Den nye drakta er en skandale!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #41
    Så det er Solskjær som har fått syndebukkstempelet for at avtalen gikk i vasken? Akkurat...

    Det vil alltid være positivt for klubben at det spres positive rykter. "Alle" trodde vel at avtalen skulle bli klar. Derfor er det ekstra skuffende, når først Unicef-prosjektet ikke kom i havn, at ryktene ikke ble dementert allerede fredag.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #42
      Jeg slenger ikke ut noen syndebukkstempel på noen. Bare deler årsaken til at den delen gikk i vasken, det jeg har blitt fortalt. I mine øyne burde man ikke hausa opp noe som ikke var bekrefta uansett. Så pekefingeren min går på LSK.no og enkelte debattanter her på forumet.

      Kommentar

      • Hel1017
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2008
        • 196

        #43
        For en nedtur...

        Hadde vært bedre om en eller ro mindre lokale sponsorer hadde fått plassen på brystet av drakta.

        Ellers noterer jeg meg at "ren" drakt ser i og for seg veldig pent ut, men det hadde vært plass til flere draktsponsorer.

        Jeg tror man kanskje hadde vært like tjent med å jobbe frem flere og mindre (lokale?) sponsorer, i stedet for å brenne alt kruttet på en sensasjonell avtale som aldri ble noe av, og vi blir sittende igjen med smulene etter at møkkafolka pissa på oss og støvsugde Nordea.

        Men det er alltid lett å være etterpåklok....

        Uansett, LSK og Søppla med samme sponsor på bystet, FY faen...
        Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          #44
          merkelig hvordan mennesker mener at et minstekrav til sponsorer er at de skal gi oss masse penger og la oss gjøre som vi vil med dems logo.

          Vi er ikke akkurat et attraktivt produkt for tiden. Når det i siste liten går til helvete, så er det faktisk flott at vi har en sammarbeidspartner som kan stille med sin vante profilering.

          Forsøker å fortelle megselv at markedsavdelingen ikke er så jævelig som jeg skulle ha det til igår kveld. Vi har faktisk en utrolig avtale med legea og andre tekniske leverandører, det er de samme menneskene som står bak denne, som de som forsøkte å trylle frem noe som jo ville vært unikt. Rart at klubben ikke fortsetter å jobbe med det, om det uansett hadde vært Nordea som hadde tatt regninga, hadde det kun vært en ekstra fin promo sak å bytte logoen på brystet midtveis i sessongen.


          Enda så er det ikke kommet frem hvor man kan kjøpe drakta... det er noe som foregår som jeg rett og slett ikke forstår. kan vi alt i neste uke begynne planleggingen av neste års drakt og draktslipp? tydelig at dette er et felt klubben er helt elendige på. Så nå kan vi godt være litt tidlige ute, hadde vært et fint plaster på såret om vi fikk noen utrolig fine drakter som man kunne hatt under treet.


          Drakta i seg selv er forsåvidt ok, den er gul, og har et lsk logo på. Ingen gidder vel å betale for alle klistremerkene uansett?
          Synes faktisk den rød er ganske ok for en rød drakt å være. Jeg mener enda at fugla skal stille i svarte drakter, men det er visst ubehagelig å spille med, noe som er rart ettersom man trener med svarte trøyer året rundt..
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • *46*

            #45
            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Syntes det vitner om rett holdning fra markedsavd deres. Synd det tydligvis ikke er samme mentalitet i Lillestrøm.
            Tipper dem har prøvd, men svaret var "ok, men da blir det ikke noen deal". Kanskje det er bedre med pengene enn ikke noe?

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              #46
              Opprinnelig skrevet av ChriZza
              Planen var visst at Nordea skulle være sponsor, men at Unicef var en del av avtalen og vi skulel ha logoen på brystet. Denne gikk i vasken på fredag, da Solskjær og har en avtale med Unicef og ikke var interessert i at LSK skulle ha det. Vet at det finnes ferdige drakter trykka opp med Unicef-logoen...
              .
              Merkelig at Barcelona for lov av Solskjær til å ha UNICEF på drakta Solskjær er ambassadør for UNICEF ikke sjef! Dette har ikke noe med Solskjær å gjøre. Det er garanert klubben og de tre i markedsavdelingen som har driti seg ut nok en gang.
              Last edited by Emil B; 17.03.2011, 09:22.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #47
                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Jeg slenger ikke ut noen syndebukkstempel på noen. Bare deler årsaken til at den delen gikk i vasken, det jeg har blitt fortalt. I mine øyne burde man ikke hausa opp noe som ikke var bekrefta uansett. Så pekefingeren min går på LSK.no og enkelte debattanter her på forumet.
                Jeg tar på meg litt av skylda å må bare legge meg flat og beklage,jeg stolte på mine informanter men skulle aldrig delt det med andre her på forumet SORRY nok en gang.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7092

                  #48
                  Vel, det viktigste for meg er at vi har fått en draktsponsor og penger i kassa. Logoen får man bare leve med som best man kan.

                  Og de som tror vi har samme forhandlingskort som Vålerenga, med tanke på våre plasseringer i ligaen de siste årene, bedrar seg selv. I stedet for å hyle opp som forulempede speiderpiker syns jeg vi bør ta en grundig kikk på klubbens tilstand og innse at gode resultater og plasseringer medfører mer penger og kulere logo på drakta. Nordea sponser ikke LSK for å være snille. Avtalen gjelder ut 2011. Vinner vi serien i år vil situasjonen rundt forhandlingsbordet naturligvis være en helt annen i januar 2012.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    #49


                    Neste års hovedsponsor!!

