LSK 2 Sesongen 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WAK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 969

1-1 til pause. 7-1 til Slutt.

Andreas Fjeldstad

Ringstad-PSA-Gabrielsen-Tanfi

Hjelmtvedt-Sesay-Rustadbakken?-Ohi

Nico-Guldbrandsen

Synes første omg var heller dårlig. Ingen spillere som utmerka seg, dårlig innsats og ingen ting stemte.

Utover i andre omg ble Vestli veldig slitene og da var det klasseforskjell på lagene. Det meste stemte for fugla og måla randt inn. Tror Vestli kommer til å være et bånnlag så det skulle bare mangle.

Kampen under et synes jeg ingen imponerte men siste 35-40 min så var flere spillere bra.

Ringstad var bra. Hadde flere raid oppover siden. Når han først får opp farta er det vanskelig å ta i fra han ballen.

Hjelmtvedt var også bra. Jobber hardt hele tiden og har en del bra raid på kanten.

Gabrielsen vinner mange dueller og gjør en del bra men kløner det til noen ganger. Var skyld i målet til Vestli.

Sesay ble løpende mye i mellom i første omg men dominerer midtbanen andre omg. Vinner mange baller, rolig med ballen og flink til å vende spillet. Noe Belsvik og Powell understrekte i pausen.

Ohi var veldig usynlig meste av kampen men kom mer inn i spillet siste 30 og var mye borte i ballen. Dribla mange spiller, ofte en for mye. men kom seg på egen hånd til mange sjanser og scora et perlemål i krysset.

Nico og Guldbransen var svært lite borti ball i første omg. Men i pausen fikk spillerne beskjed av Belsvik/Powell om å slå ball, om det så var i blinde, enten på Nico møtende eller i bakrom på Guldbransen. Og at spillet måtte "vende" mer. Om trent hver gang Sesay fikk ballen skrek Belsvik/Powell switch switch. Sesay er veldig flink til å føre ballen mot en av sidene for så vende fort og slå kanten på motsatt side. Fungerte veldig bra og Nico hadde mange bra innlegg som førte til målsjanser. Han ble forøvrig flyttet ut på kant når Osvold kom inn som spiss. Og Ohi inn som sentral sammen med Sesay.

Husker ikke helt målscorene. Men mener Nico putta 2, Guldbransen 2, Ohi og Osvold.

Kommentar

• Geirfugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 561

Kommentar

• Asfalt
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jun 2008
        • 2

Lillestrøm ledet vel 3-1 til pause.

Kommentar

• glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

Noen som vet hvorfor Alexander Nadj ikke spillte. ?

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6104

Opprinnelig skrevet av glasgow
            Noen som vet hvorfor Alexander Nadj ikke spillte. ?
            Han har litt trøbbel med et kne og har ikke vært med på treningene i det siste.

Kommentar

• lskgogo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 633

Ringstad, Ohi, Pål Steffen, Solberg og Gulbrandsen fra start mot Grorud i hallen nå.
              Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

0-0 til pause. Største muligheten hadde Grorud. Ringstad har vært
                frisk.

Denne Nadj vi har som reservekeeper. Det er dårlige greier, føler
                meg ikke trygg på han i det hele tatt. Slipper enkle baller og feilvurderer
                flere situasjoner.

Kommentar

• Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                  0-0 til pause. Største muligheten hadde Grorud. Ringstad har vært
                  frisk.

Denne Nadj vi har som reservekeeper. Det er dårlige greier, føler
                  meg ikke trygg på han i det hele tatt. Slipper enkle baller og feilvurderer
                  flere situasjoner.
                  I de treningskampene han har spilt så har han vært ræva. Merkelig at han ble hentet. Må vel finnes en ung andrekeeper som har et større potensial en Nadj.

Kommentar

• lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

Eneste positive jeg kan se er høyden/rekkevidden. Tipper han ikke hadde vært her hvis Grodås ikke hadde forsvunnet...

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                      Eneste positive jeg kan se er høyden/rekkevidden. Tipper han ikke hadde vært her hvis Grodås ikke hadde forsvunnet...
                      Personlig synes jeg Logi har tatt seg opp etter Grodås forsvant, men det er vel ganske så off-topic.

Nadj har vært her ganske så kort tid og spilt lite. Jeg gir han i hvertfall en sjanse.

