Hvor spiller LSK2 hjemmekampene sine? (Antar det ikke er på Åråsen, så veibeskrivelse ønskes av utenbys Fugla-fan som bare vet hvor Åråsen og Martins er...)
LSK 2 Sesongen 2011
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Noen som har stats på hvor mye solberg har puttet for 2.laget iår? er det på ving han spiller da? fått intrykk av at det blir mål jevnt og trutt! Gøy at norges norskete mann mr. johansen har fått puttet for drømme klubben og.. congrats!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Endte 3-1 etter nok et mål av Solberg.
Gir pluss i boka til Ringstad(spilte kun 45 min) og Kjelsrud Johansen.
Mezquida er skremmende dårlig, kunne like gjerne satt en robotstøvsuger på banen!
Ellers var vel laget sånn ca slik:
Fjeldstad
Amundsen, Rustadbakken, Høibråten, Hjelmtvedt
Erling, Nico, Tokstad, Stian
Mez og Kjelsrud
Innbyttere: Bjerkenes, Furseth og Osvold for Stian, Mez og Kjelsrud.
pit - langt fra imponertKommentar
-
Så ikke kampen i går, men LSK 2 har spilt veldig varierende i år. Pratet med Solberg, han vil opp i 2.div, det er mer jevne lag der og litt mer seriøst. Solberg har putta jevnt for 2.laget i år.Årets supporter 2010!!
Gårsdagens kamp var elendig med unntak av et par perioder i første omgang. Knudtzon var forøvrig banens beste etter min mening. Ringstad og Johansen var solide. Dette laget kommer til å være sjanseløse i 2. div og trenger forsterkninger om de skal ha håp om å holde seg.Kommentar
-
Ingen tvil om troppen må inneholde noen spillere som holder godt 2. divisjonsnivå og som ikke sutrer så fort man ikke får spille på 1. laget. Dog er det ingen tvil om at spillerne er akkurat så gode som man trenger å være i divisjonen. Man hever seg automatisk mot bedre motstand, det gir ingen mening å spille i 3. divisjon, bortsett fra formasjonstrening. Nivået er såpass lavt i de fleste kampene at spillerne ofte har bedre utbytte av treninger enn disse kampene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Forskjellen på 2. div og 3. div ser ut til å være stor. Hasle-Løren som slo oss i kvalifisering over to kamper i fjor høst er allerede klare for nedrykk i 2. div med kun to seire på 24 kamper. Et juniorlag som vi stiller nå vil ihvertfall få stor erfaring i å tape kamper.Kommentar
-
Ingen tvil om troppen må inneholde noen spillere som holder godt 2. divisjonsnivå og som ikke sutrer så fort man ikke får spille på 1. laget. Dog er det ingen tvil om at spillerne er akkurat så gode som man trenger å være i divisjonen. Man hever seg automatisk mot bedre motstand.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Da blir det mest sannsynlig ett år til i 3. divisjon.
Før denne sesongen hadde jeg gjort meg mange tanker ang spill i 3. divisjon kontra 2. divisjon mtp reiselengde, nivåforskjell og hvordan spill i 2. divisjon har gjort utslag på klubben før.
Det jeg kom frem til var faktisk at ett år i 3. divisjon ville være minst, om ikke bedre enn ett år i 2. divisjon for LSK.
Grunnene til det var mange. Reisekostnadene i 2. divisjon ville vært store.
Hvis vi ser på reisekostnadene i den avdelingen Hasle-Løren havnet i. (Laget som slo oss ut)
Der har man Tromsø 2, Senja, Skarp og Harstad som ville gitt BETYDELIGE reisekostnader for ett lag på 16-17 spillere + støtteapparat.
Hvor heldig dette hadde vært for ett LSK i den økonomiske situasjonen vi var i er usikkert.
Så har man nivåforskjellen.
Før denne sesongen ble det gjort en stor forandring ligasystemet fra 3. divisjon og ned mener jeg å huske. det skulle krympes, og spisses. Man mente at det var for stor forskjell mellom 2. divisjon og 3.divisjon. Noe det var.
derfor rykket ett betydelig antall lag ned ifra 3. divisjon, mens ett fåtall fikk rykke opp, osv nedover i systemet.
Sist LSK 2 var i 2. divisjon.
Jeg mener å huske at vi de 3 siste årene vi var i 2.divisjon hadde store problemer med å unngå nedrykk. Det var alltid en kamp til døra, med bruk av a-lagspillere osv. Hvor heldig er det når man samtidig kjemper en bitter kamp for medalje/nedrykk i eliteserien.
Hadde vi enda hatt ett lag som kunne ligge på en jevn plassering i 2.divisjon så hadde det vært ok. Men det har vi ikke.
Derfor var min konklusjon at spill i 3. divisjon var vel så bra som 2.divisjon.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Sportslige utfordringer trumfer alt annet. Det er videreutviklingen og salg av unge spillere vi skal hevde oss på, da kan vi ikke kave i tredjedivisjon med andrefugla også neste år. 1-1 i dag var en solid trøkk i trynet, og det virket nesten som om de få som tross alt hadde tatt turen til Åråsen i dag hadde fått vite det samme rett før kampstart.
Det var bare trist og grått.Kommentar
-
Ja, jeg er helt enig med deg. jeg skulle gjerne sett andrelaget i andredivisjon neste år. det er meget skuffende at det ikke gikk. Mitt innlegg gikk for et meste på at ifjor var det kanskje til det beste.
hadde vi rykket opp i fjor, hadde vi mest sannsynlig rykket ned igjen for lenge siden.
Har man ikke mannskap til å holde seg i den divisjonen er tapet fort større enn gevinsten ved å møte "bedre motstand"..Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Ja, jeg er helt enig med deg. jeg skulle gjerne sett andrelaget i andredivisjon neste år. det er meget skuffende at det ikke gikk. Mitt innlegg gikk for et meste på at ifjor var det kanskje til det beste.
hadde vi rykket opp i fjor, hadde vi mest sannsynlig rykket ned igjen for lenge siden.
Har man ikke mannskap til å holde seg i den divisjonen er tapet fort større enn gevinsten ved å møte "bedre motstand"..Kommentar
-
Kommentar
Kommentar