LSK 2 Sesongen 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3218

Dagens RB oppgir at Nico og Fredrik skårte måla. LSK2-spillerne har hatt et tett kampprogram, og var noe slitne, men var likevel mest effektive mot et toppa motstanderlag. Magnus Powell skryter blant annet av brødrene Witzøe.

gilbert

Kommentar

• ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

noen som var på kampen? lsk.no sier at Ohi var sentral midtbane? spent på hvordan det fungerte....
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• gja
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2008
        • 302

Ohi spilte sentralt mot:
        2010, var dårlig bli byttet ut,
        fjellhamar, spilte bedre men var alt for mye lik nosa, skulle gjøre alt selv.
        Fulgte ikke så nøye med han mot lørenskog 2
        Årets supporter 2010!!

Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

Kommentar

• Trüm
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2011
          • 74

LSK2 vs Flisbyen i hallen kl 19:00 i kveld. Møt opp!
          Last edited by Trüm; 14.06.2011, 00:46.
          MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

Kommentar

• Felt C
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 776

LSK2-Flisbyen 5-2.

Kommentar

• Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

Kan ta lagoppstillingene og målscorere i det minste. Kanskje jeg skriver mer senere.

LSK:

A. Nadj

M. Witzøe - M. Amundsen - M. Høibråten - S. Hjelmtvedt

K. Tokstad - F. Witzøe - O. Omoijuanfo - S. Babajide

M. Furseth - S. Rustadbakken

Flisbyen (4-3-3/4-5-1):

H. Roth

T. Tran - S. Andersen - J. Grønlund - A. Adolfsen

M. Gullerud - H. Hauge - D. Gullerud

C. Hansen - A. Eriksen - C. Jørgensen

1-0: Omoijuanfo, tvilsom straffe etter at Furseth ble felt alene med keeper.
              2-0: Babajide, fantastisk angrep med assist fra Tokstad, knallhardt innlegg langs bakken.
              3-0: Høibråten, dukker opp på bakre stolpe på frispark fra F. Witzøe.
              3-1: Nadj dytter med strake armer, klar straffe, Eriksen sikker.
              3-2: Innlegg fra høyre, M. Gullerud styrer den i lengste.
              4-2: Innlegg fra venstre, F. Witzøe setter den fra kort hold.
              5-2: Flisbyen roter det til og J. R. Haraldsen (innbytter) og J. Osvold (innbytter) leker FIFA 11 med Roth, før Osvold setter den enkelt.

Kommentar

• sten
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2005
                • 873

Noen som vet hvordan det gikk mot Høland i dag?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Opprinnelig skrevet av sten
                  Noen som vet hvordan det gikk mot Høland i dag?
                  LSK vant 1-4
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3218

Markus Furseth skårte 1-0 (9 min), 2-0 (17 min) og 4-0 (66 min), mens Ohi Omoijuanfo skårte 3-0 (28 min).

gilbert

Kommentar

• Larsk
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1053

Noen som har laget eller troppen for kampen idag ?
                      !!Gunners!!

Kommentar

• sten
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2005
                        • 873

Noen her som vet hvordan det gikk med fugla2 i dag? hvem som spilte og evt.scoret mål?

Kommentar

• gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3218

LSK2-Skedsmo mandag 27. juni 19.00 i LSK-hallen: 2-0 i følge www.fotball.no

gilbert

Kommentar

• gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3218

Dagens RB oppgir at de to måla mot Skedsmo ble satt inn av Simen Rustadbakken på et godt frispark et par minutter før pause, og av Ohi Omoijuanfo på straffespark rett etter pause. LSK2 stilte et reint juniorlag bortsett fra Alexander Nadj i mål, og skal ha spilt en av sine svakere kamper, der Magnus Powell ikke var helt fornøyd. Programmet framover er fortsatt tett, blant annet med JET-turneringa fra 11. juli.

gilbert
                            Last edited by gilbert; 28.06.2011, 20:30. Begrunnelse: Oppdatert fra lsk.no

Kommentar

• Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

Opprinnelig skrevet av JFNash
                              . Mest oppsiktsvekkende var likevel Romsås' tre (!) røde kort. To av deres gutter begynte å sloss fem minutter før slutt, og ble begge utvist. Ved ordinær tid skallet enda en spiller ned Sesay, og ble også utvist.

Straffesak 2, 5 og 6

NFFs påtalenemd anmeldte tre spillere på Romsås IL til Doms- og sanksjonsutvalget på grunnlag av deres opptreden i kampen mot Lillestrøm SK 2 i 3. divisjon menn avdeling 3 11. april.

Spiller 1 ble utvist for å ha skallet til en motspiller, og skal deretter ha fremsatt drapstrusler mot motspilleren samt kampens dommer
                              .
                              Utvalget finner det bevist at den aktuelle spilleren har forholdt seg som beskrevet i anmeldelsen, på grunnlag av forklaringer, dommerrapporten og videobilder av kampen.

