LSK 2 Sesongen 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JFNash
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 54

Det er selvfølgelig skuffende at vi ikke ser ut til å klare å rykke opp i år heller, men som lskgogo skriver så er det ikke bare rosenrødt å være i andre heller. Økonomisk vil det være en ekstra belastning for klubben på grunn av reisekostnadene, men også fordi spillerkjøp og kontraktssigneringer gjennom vinteren vil betinges av det. De som legger nivåforskjellen til grunn for å kommentere talentutviklingen, et poeng jeg for så vidt ikke er uenig i, må også huske at det neppe er veldig utviklende å bli knust i kamp etter kamp i andre divisjon. Det er dessverre tilfellet med den nåværende stallen, og skulle man hevdet seg såpass i andredivisjon at det skulle vært særlig utviklende måtte i hvert fall enkelte av sisteårsjuniorene fått kontrakt.

Har en klubb i vår situasjon råd til å gi spillere som Rustadbakken, Amundsen, (til nød) Babajide og Mezquida kontrakt kun fordi vi skal plukke poeng en divisjon over?
    "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

Kommentar

• sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

noen her som vet hvordan det går for LSK 2 og hvordan går det med Grorud?

Kommentar

• Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

Opprinnelig skrevet av sten
        noen her som vet hvordan det går for LSK 2 og hvordan går det med Grorud?
        Fra LSK på facebook for ca 30 min siden:
        LSK2 storspiller i LSK-hallen og leder 4-0 til pause over Kjelsås2! Grorud leder sin kamp 1-0. Ny oppdatering kommer når kampene er ferdigspilt.
        Edit: 7-0 nå etter 75 spilte.

Kommentar

• 007

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Fra LSK på facebook for ca 30 min siden:

Edit: 7-0 nå etter 75 spilte.
          Kopiert fra LSK på Facebook etter kampslutt:

Ingen tvil om tilveksten i LSK! LSK2 vant hele 9-0 mot Kjelsås2 i LSK-hallen. Vi var avhengig av at Grorud avgav poeng på eget gress for å rykke opp til 2.divisjon, men de vant komfortabelt 4-0. LSK2 endte derfor med sølvplass i årets 3.divisjon.

Kilde: https://www.facebook.com/LillestromSK

Kommentar

• ragnarrock
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 937

veldig gøy!!
            noen som så kampen? målscorere?
            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• *46*

3. divisjon 2012: http://www.fotball.no/Documents/PDF/...uage=en(sitter på iPhone - kan noen copy & paste for nyhetstråden?)

Kommentar

• perrern80
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 603

Da blir det bortetur til hjemlige trakter neste år Bøler-LSK2 på Haraløkka med påfølgende tur på "Den rødehatt" får og håvere etter kampslutt

Kommentar

• trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7135

Opprinnelig skrevet av perrern80
                  Da blir det bortetur til hjemlige trakter neste år Bøler-LSK2 på Haraløkka med påfølgende tur på "Den rødehatt" får og håvere etter kampslutt
                  Hvis du tenker på puben som var nede på senteret før, fins den ikke mer. Må være lenge siden du var på Bøler!

Men det blir kult med LSK på Haraløkka!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

Opprinnelig skrevet av trigz
                    Hvis du tenker på puben som var nede på senteret før, fins den ikke mer. Må være lenge siden du var på Bøler!

Men det blir kult med LSK på Haraløkka!
                    Den røde hatt lever da i beste velgående.... På Oppsal.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Jobber selv på Skullerud og har fått med meg 3 stk på pakten "hatten før jul".

Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7135

Ååååja, fattigmanns-Bøler. Beklager!

Kommentar

• Roll75
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 834

Ser det er 4 lag som rykket opp fra 4. div. + mange 2. lag i avdelingen for neste år. Blir det dårligere motstandere for andrefugla neste år?

