LSK 2 Sesongen 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • supporter
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Sep 2010
    • 5

Opprinnelig skrevet av 10.09.50
    På Korsvolls hjemmesider melder de om Korsvoll-Andrefugla 1-3 i ettermiddag. Men ikke et ord på www.lsk.no eller www.rb.no. Har noen lagoppstillinger, målscorere og annet av interesse?
    LSK2 stilte rent jr-lag bortsett fra keeper Alex. Mål av Sondre og Seesay + en til

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av supporter
      LSK2 stilte rent jr-lag bortsett fra keeper Alex. Mål av Sondre og Seesay + en til
      Siste kampen til Seesay før han må "hjem"?

Kommentar

• supporter
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Sep 2010
        • 5

Opprinnelig skrevet av *46*
        Siste kampen til Seesay før han må "hjem"?
        Ja, tror han reiste i dag

Kommentar

• camillakanari
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2006
          • 211

Opprinnelig skrevet av supporter
          Ja, tror han reiste i dag
          Reiser i morgen :-)

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Husk Lsk2 - Ullern i Lsk Hallen i kveld kl 1900.

Kommentar

• Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

Facebook sier lsk vant 2-1.
              Daukjøtt Felt C

Kommentar

• kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2429

Stemmer, men burde vunnet mye mer. Brant haugevis av sjanser, spesielt i 2.omgang, som LSK2 dominerte fullstendig. 1. omgang var jevnspilt, dvs LSK2 fikk ikke utnyttet den overlegne hurtigheten og teknikken kontra Ullernspillerne.

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

Mål av Fredrik og Haraldsen.

Kommentar

• pitbull007
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Sep 2006
                    • 129

Kan ta laget fra kampen:

Fjeldstad
                    Holsten, Amundsen, Høibråten, Hjelmtvedt
                    Solberg, Rustadbakken, Jakobsen, Haraldsen
                    Gulbrandsen, Furseth

F Witzøe inn for Solberg ved pause
                    Osvold inn for Gulbrandsen ved pause
                    Mostue spilte siste 20 for Furseth.

Mål av Gulbrandsen og Haraldsen.

Samtlige spillere under 20 år!

pit

Kommentar

• JFNash
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2010
                      • 54

Andrefugla - Ullern 2-1
                      1-0 Fredrik Gulbrandsen
                      1-1 Christoffer Dahl (?)
                      2-1 John-Raymond Haraldsen

Fjeldstad
                      Holsten - Amundsen - Høibråten - Hjelmtvedt
                      Haraldsen - Furseth - Rustadbakken - Jacobsen
                      Gulbrandsen - Solberg

Ved pause ble Gulbrandsen og Solberg byttet ut til fordel for Osvold og Witzøe. Osvold gikk inn på topp og Witzøe gikk inn sentralt på midten. Jeg fikk ikke helt med meg hvordan det ble rullert, for jeg synes verken Rustadbakken eller Furseth så ut til å ligge på topp lenge av gangen, men det kan kanskje noen andre fylle inn med.

Da teller jeg i hvert fall Andresen, Ruben, Ohi og Stian som bør få (opp mot) 90 minutter mot Sandefjord. Ting kan også tyde på at det er meningen at Fredrik og Nico skal på tuppe litt på førstelagsballen denne uken.

1-0 kom etter et fint gjennomspill til Fredrik. Alene med keeper satt han ballen nede ved lengste stolpe. Fredrik hadde flere sjanser, men slet igjen med effektiviteten. Jeg håper virkelig at han bruker sommeren på 1-til-1-coaching med Belsvik. Dette holder ikke mål, og hvis (hvis, du liksom) Ujah blir solgt står vi på ganske bar bakke med Fredrik, en eventuell Oke, Edwin og Bergmann/Solberg konstellasjonen.

