Se så smarte...!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaren-kanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 185

    #21
    Hjeeeeeeeelp ! Vi blir invadert !!!!! :shock:
    Jaren-kanari
    Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Hadde vi også hatt daglige reklamekampanjer i dagbladet og aftenposten hadde vi ikke måttet ta opp disse problemene.

      Det har jo faktisk FUCK ALL å gjøre med Vif. Det som er sakens kjerne er at dere stjeler oppmerksomhet og dermed sponsorinntekter vi, Lyn og Stabæk skulle hatt. Det blir for galt at dere skal ta all oppmerksomhet når dere sportslig og administrativt sett har vært regionens dårligste lag de siste 15 årene. Det skjønner sikkert dere også.

      Hadde avisene skrevet like mye, og TV vist like mye av Lyn som av dere, hadde det kanskje også vært en jevnere fordeling på tilskuerene, og Osloderbyene hadde blitt morsomme og spennende, i stedet for en forutsigbar engaorgie uansett utfall. Kan du virkelig si at det ikke hadde vært morsommere med Hammarby-Djurgården-AIK tilstander enn hvordan ståa er nå til dags?
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • morten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2156

        #23
        Jeg sier bare gratulerer med god jul og lykke til som viftilhengere.
        Forza Fugla! Kondolerer vif og kkklanen. Måtte det være en møteplass for alle uten sosialinteligens og tilhørighet til alt annet enn nettopp bydelslaget .Fint at dere har et sted å gjøre av dere ,hvor alt annet enn laget dere liksom elsker aldri er i fokus. Grunnen til at det koker over for mange av oss er at når man har blitt kilt for lenge blir man fort irritert.Det vi egentlig gjør er å le oss i hjel.
        Vi baksnakkes :twisted:
        Badekar
        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #24
          Fatter ikke at noen i det hele tatt gidder å bry seg med å svare sånne.

          (Så hvorfor gjør jeg det da????)
          Knurr...

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            #25
            Fatter ikke at jeg alltid skal gi tilbakemelding.Jeg gidder ikke gjøre det nå..
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

              #26
              Opprinnelig skrevet av Osloøst
              Hehe, faktum er at jeg leser debattforumene til de fleste Tippeligaklubbene hver dag. Mest VPN såklart, men jeg er jevnlig innom her, Kjernen(som er veldig bra, ta en titt :wink: ), Bataljonen, Fredrikstad, Molde etc.

              Og innrtykket mitt er at hos de fleste så finnes masse humor og selvironi. KFLs debattforum er unntaket. Her handler det i stor grad om Vål'enga, og surmagede oppstøt angånde egen klubb.
              I tillegg så lyser mindreverdighetskompleksene dere har, og fokus er i stor grad på at Vål'engas tilhengere er fra Årnes eller Toten. Selvsagt, når vi har nærmere 8000 medlemmer, så kommer ikke alle fra indre Oslo Øst, men jeg tror at dere vil finne ut sannheten hvis dere spør noen som har oversikt i Klanen.

              Men som jeg sa tidligere. Det er dere som driter dere ut, og det er faktisk ganske fornøyelig lesing for oss andre som ikke sliter med de samme problemene :wink:
              Takk for en god latter!
              Så koselig at du mener trådene i dette forumet i stor grad handler om vålenga. Sier vel en god del om deg.
              Når det gjelder surmaga oppstøt om egen klubb, har det antaglig litt med å gjøre at LSK har ambisjoner om faktisk å vinne noe. Vi er ikke fornøyd med å ligge nedi gjørma.
              Når 60% av sangene/mumlinga deres går ut på sjikanere bønder, er det et artig poeng at dere driter ut tusenvis av egne medlemmer. Fortsett med det, det er ingen ting jeg ler mer av :lol:
              Når det gjelder det stadig maset om mindreverdighetskomplekser så ser iallefall ikke jeg opp til folk med iq gjeld, som oppfører seg som bavianer. Det finnes sikkert noen alrighte mennesker i klanen også, men av de få vif supporterne jeg har støtt på, står jeg dessverre tilbake med et negativt inntrykk. Trist men sant!

              Og du som er fra sagene bør vel strengt tatt holde med Skeid!

              Kommentar

              Working...