Allmennpreventive og individualpreventive hensyn tilsier følgelig en streng reaksjon. Det vises i denne sammenheng til hensynet til Fair Play, og at det er skjedd en alvorlig voldsutøvelse og en truende adferd som ikke kan tolereres.

Spiller 1 suspenderes fra konkurranser og organisert trening innenfor NFF for en periode på 7 måneder.
                              Utelukkelsen fra konkurranser skal sones i terminfestet kampsesong, og spilleren kan ikke delta på noe lag før soning har funnet sted.

Spiller 1 har vært suspendert siden 13. april, og suspensjonstiden skal komme til fradrag i den utmålte straffen.

Spiller 2 og spiller 3 ble begge utvist for rasistiske ytringer og drapstrusler mot hverandre. Spiller 2 ble direkte utvist for krekende språkbruk og voldsom opptreden mot en medspiller (spiller 3), og begynte etter utvisningen å krangle med spillere og trenere på eget lag. Spiller 3 fikk sitt andre gule kort for å provosere en medspiller (spiller 2), og etter utvisningen kom han med rasistiske ytringer og drapstrusler mot medspilleren.
                              Utvalget finner det bevist at de aktuelle spillerne har forholdt seg som beskrevet i anmeldelsen, på grunnlag av forklaringer, dommerrapporten og videobilder av kampen.
                              Allmennpreventive og individualpreventive hensyn tilsier følgelig en streng reaksjon. Det vises i denne sammenheng til hensynet til Fair Play og fotballens renommé. Rasistiske ytringer kombinert med drapstrusler kan ikke tolereres.

Utvalget legger vekt på at uttalelsene må vurderes ut fra en objektiv norm, og at det avgjørende er hvordan motspillere, dommere og andre tilstedeværende oppfatter situasjonen.

Spiller 2 og 3 suspenderes fra konkurranser og organisert trening innenfor NFF for en periode på henholdsvis 5 og 4 måneder.
                              Utelukkelsen fra konkurranser skal sones i terminfestet kampsesong, og spilleren kan ikke delta på noe lag før soning har funnet sted.

Spiller 2 og 3 har begge vært suspendert siden 13. april, og suspensjonstiden skal komme til fradrag i den utmålte straffen.
                              Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

Fantastisk! Haha

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Tony
                                  Fantastisk! Haha
                                  Jeg vil vel heller si tragisk.... Slikt skal ikke forekomme.

Kommentar

• Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

Nadj passer vel godt inn her. Må si jeg har stor forståelse for at han nå vil bort. Han ble totalt ydmyket og latterliggjort av vrakingen, og trenger å finne seg en ny klubb. Det var sannsynligvis riktig å bruke Fjeldstad, men uansett må det svi fryktelig når det skjer på en slik måte, spesielt med tanke på intervjuene og hvor åpenbart det var at dette betydde alt for ham.

Lykke til i klubbjakta, partysvensken!
                                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Robiwan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 603

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Nadj passer vel godt inn her. Må si jeg har stor forståelse for at han nå vil bort. Han ble totalt ydmyket og latterliggjort av vrakingen, og trenger å finne seg en ny klubb. Det var sannsynligvis riktig å bruke Fjeldstad, men uansett må det svi fryktelig når det skjer på en slik måte, spesielt med tanke på intervjuene og hvor åpenbart det var at dette betydde alt for ham.

Lykke til i klubbjakta, partysvensken!
                                      Har miksa følser rundt Nadj. Syntes virkelig synd på han for måten vraking kom på og skjønner godt diskusjonen, men når han sier at han vil skifte klubb og helst til utlandet så er det noe jeg syns skurrer. Etter det jeg har skjønt så har han ikke akkurat levert varene, heller ikke på andre laget. Så jeg mistenker at det er et noe stort avvik fra hvordan flink han selv tror han er til hans egentlig nivå.

Når det er sagt har jeg ikke så mye grunnlag for å uttale meg da jeg aldri har sett han spille, og som person ønsker jeg han lykke til.
                                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Han burde sklidd av oss så fort vi fikk se ham i noen 2. lagskamper. Merkelig å beholde ham så lenge når han ikke presterte, og så måtte dumpe ham på en så dramatisk måte.

Kommentar

• erlando
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 858

Opprinnelig skrevet av reka
                                          Han burde sklidd av oss så fort vi fikk se ham i noen 2. lagskamper. Merkelig å beholde ham så lenge når han ikke presterte, og så måtte dumpe ham på en så dramatisk måte.
                                          Jeg er aller mest overrasket over at han fikk kontrakt i utgangspunktet. Klubben må ha vært helt desperate etter noen - hvem som helst - til å sitte på benken med keeperhansker på.

Når klubben først signerte ham, forstår jeg at de lar ham få året på seg til å overbevise (på trening og i 3. div). ...men de fikk plutselig kalde føtter når de måtte bruke ham i en hel TL-kamp.
                                          Ja til pause i pausen!

Kommentar

Working...