1-1 kom på frispark fra et par-og-tjue meter. Muren stod greit, Fjeldstad stod ok plassert, men det er lite å gjøre når motspilleren legger ballen opp mot krysset. Fin scoring. Jeg lurer for øvrig på om speakeren ropte opp navnet Christoffer Dahl på denne spilleren. I så fall kan det være den samme spilleren som rundspilte andrefugla for to år siden da vi fremdeles spiste kirsebær med lag som Skjetten, Strømmen og KFUM. Det var tider det...

2-1 kom etter at John Raymond fikk ballen omtrendt på midten, forserte mens han så etter pasningsmuligheter og etter hvert innså at han heller kunne skyte selv. Ballen gikk i en nusselig bue over keeper til ny ledelse.

Etter dette innså jeg etter hvert at Fjeldstad, Amundsen, Hjelmtvedt og Rustadbakken, som alle er født i 1992, var våre fire eldste på banen. På tross av dette holdt det inn, selv om Ullern styrte spillet det siste kvarteret.

Jeg synes Fjeldstad stod greit. Sjanseløs på målet, må muligens jobbe litt med kommunikasjonen, men gjorde slettes ingen feil og virket modig. Jeg stemmer på at han står fast på andrelaget, og så kan Stian Christensen stå for andrelaget. Nadj er rævva...

Holsten spilte er fin kamp på høyrebacken og leverte flere fine innlegg. Mottar "Karim Essediris æredspris for to flotte innlegg på rad, med aldri flere i LSK-drakt"-prisen for dagens kamp. Lovende.

Høibråten er en annen spiller som folk er spente på. Leverte greit i dag. Gjorde ingen feil, og hadde en kanontakling da en av Ullern-spillerne var på vei gjennom. Husk imidlertid at gutten er siste års guttespiller før man begynner å mase på spilletid for ham.

John Raymond ble matchvinner, og var etter min mening banens beste i dag. Synd at fysikken nok hindrer ham fra å nå helt opp på a-lagsnivå.

Jacobsen leverte nok en solid kamp. Har en imponerende arbeidskapasitet, men mangler en del på det tekniske tror jeg. Årets Robin Karlsen. Fredrik leverte som vanlig en solid innsats i de 45 minuttene han spilte, men er hårreisende ineffektiv til tider. Osvold, som kom inn for Fredrik, kjempet iherdig, men fikk det ikke helt til i dag. Uansett, første års junior, og selv om han dermed er like gammel som Ohi betyr ikke det at han er for gammel til å bli god, selv om en skulle tro at toget var gått allerede nå ved den alderen, ut fra hva man leser her på forumet. FIFA-Nico/Andrefuglas Bergmann leverte også greit i sine 45 minutter. Hadde et par flotte raid som ble til greie sjanser, samt et godt hjørnespark, men ellers lite å skrive hjem om.

Edit: Pitbull007 har nok den rette førsteellevere, ja, og jeg glemte Mostue som kom inn på slutten.
                      "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

Kommentar

• BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

Opprinnelig skrevet av JFNash
                        Andrefugla - Ullern 2-1
                        Takk for glimrende oppdatering. Håper virkelig noen av disse gutta kan ta steget videre. Virker som en kjempespennende og fin gjeng.

Høibråten er en annen spiller som folk er spente på. Leverte greit i dag. Gjorde ingen feil, og hadde en kanontakling da en av Ullern-spillerne var på vei gjennom. Husk imidlertid at gutten er siste års guttespiller før man begynner å mase på spilletid for ham.
                        Husk at dette er forumet.

Med tap mot Sandefjord (som mange forventer), så blir det nok ikke bare krav om spilletid, men startplass.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• JFNash
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2010
                          • 54

MMX-II – Andrefugla 2-3
                          0-1 Nico
                          2-2 Fredrik
                          2-3 Ohi
                          Jeg tenkte egentlig ikke veldig mye over hvem som spilte, men jeg mener dette var laget. Det eneste jeg er usikker på er om Høibråten spilte, og Amundsen dermed var på venstre, eller om Amundsen spilte stopper og Hjelmtvedt tok venstrekanten. Noe sier meg likevel at dette blant den jevne forumleser nærmest er av (fotball)akademisk interesse.

