Den nye drakta er en skandale!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Den nye drakta er en skandale!

    Med forbehold om at vi blir kødda med her:

    Hvis drakta som Erling og Ohi fronter på LSK.no er årets drakt kan jeg ikke si annet enn at det er direkte skandaløst. For det første ble vi forespeilet noe nytt og unikt i Norge som sponsor. Jeg fikk tidlig vite at det var snakk om Unicef, og det har tydeligvis flere andre også. Det hadde vært en helt sensasjonell nyhet som ville sikret oss masse positiv oppmerksomhet og ville skapt blest rundt klubben. I stedet er det den samme jævlige blå firkanten på brystet som skjemmer ut hele drakta, til mindre penger, og det samtidig som at Nordea signerer norgeshistoriens største sponsoravtalen med erkefienden vår.

    Drakta i seg selv er også dritkjedelig og fantasiløs. Jeg føler meg lurt og sviktet, og dette vitner om at markedsavdelingen ikke er i nærheten av å gjøre jobben sin. Skal man gå med på en dårligere avtale må man da i alle fall ha baller og ryggradd nok til å insistere på svart logo!

    Dere har ydmyket og sviktet oss. Skam dere.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #2
    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Med forbehold om at vi blir kødda med her:

    Hvis drakta som Erling og Ohi fronter på LSK.no er årets drakt kan jeg ikke si annet enn at det er direkte skandaløst. For det første ble vi forespeilet noe nytt og unikt i Norge som sponsor. Jeg fikk tidlig vite at det var snakk om Unicef, og det har tydeligvis flere andre også. Det hadde vært en helt sensasjonell nyhet som ville sikret oss masse positiv oppmerksomhet og ville skapt blest rundt klubben. I stedet er det den samme jævlige blå firkanten på brystet som skjemmer ut hele drakta, til mindre penger, og det samtidig som at Nordea signerer norgeshistoriens største sponsoravtalen med erkefienden vår.

    Drakta i seg selv er også dritkjedelig og fantasiløs. Jeg føler meg lurt og sviktet, og dette vitner om at markedsavdelingen ikke er i nærheten av å gjøre jobben sin. Skal man gå med på en dårligere avtale må man da i alle fall ha baller og ryggradd nok til å insistere på svart logo!

    Dere har ydmyket og sviktet oss. Skam dere.
    drakta er jalla men det er ikke der problemet er. Problemet er at LSK har hypet sponsoren i media og på lsk.no, fallhøyden var gigantisk, og når det blir samme sponsor som ifjor blir dette bare kjedelig og tåpelig.

    FY LSK, FY!
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Candyking
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Nov 2007
      • 28

      #3
      helt enig, LSK henger så mange år etter alle andre...blir flau og lei meg!!! drakta har rød,gul,blå,svart og hvit farge...er det mulig?????
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #4
        Jeg har to ord: FY FAEN

        Stygg drakt med en jævlig reklame. Bunnpris hadde vært befriende her!!

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #5
          Ærlig talt, var det ikke noe som skurret her hele tiden? I den sportslige situasjonen vi er nå virket det nærmest surrealistisk at vi skulle får noe slikt i fanget. Og dessuten må jeg si at det å få Gislason inn veiet opp mye for denne fadesen.

          Kan man gråte over å miste noe man aldri har hatt?

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Nei, Gislason veier ikke opp. Hvorfor i helvete er han bare signert for et halvt år??? Alle vet hva han står for, og hvorfor skulle han ikke gå med på en tre måneder lengre avtale? Dette er dritflaut og får klubben til å se ut som prinsippløse, ambisjonsløse feiginger. Jeg har ikke vært så skuffet over klubben siden vi sparket Uwe.

            Fy faen, jeg er så jævlig forbanna nå.

            Vi burde faktisk iverksette boikott av Nordea.

            Og hvorfor er bortedraktene så fordømt stygge??? Eier dere ikke visjoner?
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #7
              Hva med noen av de andre produktene som ble vist? Den ene genseren var blå, med litt hvitt og rødt på.... og en LSK logo... Håpløst!
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • brisbane-kanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2006
                • 595

                #8
                haha, dette er jo faen meg en vits... Her har markedsavdelingen gått for en Steve Jobs release uten å ha en eneste ny ting å lansere. Fy faen, fallhøyden er jo gigantisk. En gul drakt med en stygg blå firkant på som ødelegger hele drakta.. Hva er nytt og banebrytene med det? Var det ikke tilnærmet samme drakta vi stilte med i fjor?
                Fy faen, jeg kommer til å bli mobba ihjæl på jobben imorra.. Alle søpla supporterene kommer til å ligge på gulvet å le når jeg gjør min grande entre... Her har jeg gått rundt og sagt at fugla kommer med noe banebrytende så Nordea ble ditcha.
                Så ender vi faen meg opp med den samme stygge blå firkanten igjen. I tillegg har Nordea inngått en betydlig bedre avtale med søpla.

                Dette kan da ikke være sant?

                Fy faen så latterlig.
                Jeg er syk imorgen

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  Hva med noen av de andre produktene som ble vist? Den ene genseren var blå, med litt hvitt og rødt på.... og en LSK logo... Håpløst!
                  Er du seriøs nå??

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Roper om boikott av sportsklubbens sponsor? Det ER talentløs og hodeløst på en gang. Absolutt det værste jeg har hørt på forumet til dags dato.

                    Personlig synes jeg draktene så bra ut på bilde. Og de gjør ikke at trente spillere ser ut som om dem er i tredje måned.

                    Kommentar

                    • LasseN
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 1610

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Hva med noen av de andre produktene som ble vist? Den ene genseren var blå, med litt hvitt og rødt på.... og en LSK logo... Håpløst!
                      Først så skyter de seg i beinet med drakta. Deretter lader de om og skyter en gang til....Denne genseren bør boikottes av alle som har følelser for LSK.
                      LasseN

                      Kommentar

                      • Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2601

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Vi burde faktisk iverksette boikott av Nordea
                        Langt i overkant Monsieur. Dersom noen bør boikottes er det de som uttaler seg som om planene er i boks, uten at de er det. Nå ble mange, inkludert meg selv, veldig skuffet fordi man trodde det hele var pakket og klart. Men det er ikke Nordeas feil.

                        "- Banebrytende konsept
                        Avtalen har drøyet, men det er fordi man har jobbet med en spennende og ny modell. Morten Lewiener Langseth sier dette:
                        - Vi har jobbet med en unik modell som Nordea og LSK ønsket å få til. Der kom vi ikke helt i mål, og det skyldtes ikke en uoverenstemmelse. Vi kom bare ikke i mål.
                        - I denne runden valgte derfor Nordea å gå videre med tanker og ideer framover med LSK. Skulle dette komme opp igjen er vi helt sikker med igjen, sier han.

                        Markedsdirektør Lauritsen fyller på:
                        - Vi har jobbet med et banebrytende konsept der Nordea har vært en brikke i dette.
                        - Med bakgrunn at seriestarten er alllerede til lørdag valgte alle de involverte å avslutte denne dialogen."

                        Markedsavdelingen bør riktignok piskes på pungen for ikke å ha fått til svart skrift på reklamen.
                        Ferdigskåra

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #13
                          Å virkelig? Nordea har tvunget oss til å gå med på en råtten avtale som skjemmer ut drakta vår og latterliggjør oss ovenfor avskummet de har valgt å styrke uendelig økonomisk.

                          Vi har ingen som helst grunn til å være annet enn griseforbannede på dem. Dette er like illojalt som om en spiller hadde signert for søpla. Vi har hatt et sponsorforhold til dem i en årrekke, også gjør de dette? Det er null samarbeidsvilje og kun seg selv i tankene her. Om de hadde fiksa unicef hadde det vært noe annet, men resultatet her er at vi er svekket økonomisk og stiller til start med seriens styggeste drakt.

                          Grå og kjedelige? Det er LSK det.

                          Og bortedrakta er horribel.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Er du seriøs nå??
                            Blå genser, hvitt merke på venstre bryst, lsk logo på høyre, og en rød logo på høyre arm. Morn du!
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #15
                              Ok, ser at jeg var litt krass der. Nordea er ikke hovedsyndebukken her, men at de ikke går med på svart logo er direkte smålig og bedritent. De forringer produktet de selv er viktigste sponsor av. En underskriftskampanje rettet mot å få de til å jenke seg angående fargevalg er det minste vi kan gjøre.

                              De som fortjener virkelig balleris her er uansett markedsavdelingen. Jeg provoseres også voldsomt av at man publiserer et bilde tatt på et rotet lagerrom som det første vi får se av ny drakt. Det er helt håpløst amatørmessig.

                              Kimito: Fin signatur, hvordan fant du på den? Ti-hi.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • antikris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2005
                                • 520

                                #16
                                En ting er at vi har samme sponsor som apene. Men hey, vi må ha penger. Det som gjør meg forbanna er at vi ikke klarer å få til en svart logo, og i tillegg får mindre beløp enn før. Den "banebrytende avtalen" er bare så dumt at jeg klarer ikke å bli forbanna engang..

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  #17
                                  Dette burde vært offentilggjort med en gang det var klart. At lsk.no drøyde med offentliggjøringen og skrev en sak om at hovedsponsor var klar når de var fullstendig klar over ryktene er et hån mot fansen! Lsk.no må ha vært fullstendig klar over ryktene som gikk, og over skuffelsen som kom. Alikevel valgte de å holde fansen på pinebenken og lage en konkuranse for å fyre opp under spekulasjonene.

                                  Først ble Logi sin operasjon hypa som noe veldig stort, deretter ble BBS sin kontrakt hypa med at motspillerne skulle sjelve i buksene og deretter dette.

                                  Hva i all verden driver LSK.no med? Prøver de aktivt å drepe entusiasmen?!

                                  Gislason signeringen i dag burde vært en stor nyhet og gi mye glede, men denne gleden er sugd bort av den ekstremt tragiske hypingen av sponsor.

                                  Det blir ingen drakt på meg i år, og jeg har mista litt gløden for å se tippeliga i 2011. Men jeg er nok uansett på plass på søndag. Ikke pga jobben som gjøres i lsk for tiden, men pga fotballskolene som ble arrangert på 90-tallet.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3447

                                    #18
                                    Draktene i seg selv ser ikke så ille ut, men det blå rektangelet ødelegger. Etter å ha sett søplas bortedrakter hvor de har Nordea i hvitt på helsvart drakt hadde jeg håp om at vi kunne få til noe lignende, men nei da. Her kjøres det på med nesten hele regnbuespekteret.

                                    Med tanke på at LSK ble passert såpass høyt på lista over klubber attraktive for sponsorer hadde jeg håp, men markedsavdelingen viser sin udugelighet nok en gang.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

                                      #19
                                      Nå er jeg faen meg lei av å få falske forhåpninger fordi jeg leser om "store nyheter" her på forumet. Jeg driter langt faen i hvem sin skyld det er, men tar meg en lang og god pause fra forumet. Det her gidder jeg ikke lengre. Bedre å følge med på realistiske og sanne nyheter på lsk.no enn å få hjertesorg hver gang en stor nyhet ikke var så stor allikevel, men et skuffende nederlag. Faen!
                                      Drakta er også helt forjævlig. Når Nordea har signert for søpla, er det faen ikke greit å signere med Nordea folkens! Da tar jeg mye heller Idun ketchup i rødt med bilde av flaska på drakta til 500 000 i stede.

                                      Snakkes om en stund folkens.
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                      Kommentar

                                      • holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

                                        #20
                                        Her har markedsførerne til LSK driti på draget, IGJEN. En klassisk feil som har blitt gjentatt så ofte at mange tror at det er en sannhet er at "markedsføring handler om å skape et behov". Dette er dessverre helt feil, og noen eksempler på at strykkarakteren er farlig nære er for nevnte avdeling er:
                                        • Logi sin forbedring av synet, omtalt som en "stor nyhet".
                                        • BBS signerer ny kontrakt, omtalt som "motstanderne skjelver i buksa".
                                        • Nordea er "ny" sponsor, på forhånd blåst opp med ord som "unikt i Norge" etc. Erre mulig? Jeg blir rett og slett flau.

                                        For de uinnvidde: Markedsføring handler om å avdekke et behov, for så å utvikle et produkt som dekker nettopp dette behovet, noe de fleste som har faget så tidlig som i 2. klasse på studiespesialisering faktisk får med seg. Man skaper ikke et behov, uansett hvor mye folk som har surra rundt på BI måtte mene det. Eller som JFNash så treffende påpeker i sitt innlegg: Roper du "ulv ulv!" ofte nok gir folk faen selv om ulvene hyler de bak øret.

                                        Avslutningsvis sier jeg som de sa tilbake den gangen jeg var i forsvaret og vi trente på slutta orden (SLO):
                                        Dårlig, prøv igjen.
                                        Hilsen Anders

                                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                        Kommentar

                                        Working...