Kommentar

• lskgogo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 633

1-0 Solberg 49.min

Kommentar

• lskgogo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 633

Rødt kort til en på Grorud, felling av Gulbrandsen som siste mann.

Kommentar

• lskgogo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 633

Slutt. 1-0 ikke noe stor kamp.

Kommentar

• mo-bjer58
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2010
                              • 73

Håper på en liten vurdering av a-lags spillerne.

Kommentar

• lskgogo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 633

Syns Ringstad gjorde det best av de fra a-laget. Veldig god med ball og har ett fint venstreben som han legger gode passninger med. Tar også det meste av dødballer.
                                Pål Steffen gjorde ingen god kamp og tror dessverre han aldri kommer opp på samme nivå igjen. God duellspiller, men står på ingen måte frem i noen rekruttkamper jeg har sett.
                                Ohi gjør det greit. Prøver veldig mye på egenhånd. Noen ganger kanskje for mye. Trekker også alt for ofte inn sentralt fra kantrollen sin, noe jeg syns ga farlig mye plass til Grorud på vår høyreside.
                                Solberg putter ett og gjøre det bra. Spillte på topp med Fredrik.
                                Fredrik spillte ingen god kamp og ble litt frustrert til slutt. Har mer inne, men hadde hatt godt av mer spilletid. F.eks i adecco.

Dagens overraskelse var for meg Aleksander Tanfi på høyreback. Har tidligere bare sett han spille høyreving. Syns han har blitt litt for lett i den posisjonen. Men som høyreback hadde han virkelig kvaliteter som er spennende. Veldig rask, god med ballen i bena (i fart). Kommer ofte på veldig gode løp fremover.

Kommentar

• FinnLizzy
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Aug 2006
                                  • 109

Noen som vet hvordan det ligger an i kampen mot Røa?
                                  Gul fugl i Bærrgæn.

Kommentar

• fans
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Feb 2011
                                    • 4

ja, tro de leder 3 - 0

Kommentar

• gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3218

LSK 2- Røa: 4-2 (1-0)

Fra start spilte:

12 Alexander Nadj
                                      5 Marius Amundsen-13 Pål Steffen Andresen-4 Marius Høibråten-6 Steffen Hjelmtvedt
                                      3 Aleksander Tanfi-15 Markus Furseth-8 Mohamed Sesay-10 Sondre Jakobsen
                                      19 Fredrik Gulbrandsen-7 Simen Rustadbakken

Etter 60 minutter kom 9 Joachim Osvold inn for Fredrik på topp og 11 John Raymond Haraldsen inn for PSA - Tanfi gikk ned på høyre back og Marius Amundsen inn på Pål Steffens plass. Etter 70 minutter kom 13 Didrik Mostue inn for Furseth - Høibråten gikk fram på SMB i Furseths rolle.

1-0 etter 20 minutter ved Fredrik, som klemte til fra rundt seksten.
                                      2-0 etter 64 minutter ved Marius Amundsen, som vant ballen tilbake høyt i banen og skårte på vilje og tæl. Før det hadde Andrefugla hatt 8-10 til dels store sjanser, blant annet Fredrik gjentatte ganger.
                                      3-0 etter 66 minutter ved Joachim Osvold, et skudd fra spiss vinkel mellom keeperen (som ellers gjorde flere gode redninger) og stolpen.
                                      3-1 etter 82 minutter - før det hadde Røa neste ikke skapt noen ting bortsett fra et par kontringer i løpet av de første tjue minuttene av kampen.
                                      4-1 etter 83 minutter, igjen ved Osvold etter å ha vært aleine med keeper.
                                      4-2 etter 92 minutter, på et frispark nær vårt venstre cornerflagg etter en takling av Steffen Hjelmtvedt han sjøl ble skada ved.

Røa hadde, som vanlig i tredje divisjon, noe eldre spillere enn våre juniorer, og fem-seks av dem høyere enn alle våre unntatt PSA og Mostue (som ikke imponerte meg den korte tida han var utpå, virket usikker, klassen bak resten av backfireren som starta). Våre spillere er både yngre og kortere - spesielt høyresida vi avslutta med, med Tanfi og Ray. (Mål mot på dødball var derfor ikke overraskende, på overtid.) Men våre spillere var både raskere, mer tekniske og mer taktiske, og seieren burde, ut fra spill og målsjanser, vært langt større.

Alexander Nadj hadde lite å gjøre, men var god på tilbakespill og utspill. PSA markerte seg ikke verken på den ene eller andre måten - han og Fredrik ble vel tatt av fordi de er aktuelle til cupkampen, og det samme er trolig grunnen til at verken Nico eller Ohi var å se.

gilbert

Kommentar

• JFNash
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • May 2010
                                        • 54

Andrefugla - Røa 4-2

1-0 Fredrik
                                        2-0 Amundsen
                                        3-0 Osvold
                                        3-1 -_-
                                        4-1 Osvold
                                        4-2 -_-

Nadj
                                        Marius Amundsen - Pål Steffen Andresen - Marius Høibråten - Steffen Hjelmtvedt
                                        Aleksander Tanfi - Markus Furseth - Mohamed Sesay - Sondre Jacobsen
                                        Fredrik Gulbrandsen - Simen Rustadbakken

Denne startelleveren gjør det vel ganske klart at Ruben, Stian, Ohi og Nico starter mot Gjøvik Lyn på onsdag, uten at det egentlig kan kalles noen overraskelse.

Etter 60 minutter kom Haraldsen og Osvold inn for Andresen og Gulbrandsen. Osvold byttet naturligvis direkte med Gulbrandsen, mens Haraldsen tok plassen til Tanfi, som tok plassen til Amundsen, som tok plassen til Andresen. Ti minutter senere kom Mostue inn for Furseth (jeg tipper, skrivefeil fra lsk.nos side?), og Høibråten ble dyttet frem på sentral midtbane mens Mostue gikk inn i midtforsvaret.

Det er fryktelig slitsomt å se på Fredrik noen ganger. Han jobber hardt, men med en gang det butter litt i mot blir han ofte pottesur. Raser mot dommeren (som for øvrig var veldig god) for hver minste lille ting, og fremstår generelt fryktelig sutrete. Da hjelper det heller ikke at avslutningene hans står til stryk, selv om han kom til mange sjanser. Målet var en keepertabbe Nadj verdig...

Sondre tar opp arven etter Karlsen, og viser at dødballsfoten er å finne på andrelaget. Han har selvfølgelig altfor mange mangler til å kunne gå inn på a-laget nå, men gutten gjør mye morsomt, om enn ikke like artig som fjorårets spiller Robin.

Jeg har tidligere hevdet at vi bestitter Tippeligaens dårligste andrekeeper i Nadj, og jeg er fremdeles ikke imponert etter i kveld. Det skal likevel sies at dette var et steg i riktig retning, og han har i hvert fall begynt å kommunisere med forsvaret. Jeg satt langt fra målet, men det kan tenkes at han burde ha tatt Røas første, mens han så sjanseløs ut på det andre.

Jeg hadde aldri sett Osvold spille før i kveld, men fikk endelig se ham i en halvtimes tid. Kom inn for en massivt sjansesløsende Fredrik og satte like gjerne to mål på de tretti minuttene han fikk. Han var også alene gjennom flere ganger, men ble avblåst for offside, hvorpå omtrent halvparten av dem så feilaktige ut fra min plass. Uansett, dette var et fantastisk førsteinntrykk. Faktisk vil jeg trekke paralleller til en Tore Andre Flo anno "velg selv på nittitallet". I dag hadde han rett og slett den herlige evnen til å få med seg ballen, uansett hvor håpløst det så ut, og fikk med det flere sjanser. Rolig og fokusert i avslutningsøyeblikkene, og jeg synes dette var veldig lovende fra en første års junior.

Pål Steffen er en annen spiller som har fått mye tyn fra meg de siste sesongene. Leverte bra i dag, for første gang på lenge. Kanskje han har fått den mentale oppturen han trengte fra cupmatchen?
                                        Last edited by JFNash; 09.05.2011, 21:25. Begrunnelse: rettet skrivefeil.
                                        "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

Kommentar

• 10.09.50
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 1410

På Korsvolls hjemmesider melder de om Korsvoll-Andrefugla 1-3 i ettermiddag. Men ikke et ord på www.lsk.no eller www.rb.no. Har noen lagoppstillinger, målscorere og annet av interesse?

Kommentar

Working...