LSK 2 Sesongen 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Fyren skal jo være jævlig takknemlig for at han fikk være i klubben så lenge, nå har han jo noe som på papiret ser ut som en karriére.

Kommentar

• *46*

Håper LSK satser på Fjeldstad hvis Nadj forsvinner - han må finne seg noe først. Nadj har jo ikke bedrevet noen spesielt god egenreklame etter at han ble valgt bort.
      Last edited by Gjest; 13.07.2011, 10:33.

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Først Sekour og nå Nadj, hva faen drev man med i forsesongen egentlig??! Var alt av kjøp trigget av panikk før Gislason plutselig dukket opp og reddet alt?

Kommentar

• McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5102

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Først Sekour og nå Nadj, hva faen drev man med i forsesongen egentlig??! Var alt av kjøp trigget av panikk før Gislason plutselig dukket opp og reddet alt?
          Hva var galt med signeringa av Sekour?

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Opprinnelig skrevet av McGuffy
            Hva var galt med signeringa av Sekour?
            Det lurer jeg også på, ettersom han ikke engang får sjansen til å vise seg verdt pengene vi tross alt har brukt på ham. Eneste mulighet er at Sekour har fått et annet tilbud, som virker rimelig far fetched med tanke på ståa hans før vi signerte ham. Man var allerede klar over at Gislason var usikker med tanke på fremtiden, nå har Nosa meldt seg på også. Vil man forsatt kvitte seg med ham?

Får bare håpe at LSK har en plan bak det hele.

Kommentar

• KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

Det lurer jeg også på, ettersom han ikke engang får sjansen til å vise seg verdt pengene vi tross alt har brukt på ham. Eneste mulighet er at Sekour har fått et annet tilbud, som virker rimelig far fetched med tanke på ståa hans før vi signerte ham. Man var allerede klar over at Gislason var usikker med tanke på fremtiden, nå har Nosa meldt seg på også. Vil man forsatt kvitte seg med ham?

Får bare håpe at man har en plan bak det hele.
              Du er klar over at han ble skada i sin første kamp for fugla? Treningskamp mot odd.

kneet, ute i 6 måneder.

Kommentar

• Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

Får bare håpe at LSK har en plan bak det hele.
                Sorry at jeg spør, men du er klar over at Sekour ble langvarig skadet i en pre-season treningskamp? Ledelsen er jo ikke orakler eller spåmenn heller.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Opprinnelig skrevet av KrisB
                  Du er klar over at han ble skada i sin første kamp for fugla? Treningskamp mot odd.

kneet, ute i 6 måneder.
                  Ja, selvfølgelig! Men betyr det at han ikke lenger kan spille fotball når skaden er leget? Har han mistet ferdighetene som gjorde at vi signerte ham?

Kommentar

• Sultanen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 257

Ja vi har jo hatt stor suksess med å signere tidligere kneskadde spillerere som Marius Johnsen og Markus Kiesnebner.

Kommentar

• sigurdsen
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 1826

Ja, selvfølgelig! Men betyr det at han ikke lenger kan spille fotball når skaden er leget? Har han mistet ferdighetene som gjorde at vi signerte ham?
                      Det betyr det ikke, men når han skadet seg i vinter (februar/mars?), og er ute i 6 måneder, så skal det ikke store mattekunskapene til for å forstå at han fortsatt er skadet/driver opptrening og ikke er kampklar

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                        Det betyr det ikke, men når han skadet seg i vinter (februar/mars?), og er ute i 6 måneder, så skal det ikke store mattekunskapene til for å forstå at han fortsatt er skadet/driver opptrening og ikke er kampklar
                        Det er ikke det vi diskuterer, men faktumet at han ikke blir tilbudt ny kontrakt.

Kommentar

• McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5102

Klubben har vel allerede signalisert at Sekour ikke får tilbud om ny kontrakt. Mitt poeng er at det var ingenting i veien med avtalen med Sekour, i det den ble signert. At fyren blir kneskada i første kamp etter signering er det lite å gjøre med. Shit happens. That's Leif og alt det der..

Kommentar

• sigurdsen
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 1826

Det er ikke det vi diskuterer, men faktumet at han ikke blir tilbudt ny kontrakt.
                            My bAd

Kommentar

• Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3501

Var Sekour tiltenkt en plass på LSK 2 laget?

Kommentar

• pitbull007
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Sep 2006
                                • 129

Ser på ei nettside at LSK 2 vant 3-1 borte mot Romsås i kveld og er dermed tilbake på tabelltopp.

Kommentar

• McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5102

På Romsås sine facebook-sider ligger det hundreogørtiseks bilder fra kampen.

Jeg tolker de dithen at Nico scoret to mål. Ett på straffe. Noen som har mer info?