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      #50
                      Neste år foreslår jeg at LSK har Kick-off 1. april. Da har de noe å gjemme seg bak...

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Jeg tar på meg litt av skylda å må bare legge meg flat og beklage,jeg stolte på mine informanter men skulle aldrig delt det med andre her på forumet SORRY nok en gang.
                        Du er tilgitt av meg hvertfall Du kommer med så mye snask og er dyktig til å grave frem informasjon fra Torgeir og andre innen LSK. Fortsett med det!
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          #52
                          Synes vi tar av her, folkens..
                          Selv om vi var gode på 70 og 80-tallet og alle vi her inne har et religiøst forhold til Sportsklubben, så må vi innse fakta; vi er pr. dags dato ikke akkurat landets mest interessante sponsorobjekt.
                          Resultatene våre over de siste åra viser dette i klartekst.
                          Det blir derfor litt virkelighetsfjernt å kreve ditt og kreve datt!
                          Markedet regulerer hva vi kan forvente å klare å få ut av en slik avtalte. Pr. i dag vi verdt det Nordea valgte å gi oss. Punktum!

                          Å kritisere markedsavdelingen for dette blir bare for dumt. Det må da ikke være noen som helst tvil om at disse har jobbet ræva av seg for å ro i land en best mulig avtale for klubben!
                          Har noen et tips på en sponsor som sitter på mer cash de vil hive etter oss, så er de sikkert glade for et tips....

                          Vi bør heller prise oss lykkelige over at Nordea fortsetter som sponsor i år også. Hvis ikke hadde vi vært i deep shit - serien begynner NÅ! Leverer vi varene sportslig i år, har vi tidenes utgangspunkt for neste års forhandlinger. I motsetning til Søpla som har brukt Bandidos-metoden til å skrape sammen sin sponsorpott....

                          Dessuten er Solskjær en dust.
                          Last edited by AG-3; 17.03.2011, 10:00.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av AG-3
                            Dessuten er Solskjær en dust.
                            Hvis det stemmer (som jeg egentlig tviler litt på) at Solskjær har bidratt til å sabotere en avtale som ville gitt Unicef reklameplass på drakta vår kan jeg ikke forstå annet en at han bør miste alt av tillit og respekt i Unicef som utelukkende hadde nytt godt av dette.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              #54
                              Er rett og slett kjempeskuffa nå....

                              Helt utrolig at LSK klarer å hause opp noe og deretter levere nada og niks...
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • *46*

                                #55
                                Tenker litt på ordbruken i forbindelse drakt og sponsorer. Skandale, kjempeskuffa, nedtur, pinlig osv. Det er ord jeg ville brukt hvis LSK rykker ned til høsten eller stått uten hovedsponsor, ikke pga ei drakt som faktisk ser bedre ut enn drakta fra 2010.

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Tenker litt på ordbruken i forbindelse drakt og sponsorer. Skandale, kjempeskuffa, nedtur, pinlig osv. Det er ord jeg ville brukt hvis LSK rykker ned til høsten eller stått uten hovedsponsor, ikke pga ei drakt som faktisk ser bedre ut enn drakta fra 2010.
                                  Skjønner du virkelig ikke poenget? Klubben har holdt oss for narr. Det er vel der skandalen ligger mer enn i selve drakta.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • GulMakt
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Apr 2005
                                    • 115

                                    #57
                                    Jeg er også skuffa over at man ikke kunne klart å forhandle frem Nordea-logoen i svart, men det er sikkert et spørsmål om penger, og i vår situasjon har vi ikke råd til noe annet. Drakta ellers er helt grei.

                                    Jeg er mer opptatt av at vi skal klare å spille bra fotball, enn at vi ser bra ut og blir rundspilt. Med Gislason tror (håper) jeg sjansen for bra fotball er litt bedre enn den var. Det er det jeg ønsker å ta med meg videre fra kickoff. Så prøver jeg heller å glemme flaue og pinlige forsøk på å skape spenning fra Due.

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Tenker litt på ordbruken i forbindelse drakt og sponsorer. Skandale, kjempeskuffa, nedtur, pinlig osv. Det er ord jeg ville brukt hvis LSK rykker ned til høsten eller stått uten hovedsponsor, ikke pga ei drakt som faktisk ser bedre ut enn drakta fra 2010.
                                      Dette handler ikke om drakta i det hele tatt. LSK har brukt supporterene sine på en usmakelig måte. Flere som betalte på kick-off kun for et det var noe spennende på gang. LSK vet at vi supportere setter oss på kne kjappere en Fredriksen får ned Trøim og det har de her utnyttet maksimalt.
                                      Det er usmaklig og pinlig.

                                      Jeg er flau på LSKs vegne idag.....

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Skjønner du virkelig ikke poenget? Klubben har holdt oss for narr. Det er vel der skandalen ligger mer enn i selve drakta.
                                        Jeg vet ærlig talt ikke hvem som har narra hvem her...

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Jeg vet ærlig talt ikke hvem som har narra hvem her...
                                          "Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?" Obi-Wan

                                          Veldig greit ryktesprederne her på forumet ikke befinner seg i Japan for tiden. De hadde sikkert gjort sitt beste for å spre rykter og skape panikk. (I likhet med patetisk norsk presse som gjør det de kan for å desinformere).

                                          Et generelt tips er å tenke mer, og spre færre rykter. Hvor realistisk er det at nettopp LSK anno 2011 skulle få til noe internasjonalt banebrytende på sponsorfronten? Get real.

                                          LSK var nasjonalt ledende og innovative på 70-tallet. Det er en stund siden.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...