvillig spiller uten utprega kvalitet på fotbalforståelsen. Dersom folk rundt ham svikter vil han få altfor mange posisjoneringsvalg og vanskelige passningsalternativer.
Spiller resten av laget bedre vil Råner'n automatisk fungere fordi arbeidsoppgavene blir lettere og gutten er langt fra noen latsabb.Kommentar
-
Det mest latterligere er vel hvordan tråden har utvikla seg ved å gjøre Espen til syndebukk etter en KOLLEKTIV kollaps igår....
Er selv dessverre pessimist før sesongen, men Espen er ikke ene og alene den grunnen...FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Espen vil spille bedre når HB får resten av gutta til å fungere.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Hvor har det blitt av sportsklubben sine ambisjoner? Leser på nettavisen i dag at Kippe er fornøyd med en 8 plass... Har hørt det HVER ENESTE høst siden berg kom til klubben at vi skal tilbake i toppen av norsk fotball. Når ikke Ledelsen har klart å få spillerne til å tru at de er bedre enn et 8 plass lag så ser jeg stygt på denne sesongen.
Jeg vil det ikke, men må nok innse at lsk er og blir et bånnlag, og det ser bare mørkere og mørkere ut. Jeg tror ikke vi rykker ned, men LSK skal være blandt de 4 store i Norge, ikke krangle om nedrykksplass.
Men dette viser igjen hvor sykt bra kanarifansen er, vi har vært et av ligaens dårligste lag 3 år på rad og presterer noe av det beste i Norge når det gjelder tribuneliv på hjemme og bortekamper.
Kommentar
-
Alle veit hva jeg mener om Fetsundråner'n, har ikke noe behov for å gå inn i en diskusjon med deg om han.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Hvor har det blitt av sportsklubben sine ambisjoner? Leser på nettavisen i dag at Kippe er fornøyd med en 8 plass... Har hørt det HVER ENESTE høst siden berg kom til klubben at vi skal tilbake i toppen av norsk fotball. Når ikke Ledelsen har klart å få spillerne til å tru at de er bedre enn et 8 plass lag så ser jeg stygt på denne sesongen.
Jeg vil det ikke, men må nok innse at lsk er og blir et bånnlag, og det ser bare mørkere og mørkere ut. Jeg tror ikke vi rykker ned, men LSK skal være blandt de 4 store i Norge, ikke krangle om nedrykksplass.
Men dette viser igjen hvor sykt bra kanarifansen er, vi har vært et av ligaens dårligste lag 3 år på rad og presterer noe av det beste i Norge når det gjelder tribuneliv på hjemme og bortekamper.
Klarer meg fint i ingenmanslag et par år hvis vi ender opp med en bærekraftig økonomi og en kontinuitet i stallen. Pengene vi vil får fra salg av Nosa, BBS, Ujah osv vil hjelpe oss å kjøpe mere etablerte spillere og forhåpentligvis stabilisere oss i toppen igjen.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Hvis det er så jævlig å diskutere, og "alle veit" hva du mener, kan du vel holde tomlene utenfor også. Ikke bare gi faen i å skrive noe. Veit utmerket godt hva du mener om ham, men det har aldri handlet om det sportslige.Kommentar
Kommentar