Kommentar

• perrern80
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 603

Opprinnelig skrevet av trigz
                            Hvis du tenker på puben som var nede på senteret før, fins den ikke mer. Må være lenge siden du var på Bøler! Men det blir kult med LSK på Haraløkka!
                            Var der senest igår, har familie i "skrenten" Men lengselen etter sesongstart 2012, både med 1. Og 2. Laget blir ikke mindre av og kunnet dytte ett par "smurfe" kompiser uti nøklevann, etter en briljant oppvisning av 2. Fugla. Sikkert med flere nye ansikt enn iår, i tilegg

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7135

Opprinnelig skrevet av perrern80
                              Var der senest igår, har familie i "skrenten" Men lengselen etter sesongstart 2012, både med 1. Og 2. Laget blir ikke mindre av og kunnet dytte ett par "smurfe" kompiser uti nøklevann, etter en briljant oppvisning av 2. Fugla. Sikkert med flere nye ansikt enn iår, i tilegg
                              Kanskje til og med Dan Alberto Fellus. Han spiller her nå.

Kommentar

• Pasi Rasimus
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2010
                                • 226

Utrolig at LSK skal til løkka neste år. Nyopprykkede Grüner mot LSK2! Vi tar seierspilsen på Shamrock.

Kommentar

• Ginola
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2010
                                  • 549

Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
                                  Utrolig at LSK skal til løkka neste år. Nyopprykkede Grüner mot LSK2! Vi tar seierspilsen på Shamrock.
                                  Kampen mot Forgnerparken er i mine øyne den store gulleroten for laget neste sesong. Tenker at vui definitivt burde hatt en reservelagsliga i Norge... Ser for meg at de nest beste skal jobbe hardt for å motivere seg til kamp mot storlagene Grüner og Frognerparken...

Kommentar

• mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

Opprinnelig skrevet av Ginola
                                    Ser for meg at de nest beste skal jobbe hardt for å motivere seg til kamp mot storlagene Grüner og Frognerparken...
                                    Da tenker de feil. De bør være motivert uansett motstander fordi målet for disse spillerne er en plass i A-stallen. Dersom motstanders kvalitet eller renomé har betydning for motivasjonen bør de undersøke egen profesjonalitet.

"Jeg gidder ikke gjøre mitt beste fordi kunden ikke er betydningsfull nok" er neppe særlig populær holdning på noen arbeidsplass.
                                    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• gamle-perta
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2418

Opprinnelig skrevet av Ginola
                                      Kampen mot Forgnerparken er i mine øyne den store gulleroten for laget neste sesong. Tenker at vui definitivt burde hatt en reservelagsliga i Norge...
                                      I gamle dager (80-tallet, tror jeg), var det en reservelagsliga. Ble mye surr. Mange kamper uten at man hverken spilte for å vinne medlajer/opprykk eller sto i fare for å rykke ned. Kjedelig.
                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Ginola
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2010
                                        • 549

Opprinnelig skrevet av mooph
                                        Da tenker de feil. De bør være motivert uansett motstander fordi målet for disse spillerne er en plass i A-stallen. Dersom motstanders kvalitet eller renomé har betydning for motivasjonen bør de undersøke egen profesjonalitet.

"Jeg gidder ikke gjøre mitt beste fordi kunden ikke er betydningsfull nok" er neppe særlig populær holdning på noen arbeidsplass.
                                        Jeg tror faktisk ikek at de nest beste klarer å gi 110% i slike kamper. Kanskje derfor vi ikek klarte å rykke opp i år? Eller i fjor?

Kommentar

• Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                          I gamle dager (80-tallet, tror jeg), var det en reservelagsliga. Ble mye surr. Mange kamper uten at man hverken spilte for å vinne medlajer/opprykk eller sto i fare for å rykke ned. Kjedelig.
                                          Et annet moment her var vel at det var svært kostbart å sende reservelagene landet rundt med fly, for å spille kamper med liten betydning utover kamptreningen. Dette skulle man jo i utgangspunktet tro at hadde endret seg noe, all den tid Tippeligaen gradvis, og etter hvert helt, har blitt profesjonalisert over de siste 20 årene. Hvis det er et mirakel at klubben ikke er slått konkurs per dags dato, hadde ikke akkurat den samme prestasjonen vært mindre om Marius Amundsen, Shina, Simen Rustadbakken og resten av det juniorprega b-laget vårt måtte flydd 12 langturer rundt omkring i det ganske land i året.
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

Working...