LSK 2 Sesongen 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    Opprinnelig skrevet av Felt C
    Jasså,du legger huet på blokka med det utsagnet der når man ser hvor du bor og hvilket lag som bruker det som slagord....
    I Lillestrøm er det rom for et morolag som Flisbyen.Hvertfall hvis du spør de lokale.
    Jeg har ikke noe forhold til Oslo som en fotballby. At ett skittent lag i byen jeg bor bruker dette slagordet driter jeg i. Såvidt meg bekjent er dette et velbrukt slagord flere steder.. Sorry for at jeg ikke deler fascinasjonen for Flisbyen. I Lillestrøm er det LSK som er laget og jeg driter i alle andre lag i byen og områdene rundt. Morolag eller ei. Om Flisbyen hadde kosta LSK2 ett opprykk, hvor morro hadde det da vært?
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

      Da kunne LSK kun skyldt på seg selv og ikke en gjeng som nesten ikke trener.Hadde de ikke slått et lag som har 12 poeng og snart 100 innslupne mål er du jævlig på tur hvis du ikke legger skylda på andre enn spillerne til LSK2.
      Men det var så langt unna at det ikke er tema engang.
      Lillestrøm og Flisbyen hånd i hånd.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Opprinnelig skrevet av Felt C
        Da kunne LSK kun skyldt på seg selv og ikke en gjeng som nesten ikke trener.Hadde de ikke slått et lag som har 12 poeng og snart 100 innslupne mål er du jævlig på tur hvis du ikke legger skylda på andre enn spillerne til LSK2.
        Men det var så langt unna at det ikke er tema engang.
        Lillestrøm og Flisbyen hånd i hånd.
        Har ikke snakka om å legge skylda noe sted, men i mine øyne så er alle lag som står på andre banehalvdel når LSK spiller motstandere som skal slåes. Jeg gidder ikke å skaffe meg et tilgjort "elsk forhold" bare fordi klubben er en useriøs morroklubb. Er ikke noe hat inne i bildet, til det så er Flisbyen altfor ubetydelig, men når Sportsklubben tar en seier så jubler jeg uansett om det er A-laget, LSK2, Unified eller et småputtlag i Norway Cup som stikker av med seieren. LSK er størst, alltid.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          Ellers er alt bra xEr?
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av Skinke
            Ellers er alt bra xEr?
            Skal du provosere så ta det på privaten eller face jon-inge.

            Jeg gidder ikke denne diskusjonen mer. Jeg skrev på ett LSK-forum at jeg fryda meg over at LSK 2 vant idag. Hvem hadde trodd at det skulle være kontroversielt.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av xeR
              Jeg gidder ikke å skaffe meg et tilgjort "elsk forhold" bare fordi klubben er en useriøs morroklubb.
              Du kan gjerne kall dem en useriøs morroklubb, jeg kaller dem en sjarmerende gjeng. Og ja, jeg har sett Byen live. 4-2 tap på gress i 2010 så kan kjennere regne seg det ut i hodet hvor det var. Spørsmålet er i grunn - ønsker LSK2 faktisk å rykke opp eller synes man 3 er greit nok? Lavere reisekostnader og kanskje kampene gir spillera få mer selvtillit enn å slite i bunn av andre?

              Kommentar

              • skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

                Opprinnelig skrevet av xeR
                . Jeg skrev på ett LSK-forum at jeg fryda meg over at LSK 2 vant idag.
                Var vel heller slagordet du valgte som er kontroversielt på et LSK-forum

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av skotten
                  Var vel heller slagordet du valgte som er kontroversielt på et LSK-forum
                  et slagord brukt av omtrent alle lag i verden som deler by med ett annet lag...
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    et slagord brukt av omtrent alle lag i verden som deler by med ett annet lag...
                    Ikke på norsk...

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6082

                      Noen som har oversikt over hvor mange mål Bjerkenes har i 3. div nå?

                      Imponerende at han putter så mye så tidlig i karrieren på senior-nivå.

