LSK 2 Sesongen 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av lskgogo
    Lillestrøm leder 0-3 til pause mot grorud som ligger på andreplass i serien. Bak Lillestrøm
    Deilig. Håper virkelig vi får opp andrefugla til 2. div igjen. Det hadde hjulpet talentutviklingen.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • gja
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2008
      • 302

      Røa kampen spilles på tirsdag 23. august
      Årets supporter 2010!!

      ________________________________________________

      Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

      Kommentar

      • LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

        Ble 5-1 mot Grorud. 3x Knudtzon 2 av Nico.

        Ingen av de nye spilte denne kampen. Synes EK var BB
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

        Nei til NFF!

        Kommentar

        • sholen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2009
          • 381

          Opprinnelig skrevet av LSK N/B
          Ble 5-1 mot Grorud. 3x Knudtzon 2 av Nico.

          Ingen av de nye spilte denne kampen. Synes EK var BB
          Shocking med hat-trick

          Kommentar

          • Felt C
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 776

            Ifølge Vestgård i RB scoret Nico et mål og Osvold et mål.

            Kommentar

            • LSK N/B
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 830

              Opprinnelig skrevet av Felt C
              Ifølge Vestgård i RB scoret Nico et mål og Osvold et mål.
              ok var usikker på hvem som putta 1-0 målet, men mr RB har sikkert rett. Sterkt resultat uansett.
              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

              Nei til NFF!

              Kommentar

              • Oldtimer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2011
                • 316

                Flott resultat, men reiste dit i håp om å se Bassey. Der ble jeg skuffet.
                Ikke imponerende oppmøte av fans det var tross alt en toppkamp

                Kommentar

                • gja
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2008
                  • 302

                  Erling ments selv at han skåret 2 mål . Nico skåret 2, de var usikker på hvem som skåret det femte målet.
                  Årets supporter 2010!!

                  ________________________________________________

                  Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    Grorud - LSK 2 1-5 (0-3)

                    LSKs mål: 0-1 Nicolay Solberg, 0-2 Joachim Osvold, 0-3 Erling Knudtzon, 1-4 Solberg, 1-5 Knudtzon.

                    Sjanser: Ca. 5-8
                    Tilskuere: Ca. 150, kanskje 30-40 med LSK-sympatier.

                    LSKs lag (4-4-2):
                    Alexander Nadj

                    Anders Grøndahl - Pål Steffen Andresen - Marius Amundsen - Steffen Hjelmtvedt

                    Erling Knudtzon - Ruben Gabrielsen - Fredrik Witzøe - Nicolay Solberg

                    Markus Furseth - Joachim Osvold

                    Innbyttere: Shina Babajide for Joachim Osvold, Simen Rustadbakken for Steffen Hjelmtvedt (Ruben ned, Marius ut på venstre og Simen sentralt) og Christian Bjerkenes for Markus Furseth.

                    Kort kampreferat:

                    Grorud åpner kampen klart best, med et par enorme sjanser det første kvarteret. LSK er heldige som ikke ligger under. Etter 16-17 minutter slår Anders Grøndahl et glimrende innlegg, LSK har masse folk i boks, og Nico Solberg header ballen i lengste kryss. Litt senere slår Knudtzon en bra bakromsball mot Joachim Osvold (som alltid timer løpene sine glimrende), og i kamp med to Grorud-spillere får han tak i ballen, drar seg mot venstre, og setter ballen i hjørnet med yttersiden av høyrefoten. Deretter er det Knudtzons tur: Han mottar ballen fra venstre, kommer i høy fart inn i boksen, lurer Grorud-spilleren med en lynrask tofotsdragning og hamrer ballen i nettet med venstre. 3-0-ledelse til pause etter 3-3 i store sjanser - ekstremt effektivt.

                    I andre omgang reduserer Grorud på et godt skudd, før Pål Steffen feller en Grorud-spiller på vei gjennom. Steffi er heldig som slipper med gult, og LSK er ditto heldige med at dommeren mener at forseelsen skjedde utenfor straffefeltet (mulig å se fra min vinkel). Frisparket går i muren. Grorud kjører på for å få 2-3, men i stedet er det LSK som går opp i 4-1 på et godt vristskudd nede i høyre hjørne fra Nico Solberg. Spikeren i kista blir satt av Erling Knudtzon, som drar seg inn i banen og skyter i samme hjørne som Nico, og som i første omgang, gjør han det med venstra.

                    Av A-lagsspillerne leverer Erling og Nico bra, med to mål hver og generelt bra innsats. Ruben klarer seg greit, Steffi roter litt mye med kula og Nadj har som vanlig et par blemmer. Spesielt ille var det hvordan han glapp et enkelt skudd ut i stanga, og var heldig med at ballen gikk tilbake i fanget hans og ikke i mål. Av de yngre var det generelt mye bra. Grøndahl løfter seg veldig fra debutkampen. Kliner til i duellene og får en assist til Nico. Fredrik Witzøe viser at han er best sentralt i banen, gjør en del fine ting. Osvold beveger seg smart, både i bakrom og i boks. Skikkelig goalgetter. Markus Furseth er et kjempetalent og landslagsspiller i 94-klassen, men han blir ifølge mine kilder brukt feil. Han er visst mye bedre sentralt på midten, gjerne i en defensiv rolle. Han spiller indreløper i 4-3-3 på landslaget. Av innbytterne synes jeg Rustadbakken gjør det beste innhoppet, selv om hans innhopp var det korteste. Nylig tilbake fra skade? Han har guts i duellene, bra ballbehandling og dirigerer de andre gutta bra (i likhet med Witzøe).

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                      Flott resultat, men reiste dit i håp om å se Bassey. Der ble jeg skuffet.
                      Ikke imponerende oppmøte av fans det var tross alt en toppkamp
                      Hehe, du skulle vært på forrige kamp, på Grefsen stadion. Der var det 15 tilskuere (ca. 150 nå), og bare jeg og 3-4 av foreldrene til spillerne holdt med LSK (nå tipper jeg på 30-40 LSK-folk, inkl. Henning Berg, for de som måtte lure på om han var der).

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        Nico om kampen mot Grorud



                        gilbert

                        Kommentar

                        • pitbull007
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Sep 2006
                          • 128

                          0-0 borte mot Røa i følge speaker.no.

                          Håper noen har sett kampen og kommer med et lite ref :-)

                          Kommentar

                          • McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5099

                            Nico på twitter:

                            @nictvesol Nicolay T Solberg

                            Dommeren ville gi rødt i daaag, da ble det det.

                            Kommentar

                            • WAK
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 967

                              Det ble 0-0 til slutt etter LSK spilte en god stund med 10 mann. Vil si at hvis noen fortjente å vinne måtte det være Røa.

                              Nico kom for seint inn i en takling og fikk sitt andre gule. Ble også skadet i taklingen og kunne uansett ikke fortsette kampen. Skaden så ganske alvorlig ut da han ble liggende med store smerter. Det ble raskt varslet bytte etter det medisinske støtteapperatet kjente på leggen/ankelen til Nico. Bytte lot seg ikke gjøre da dommeren viste gult og rødt da Nico omsider kom seg opp på beina.


                              Fra A-laget spilte Ringstad, Bassey og Nico. PSA var ikke å se. Ringstad starta bra med mange fine raid. Ble etter hvert litt mange mislykka raid men alt i alt en bra kamp. Han var ihvertfall virkelig på hugget og prøvde.


                              Nico synes jeg ikke gjorde noe spesielt ut av seg og ble som sagt skadet og vist ut. Håper ikke skaden var så alvorlig som den kunne se ut som.


                              Så var det "Bassey" da. Vanskelig å si etter å ha sett en kamp i 3.div. Men synes han var Fuglas beste og det er ingen tvil om at det er mye fotball i den gutten. Ser ut til å være en litt allrounder på midtbanen. Mener med det at han er bra både deffensivt og offensivt. Jobber bra, vinner den del dueller, fint driv med ball og så ut som han har et bra skudd. Prøvde ihvertfall noen skudd men ble blokkert. Han er flink til å få med seg ballen og hadde et par virkelig bra raid. Når han satte fart så det ut som det var vanskelig å ta fra han ballen. Så ingen reine løpsdueller så vanskelig å si om han er så lynhurtig som har blitt nevnt. Men ingen som helst tvil om at han er hurtig. Oppsummerer med at jeg tror han kan bli en meget bra spiller. Tror han får vist mye mer med bedre spillere rundt seg. Spørsmålet er om hvordan takler det "norske spillet". Tror vi allerede i høst vil se bra kamper fra Bassey.

                              Dommeren i dag var forresten sikkelig ræva. Dømte helt idiotisk og spillere og publikum var rasende.

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                Ble såpass seint at jeg nøyer meg med et minireferat:

                                Røa - LSK 2 0-0

                                LSKs lag (4-4-2): Fjeldstad - Grøndahl, Rustadbakken (!), Amundsen, Ringstad - Solberg, Bassey, F. Witzøe, Babajide - Furseth, Osvold.

                                Innbytter: Bjerkenes i 25 min. for Osvold.

                                LSK stilte veldig ungt. To 91-spillere, resten juniorer. Rustadbakken i uvant stopperrolle. Og som WAK-sier: Bassey blir bra. Enorme ferdigheter fysisk og teknisk.

                                Kampens prestasjon (med LSK-øyne) var da Fjeldstad reddet en enorm mulighet da en Røa-angriper kom helt alene med keeper.

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3208

                                  Powell om Bassey

                                  Magnus Powell, som jeg har stor tiltro til, er veldig fornøyd med Bassey etter andrelagskampen i går; etter Powells mening gjorde han knapt én feil. RB gjengir dette i en liten artikkel de har gitt overskriften "- Kanondebut".

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Ingen feil? Da setter jeg et haketegn i rubrikken for "fungerende hjerne"?! Så også ut som han faktisk fulgte med på hva som skjedde på banen under Molde-kampen, kunne formelig høre det klikke i urverket bak panna. Meget lovende.

                                    Kommentar

                                    • WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 967

                                      Noen som er på kampen og kan gi et lite referat??

                                      Kommentar

                                      • pitbull007
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Sep 2006
                                        • 128

                                        0-1 til pause, tydligvis "inn" å slippe inn mål på dødball.

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          1-1 60 min Rustadbakken på frispark.

                                          Kommentar

                                          Working...