Høibråten har vært skadet, men er på vei tilbake nå. Hjelmtvedt som stopper har ikke jeg sett før heller, men det var veldig tynt med forsvarsspillere i troppen i dag, så avgjørelsen er forståelig.
LSK 2 Sesongen 2011
Collapse
X
-
Av ren nysgjerrighet, hvem fra LSK ser på disse kampene? Er f.eks Berg, Bjarmann, Belsvik å ser på kampene? Er det noen av spillerene som ikke er med i laget å ser på?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Nå er det lenge siden jeg har fått med meg noen av disse kampene, men når jeg så en del andrelagskamper og juniorkamper for ett og to år siden så var som oftest Berg og Bjarmann innom. I tillegg så man ofte de juniorspillerne som ikke spilte pga a-lagsoppgaver. Essediri og Logi var også veldig ofte tilstede.Kommentar
-
Den som har hovedansvaret for å følge opp de unge spillerne generelt, både juniorene og alle de tenåringene vi nå har på A-laget, er vel Magnus Powell, som har fått en stadig viktigere rolle i trenerteamet det siste året, etter hvert som snittet også i A-stallen nærmer seg 19 år. Ut fra det han har fått til og den betydningen han har hatt for utviklinga til blant andre Ruben og Fredrik (jf egne store oppslag i RB de siste ukene og dagene) kan vi vel bare applaudere. Jeg går ut fra som en selvfølge at han følger disse kampene nøye og gir grundige vurderinger av hvem som er aktuelle for trening med A-laget, videre kontrakt og mulig opptak i A-stallen.Kommentar
-
Nå er det lenge siden jeg har fått med meg noen av disse kampene, men når jeg så en del andrelagskamper og juniorkamper for ett og to år siden så var som oftest Berg og Bjarmann innom. I tillegg så man ofte de juniorspillerne som ikke spilte pga a-lagsoppgaver. Essediri og Logi var også veldig ofte tilstede.Årets supporter 2010!!
Den som har hovedansvaret for å følge opp de unge spillerne generelt, både juniorene og alle de tenåringene vi nå har på A-laget, er vel Magnus Powell, som har fått en stadig viktigere rolle i trenerteamet det siste året, etter hvert som snittet også i A-stallen nærmer seg 19 år. Ut fra det han har fått til og den betydningen han har hatt for utviklinga til blant andre Ruben og Fredrik (jf egne store oppslag i RB de siste ukene og dagene) kan vi vel bare applaudere. Jeg går ut fra som en selvfølge at han følger disse kampene nøye og gir grundige vurderinger av hvem som er aktuelle for trening med A-laget, videre kontrakt og mulig opptak i A-stallen.Kommentar
-
Med den siste setningen mener jeg at han også følger kampene han leder nøye med henblikk nettopp på hvem som har potensiale til noe mer, nemlig også på A-laget, nå og i framtida.Kommentar
-
Er ikke veldig begeistra for mandagskamper,men kommer selvfølgelig til å se den på da.Kommentar
-
Støtter deg i den. Man bør følge med!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvem har scora?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
Kommentar