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        Noen som kan si litt om hvilken spillertype Christian Bjerkenes er?

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av skotten
                          Noen som kan si litt om hvilken spillertype Christian Bjerkenes er?
                          Riktig type spiss - scorer mål

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4384

                            Jeg mener det, faen heller, hiv han inn fra start mot Stabæk. Hva har vi å tape? Det er jo ingen andre enn Freddy G som har bevist noe særlig på topp uansett. Bøtter jo inn mål i 3.div og har helt sikker orden på selvtillitten. Sesongen er spolert for lengst, la han få en fin opplevelse på tampen av sesongen!
                            ..................

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6082

                              Opprinnelig skrevet av skotten
                              Noen som kan si litt om hvilken spillertype Christian Bjerkenes er?
                              Han er en sterk spiller som er god forran mål.

                              Du kan se han i finalen i g-16 turneringen i trondheim for litt siden her:
                              http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?tree...536866&itemId=

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Liten beskrivelse Lars ga når jeg stillte det samme spørsmålet for en stund siden. Ikke veldig utfyllende, men quoter det likevel.
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Nei, jeg har nesten aldri sett han spille. Men han er Volla-gutt, så jeg husker at han var sinnssykt mye bedre enn alle andre på sin alder da han var liten. Men nå er han visst en rendyrka goalgetter, som har som fremste styrke å sette ballen i mål når han får sjansen. Han er for øvrig die hard LSK-fan, har sett han på Feltet mange ganger. Hadde vært rått hvis han lyktes, vi trenger flere sånne.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Trüm
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Apr 2011
                                  • 74

                                  Det er nå tre kamper igjen av årets sesong for LSK 2. Ned til Grorud er det kun ett poeng som skiller lagene. Heldigvis har kanskje LSK 2 litt enklere kamper gjenstående enn det Grorud har. Til gjengjeld har Grorud vesentlig bedre målforskjel, til tross for dagens 8 måls seier. Dermed ligger det an til å bli stor spenning om hvem som vinner serien!

                                  De siste tre kampene for LSK 2 er:
                                  • Mandag 10.10. kl 19:00 mot Høland hjemme
                                  • Lørdag 15.10. kl 16:00 mot Skedsmo borte
                                  • Lørdag 22.10. kl 16:00 mot Kjelsås 2 hjemme


                                  Anbefaler folk å dukke opp. Med hederlig unntak av Unified så er det ikke ofte man ser et LSK lag som vinner kamper om dagen.
                                  MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6082

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Du kan se han i finalen i g-16 turneringen i trondheim for litt siden her:
                                    http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?tree...536866&itemId=
                                    Om du ser 15 min fra 1:00:00 så får du se noen av ferdighetene hans. Målet ved 1:13:00 er i spesielt fint.

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      Tre kommentarer til Jonern's brannfakkel.

                                      1. Målfarlighet har betydelige mentale faktorer, i tillegg til ferdigheter. Å matche 16-årige spisser for tidlig setter utviklingen i så måte i fare. Så kjedelig, men så sant...
                                      2. Er Bjerkenes klarert for Tippeliga-spill? Jeg har mine tvil.
                                      3. Mulig sesongen er spolert for deg, men hjemme mot Stabæk er en av to-tre anledninger vi har mulighet for å få de poengene vi trenger for at ingen teoretiske nedrykksspøkelser skal bite oss i halen. Neppe tidspunktet for å eksprimentere.

                                      Konklusjon: Bjerkenes ser ut til å være et stort talent vi kan få mye glede av på a-laget, om et par år...

                                      Kommentar

                                      • general
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 1150

                                        I tillegg spiller ohi som om han skulle vært alt annet en 17 år(tenk han som 21åring, 4 års erfaring) Fortjener sjansene. Men et eller to innhopp når start har skutt seg selv ned bør han få sammen med powell jr!
                                        Seriegull 2016!!!

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Spilte Johansen på LSK 2 i går?

                                          Kommentar

                                          Working...