Kommentar

• Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

Kjelsås 2 - LSK 2 1-4 (1-2)

Målscorere LSK: 1-1 Joachim Osvold, 1-2 Joachim Osvold, 1-3 Markus Furseth og 1-4 selvmål.

Sjanser: Ca. 8-18
                                    Cornere: 2-4
                                    Tilskuere: Ca. 15

LSKs lag (4-4-2):

Alexander Nadj

Anders Grøndahl - Marius Amundsen (k) - Steffen Hjelmtvedt - Johan Kolbjørnsrud

Erling Knudtzon - Nicolay Solberg - Ruben Gabrielsen - Fredrik Witzøe

Joachim Osvold - Markus Furseth

Bytter: Shina Babajide inn for Fredrik Witzøe (46.), Christian Bjerkenes inn for Joachim Osvold (56.) og Simon Gulbrandsen inn for Johan Kolbjørnsrud (67.).

Kampreferat:

Kampens første sjanse kommer etter 5 minutter, da en Kjelsås-spiller kommer alene med keeper, men heldigvis for LSK havner avslutningen utenfor. 8 minutter senere gjør LSK to horrible balltap på egen banehalvdel i løpet av kort tid, og en Kjelsås-spiller får fyrt av fra 13-14. Ballen går via stolpen og inn, og stillingen er 1-0 til hjemmelaget. Ikke ufortjent.

Etter scoringen kommer LSK mer med i kampen. Joachim Osvold får LSKs 2 første sjanser, begge alene med keeper, men brenner dessverre begge, den første midt på keeper, den andre i nettveggen. Osvold får imidlertid sjansen igjen, sin tredje på 8 minutter, og da setter han endelig inn utligningen, etter herlig forarbeid av Nico Solberg.

Etter 31 minutter leverer LSK kampens kanskje beste angrep. Knudtzon, nå på venstrekanten, går inn i banen, slipper til Kolbjørnsrud på overlap, Kolbjørnsrud slår inn til Witzøe på bakre stolpe, som header ballen ut i feltet, der Osvold står klar og smeller ballen i stanga på volley. Dette angrepet hadde fortjent en bedre skjebne.

7 minutter senere timer Osvold løpet perfekt, og pasningen i bakrom fra Nico er like perfekt. Alene med keeper lobber Osvold ballen elegant i mål, på sin 5. store sjanse. 2-1. LSK går til pause med ledelse, men Kjelsås var absolutt med på notene, spesielt den første halvtimen. Det siste kvarteret satt LSK imidlertid inn et ekstra gir, slik at de vant sjansestatistikken 8-4 til pause.

Andre omgang åpner akkurat som første, med en kjempesjanse til Kjelsås. Heldigvis går lobben alene med keeper over. Like etter kommer Knudtzon rundt på høyre, får slått inn, og til slutt havner ballen hos Markus Furseth, som feier ballen i mål fra 10-11 meter. 3-1.

Etter 56 minutter kommer Christian Bjerkenes inn for Joachim Osvold, og han bruker ikke lang tid på å markere seg. Kjempesjansen alene med keeper reddes imidlertid av keeper. Et par minutter senere slår innbytter Shina Babajide inn til Knudtzon, som header ballen inn igjen i feltet, og der presser Bjerkenes forsvarsspilleren til å score selvmål. 4-1.

Etter 4-1 blir det veldig Hawaii utpå der. Begge lag får enorme muligheter, blant annet Bjerkenes, som ender opp med 5 feite muligheter på sin drøye halvtime. Dessverre setter han ingen av dem i mål. Shina Babajide brenner også et par store, blant annet en etter et frekt soloraid.

Alt i alt ingen god kamp av et ungt LSK 2. Det var få spillere som utmerket seg, men om jeg skal trekke fram én, må det være Joachim Osvold. Han er en skikkelig goalgetter, og i dag timet han løpene inn bak forsvarsfireren på en glimrende måte. Han beveger seg smart og kommer til enormt med sjanser, og 2 mål på 5 sjanser er absolutt godkjent.
                                    Last edited by Lars; 11.08.2011, 21:44. Begrunnelse: Riktig navn på "Anders"

Kommentar

• Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

Da har "Anders" fått sitt hele og fulle navn. Anders Grøndahl, ny spiller fra Valdres FK.

Kommentar

• HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6103

Lenge siden jeg har hørt noe fra Marius Høibråten nå. Er han skadet? Synes det er litt pussig å se hjelmtvedt sentralt.

Kommentar

• sigurdsen
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 1826

Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Lenge siden jeg har hørt noe fra Marius Høibråten nå. Er han skadet? Synes det er litt pussig å se hjelmtvedt sentralt.
                                          Er opptatt med G16?

Edit: ser de var ferdige 8 august. mulig han bare blir spart, etter mange kamper?

Kommentar

Working...