Fjellstad
                          Holsten – Mostue – Høibråten – Amundsen
                          Nico – Ohi – Rustadbakken – Jacobsen
                          Fredrik – Furseth

I andre omgang kom Fredrik Witzøe inn for Rustadbakken og Haraldsen inn for Furseth i tur og orden, slik at Haraldsen tok høyrekanten og Nico gikk opp på topp. Andrefugla roterer imidlertid en del mer enn førstelaget, slik jeg oppfatter det, og det varierer tidvis veldig. Spesielt Fredrik ligger ofte et stykke ut på kanten.

Det er egentlig ikke veldig mye å si om denne kampen, bortsett fra at tre poeng her var et ran, og den store tyven var Fjellstad. Andreas ”Toska” Fjellstad reddet nesten alt av tenkelige og utenkelige sjanser som dette MMX-laget vartet opp med, og ballene han måtte hente ut av nota kom først på et straffespark idømt på et vis til forveksling likt et vi fikk på Briskeby i 2006. Så kryptisk skal jeg være, så får det være opp til dere lesere om dere skjønner hva det betyr. 2-1-målet kom etter et gjennomspill av en av deres eldre spisser (tror jeg) som Bjarmann omtalte på sjarmerende vis som ”fy faen, så jævla rask”. Alene med Fjellstad gjorde han ingen feil, dessverre. Dette var langt fra den eneste gangen MMX var farlig frempå, og jeg tror Fjellstad stoppet tre-fire en mot en-sjanser, i tillegg til en hel haug med annet som dukket opp etter diverse rot hos vår bakre firer. Kort oppsummert: En kanonmatch! Klarere man of match enn Nosa mot Sarpsborg, og det sier sitt.

Nico sitt mål kom etter 17 minutter. Vi fikk frispark 10-15 meter inn på deres banehalvdel. Ballen blei lempa inn i boksen, og Nico fikk hodet på den. Instinkt-scoring. Fredriks utlikning til 2-2 kom etter et flott utspill av Fjellstad. Fredrik var våken, truet bakrommet etter igangspillingen, dro av forsvareren som skulle dekke ham, og satt ballen kontant i mål. Sterk scoring, og ellers en ganske mye bedre kamp fra Fredrik enn tilfellet har vært i det sist. Avgjørelsen falt tre minutter før full tid. Etter et stort LSK-press mot slutten fikk Ohi ballen på 25 meter. Gikk mot boksen, og skøyt en markkryper. Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men jeg mistenker at ballen gikk innom en forsvarer og endret retning. Den sene ledermålet gjorde at MMX måtte frem, og jaggu fikk de ikke to store sjanser på overtid. Litt hjalp imidlertid det, da Nadj ble matforgiftet i går (spinn, Benny, spinn…) og Toska stod som en levende vegg!

Edit: pitbull007 har selvfølgelig helt rett.
                          Last edited by JFNash; 30.05.2011, 22:29. Begrunnelse: Blandet Mostue og Damstue
                          "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

Kommentar

• pitbull007
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Sep 2006
                            • 129

Damstuen spilte vel neppe, er ikke han i troppen til Ull/Kisa nå?

Ellers må jo dette sies å være en veldig viktig seier

Kommentar

• pitbull007
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Sep 2006
                              • 129

Siden informasjonen på LSK.no uteblir når det gjelder LSK 2 sine kamptidspunkt, så nevner jeg at neste kamp er torsdag 2 juni kl 19 i LSK hallen mot Fjellhamar.

Kommentar

• Emil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 306

LSK 2 - Fjellhamar 2-3 (0-0) Fredrik (Solberg), Fredrik (Solberg). To like mål av LSK, to flotte innlegg fra Solberg på høyresiden hvor Fredrik er raskest og sterkest i boks. Leder 2-0 med 20 minutter igjen, viser seg at de gamle er eldst, som snur kampen. Synes Fredrik var best for LSK, ingen andre jeg la spesielt merke til. Fredrik går på mange fine løp og er et uromoment for motstanderlagets backfirer hele kampen. Jeg synes Solberg var anonym kampen igjennom, bortsett fra to flotte assister som var to perfekte innlegg. La også merke til at Omoijuanfo spiller sentral midtbane, noe som ikke kler hans ferdigheter i mine øyne. Flere ganger kantene er frie og det bare trengs en 30-40-meterspasning i lufta for å skape 1 mot 1 hvor han ikke tør å slå pasningen. Når han har ballen i beina rettvendt og setter fart er han knallgod, synes han passer veldig mye bedre på kant. Backfireren er bra i 70 minutter, så blir det total kollaps.

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6104

Opprinnelig skrevet av Emil
                                  La også merke til at Omoijuanfo spiller sentral midtbane, noe som ikke kler hans ferdigheter i mine øyne. Flere ganger kantene er frie og det bare trengs en 30-40-meterspasning i lufta for å skape 1 mot 1 hvor han ikke tør å slå pasningen. Når han har ballen i beina rettvendt og setter fart er han knallgod, synes han passer veldig mye bedre på kant. Backfireren er bra i 70 minutter, så blir det total kollaps.
                                  Så Ohi spille sentral midtbane på 2. laget noen ganger i fjor og da gjorde han en ekstremt bra figur. Overlegen i duellspillet og teknikk til å plukke ned vanskelige baller fremfor å nikke dem unna. Passningene hans var også gode da. På tippeliganivå synes jeg han mangler på radius og frekvens i bena for å lykkes sentralt på midten. Ettersom han er ekstremt ung fortsatt så blir det spennende å se hvordan han utvikler seg.

Kommentar

• gja
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2008
                                    • 302

Ohi spilte senral midtbane både mot strømmen og fjellhamar. mot strømmen var har dårlig og blei byttert ut, litt bedre mot fjellhamar. Ohi er bedre på kanten.
                                    Årets supporter 2010!!

________________________________________________

Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

Kommentar

• vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

Opprinnelig skrevet av gja
                                      Ohi spilte senral midtbane både mot strømmen og fjellhamar. mot strømmen var har dårlig og blei byttert ut, litt bedre mot fjellhamar. Ohi er bedre på kanten.
                                      Ohi ble ikke bytta ut mot Strømmen! Han spilte venstre kant i 15 minutter før han ble flyttet inn sentralt. Han var anonym den omgangen, men var stor etter pause. Jobbet hardt over hele banen og tok fullstendig kontroll over midtbanen, etter at Strømmen hadde styrt det meste før pause.
                                      I tillegg kronet han en god kamp med å bli matchvinner med et godt skudd tre minutter før slutt. LSKs beste utespiller. (Keeper Fjeldstad sto fantastisk og var BB).

Kommentar

• vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

MMX-II – Andrefugla 2-3
                                        0-1 Nico
                                        2-2 Fredrik
                                        2-3 Ohi
                                        Jeg tenkte egentlig ikke veldig mye over hvem som spilte, men jeg mener dette var laget. Det eneste jeg er usikker på er om Høibråten spilte, og Amundsen dermed var på venstre, eller om Amundsen spilte stopper og Hjelmtvedt tok venstrekanten. Noe sier meg likevel at dette blant den jevne forumleser nærmest er av (fotball)akademisk interesse.

Fjellstad
                                        Holsten – Mostue – Høibråten – Amundsen
                                        Nico – Ohi – Rustadbakken – Jacobsen
                                        Fredrik – Furseth

Edit: pitbull007 har selvfølgelig helt rett.
                                        Holsten-Mostue-Amundsen-Hjelmtvedt

var den riktige forsvarsfirern.

Kommentar

• pitbull007
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Sep 2006
                                          • 129

Lørenskog 2 - LSK 2 0-2, noen som tok turen til Rolvsrud?

Grorud tapte 1-6 mot Ullern i går, dermed er LSK 2 på tabelltopp igjen.

Kommentar

Working...