Den nye drakta er en skandale!
Collapse
X
-
Det er Glimrende at så mange, plutselig har funnet ut at drakta vår er stygg, sånn etter 94 År..............
Et tips: Nordea reklamen foran på drakten har vært slik i noen år...........Kommentar
-
Det er vell ikke første gang folk har klaga på hvor stygg drakta er med alle regnbuens farger på? Har vell vært klaga på ihvertfall de 3 siste årene... Forøvrig så går det ganske klart frem av tidligere poster i denne tråden at grunnen til at folk ble sintere i år en tidligere er fordi mange følte seg lurt med "lovnader" om noe helt unikt i Norge osv... Selve drakta er jo norges vakreste uten all reklamen i alle regnbuens fargerCustodesI med og motgangKommentar
-
Det er vell ikke første gang folk har klaga på hvor stygg drakta er med alle regnbuens farger på? Har vell vært klaga på ihvertfall de 3 siste årene... Forøvrig så går det ganske klart frem av tidligere poster i denne tråden at grunnen til at folk ble sintere i år en tidligere er fordi mange følte seg lurt med "lovnader" om noe helt unikt i Norge osv... Selve drakta er jo norges vakreste uten all reklamen i alle regnbuens farger
Enig: Sett bort ifra Nordealogoen er den faktisk meget stilren..Kommentar
-
Er det mulig, kan stjele alle blå klesplagg LSK har fått fra Legea og lage ett stort på torget. Nei, blått er så stygt att jeg blir nesten sint bare av å se fargen. Hvis man ikke kan bruke svart og gult, så kan dem i det minste velge rosa, selv om det er en ubehagelig farge det også. Men rosa kobles nå i allefall ikke til søppla.Kommentar
-
Brukte legea opp gulfargen på draktsettet til laget eller? De har jo bare levert blått utstyr etter det... :PCustodesI med og motgangKommentar
-
Strømsgodsets nye hovedsponsor gjør om logoen på drakten for å tilfredsstille klubbens supportere.
Med ny sponsor fikk SIF plutselig en stor hvit firkant på den klassiske marineblå drakten.
GodsetUnionen har i samarbeid med klubben og draktsponsoren jobbet fram en ny logo, melder godset.no.
- Som supportere ønsker vi selvsagt at drakta skal være penest mulig, og at helhetsinntrykket ikke skal ødelegges av sponsorlogoene. Med andre ord: Minst mulig «reklameplakat». Jeg er stolt og glad for at vi blir hørt i slike spørsmål som virkelig opptar oss, sier Eirik Solberg, GodsetUnionens talsmann.
Heretter skal kun logoen «bryte» mot draktfargen, mens hovedsponsorens navn blir i hvit skrift.
- Vi har lyttet til fansen og funnet at vår profilhåndbok tillot å gjennomføre endringer til slik de nå har blitt. Vi synes drakta er blitt fin, og at vår logo faktisk bidrar til helhetsinntrykket på en flott måte, sier NextGenTels Lars Fredrik Hajum.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Her har helt klart Nordea noe å lære. Hadde vært på tide å fjerne dette sygge blå skiltet på LSK-drakta nå.Kommentar
-
Om man endrer Nordealogoen til å kun inneholde svart skrift så er det ikke en Nordealogo. NextGenTel sin logo har bevart alle fargene sine om i en annen form. Jeg skjønner godt hvorfor Nordea øsnker å bevare logoen sin.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Jeg flytter boliglånet mitt til Nordea hvis de fikser dette. Hvor mange kunder trur dere skal til for at de går med på kravet om å få bort den stygge logoen?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar