Den nye drakta er en skandale!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rune
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 1229

    #21
    Opprinnelig skrevet av Oddis
    Nå er jeg faen meg lei av å få falske forhåpninger fordi jeg leser om "store nyheter" her på forumet. Jeg driter langt faen i hvem sin skyld det er, men tar meg en lang og god pause fra forumet. Det her gidder jeg ikke lengre. Bedre å følge med på realistiske og sanne nyheter på lsk.no enn å få hjertesorg hver gang en stor nyhet ikke var så stor allikevel, men et skuffende nederlag. Faen!
    Drakta er også helt forjævlig. Når Nordea har signert for søpla, er det faen ikke greit å signere med Nordea folkens! Da tar jeg mye heller Idun ketchup i rødt med bilde av flaska på drakta til 500 000 i stede.

    Snakkes om en stund folkens.
    Det ekke forumet som er problemet, det er lsk.no. lsk.no er helt i utakt med supportermiljøet. Ryktene om at noe stort var på gang skulle vært avkreftet for lenge siden.

    Gislason burde selvfølgelig blitt presentert etter sponsorskandalen. Det hadde reddet litt av dagen, men neida.

    Jeg er ikke sint, bare veldig skuffet.

    Rune
    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      #22
      Opprinnelig skrevet av Candyking
      drakta har rød,gul,blå,svart og hvit farge...er det mulig?????
      Begrepet "juletre" har absolutt sine egne dimensjoner i LSK.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

        #23
        Unikt i Norge ja. Unikt håpløst!
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #24
          Vel, jeg er sint. Jeg er jævlig sint. Markedsavdelingen har nok en gang vist seg å være totalt inkompetent, og nå forventer jeg faktisk at det skjer noe. Dette er verre enn elkjøp halvveis ut i sesongen. Som sponsorobjekt må det gå an å stille visse krav, og svart logo er absolutt minstemål. At vi i tillegg får dårligere betalt viser bare at ambisjonsnivået og troen på eget produkt er helt på bånn. Om det er slik i administrasjonen, hvordan tror dere da det er i resten av klubben? Jeg hadde tenkt til å kjøpe nye drakter til både meg selv og guttene mine, men jeg ville ikke brukt denne drakta om den ble kastet etter meg.

          Jeg blir ikke overrasket om denne avtalen er startskuddet på slutten for LSK som toppklubb.

          Amatører, amatører, amatører.

          Det minste dere kan gjøre er å be ydmykt om tilgivelse. Så kan dere pakke sammen og finne dere ny jobb. FY FAEN.

          PS! Sjekk forøvrig bilde med Nordealogoen på lsk.no. Han i midten ser jævlig fornøyd ut. Det gjør ikke flankene. Bildet minner mest av alt om en bruktbilselger som har solgt en møkkakjerre uten eksospotte til nypris.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #25
            For 5 mill i året!!! spark Robert Lauritsen så har vi spart 700 000, spark alle på markedsavdelingen og spill uten en eneste dritt på brystet.

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #26
              Opprinnelig skrevet av holmiz
              Her har markedsførerne til LSK driti på draget, IGJEN. En klassisk feil som har blitt gjentatt så ofte at mange tror at det er en sannhet er at "markedsføring handler om å skape et behov". Dette er dessverre helt feil, og noen eksempler på at strykkarakteren er farlig nære er for nevnte avdeling er:
              • Logi sin forbedring av synet, omtalt som en "stor nyhet".
              • BBS signerer ny kontrakt, omtalt som "motstanderne skjelver i buksa".
              • Nordea er "ny" sponsor, på forhånd blåst opp med ord som "unikt i Norge" etc. Erre mulig? Jeg blir rett og slett flau.
              Jeg er helt enig med deg i at markedsførerne har gjort en dårlig jobb. Kanskje mest frustrerende er det at LSK aldri klarer å tuppe leverandørene sine litt i ræva så salget av supportereffekter starter tidligere enn hva det har gjort de siste 6 åra.

              Det er dog ikke riktig å kritisere LSK for å ha hypa opp sponsoravtalen. Det er det diverse "vitere" på KFL.no som har gjort. Den ekstreme hausinga er et resultat av at enkelte forumbrukere har hypa hva de trodde kom til å bli den nye sponsoren langt opp i skyene. Man kan ikke forvente at LSK skal rykke ut og avkrefte at de har en god sponsoravtale på gang 2 dager før kick off fordi 10 forumbrukere knapt klarer å holde ereksjonen nede i lykkerus basert på et rykte. LSK.no skapte latterlig høye forventninger i Logi saken, spør du meg var signeringen av BBS nesten verdt omtalen selv om jeg er enig i at den var i overkant positivt vinklet. I denne saken er det likevel ryktesprederne som får gå i seg selv og se om det ikke er de som har litt av skylda for den ekstreme skuffelsen blant enkelte innkludert seg selv her på forumet.

              Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt.

              La oss heller glede oss over at vi har hentet en midtbanemann som vil løfte laget vårt betraktelig, med Stefan Gislasson på midten sammen med Nosa stiger vi fra å være i bunnstriden til å kunne kjempe om 4-6 plassen, spør du meg.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Latvijan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2005
                • 360

                #27
                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                Det er dog ikke riktig å kritisere LSK for å ha hypa opp sponsoravtalen.
                Uenig.

                LSK har selv hypet dette ved å gjennomføre gjettekonkurranse på Facebook og lsk.no. De har også omtalt avtalen som unik i Norge. Hva er unikt med å fornye en avtale med en sponsor som både Bryne og enga allerede har?

                Dessuten ble jeg fortalt at Glenn Due startet Kick Off'et med å avkrefte at RB hadde rett i at avtalen med Nordea var fornyet. Når han etterpå lanserte at det likevel var Nordea, sa han at han ønsket å skape blest blant publikum.

                Er ikke dette hyping, så vet ikke jeg hva som er det....

                Kommentar

                • Johnny Sack
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2007
                  • 127

                  #28
                  Skuffet selv, men synes det går litt vel hardt for seg her nå. Skulle tro Kippe hadde gått til Enga og at Per Brogeland hadde tatt over laget sammen med Linda Medalen. Drakta er jo nesten identisk med den vi hadde i 2008 og jeg må si meg enig i at mye av hypen har blitt gjort her inne. Er dog enig i at klubben burde vært åpne hvis en evt deal gikk i vasken på tampen. Jeg tror Nordea er strenge på bruk av farger pga designprofilen...enga har de rette fargene i så måte. Man må heller ikke være sjokkert over at VIF pr dags dato har langt høyere markedsverdi enn LSK.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Latvijan
                    Dessuten ble jeg fortalt at Glenn Due startet Kick Off'et med å avkrefte at RB hadde rett i at avtalen med Nordea var fornyet. Når han etterpå lanserte at det likevel var Nordea, sa han at han ønsket å skape blest blant publikum.

                    Er ikke dette hyping, så vet ikke jeg hva som er det....
                    Nei, akkurat det er i så fall bare løgn og helt håpløst dustete.

                    Kommentar

                    • taraldsen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2006
                      • 161

                      #30
                      Skandale .................

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #31
                        Til syvende og sist kan alle lære noe av dette, her har vel begge sider solgt skinnet før bjørnen var skutt og dau. Men føler profesjonaliteten Bjarmann fremviser snarest bør settes som mal for resten av prestasjonsgruppa i klubben, på og utenfor. Nysigneringa redda en ellers pinlig kveld for klubben.

                        Litt uheldige omstendigheter også, hypen tok overhånd her inne etter et virkelig bunnapp mot Odd og i det hele tatt en oppkjøring som har lukta sur ræv helt fra første spark i 2011. Jeg fikk aldri dette helt til å gå opp, med den situsjonen vi er i, da det ble kjent at Nordea fortsatt var med regnet jeg med svart logo som rosinen i pølsa. Det ble egentlig noe langt bedre, en kvalitetsspiller inn som kan bidra til å oppnå resultatene som får fortgang i det unike prosjektet man tilsynelatende bare har lagt på vent.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9463

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Til syvende og sist kan alle lære noe av dette, her har vel begge sider solgt skinnet før bjørnen var skutt og dau.
                          Personlig har jeg lært ikke stol på sportsklubben...
                          Bittert.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #33
                            Tullebukk beklager ...Jeg er en av di som har vært med på og hause opp sponsoravtalen til Lsk og det beklager jeg:???:. Og at vi nå velger Nordea har mere med at Lsk for tiden ikke er i posisjon til og velge sponsorer dessverre, så får vi håpe at vi kommer dit igjen og at vi selv kan velge hva som skal stå på drakta. Eneste som er littt dumt her er at Nordea ikke ser hvor fin drakta hadde blitt om Nordea hadde stått i SVART. Oppfordrer alle til og gjøre det som jeg skal gjøre ,jeg kjøper drakta og tar den med ned til vif sjappa for og få på SVART Nordea logo.Det med at jeg tar med drakta ned til vif sjappa er litt satt på kanten for og vise hvor dumt dette er.

                            Kommentar

                            • KFL109
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1958

                              #34
                              Det er greit at rykter og nyheter er vidt forskjellige ting, men i "hovedsponsorsaken" har LSK gjort alt for å bygge opp et skyhøyt forventningsnivå ved å lekke arbeid med "banebrytende prosjekt" uten å ha sjølinnsikt nok til å ta forbehold om manglende gjennomføringsevne.

                              Gode nyheter sprer seg selvfølgelig raskt, og alle som vil plante et budskap veit at du bare trenger et par "Jeg sier det bare til deg, foreløpig er dette superhemmelig..." for at hintene skal begynne å dryppe i ryktetråden på forumet.

                              Når så sannhetens time kom for en dag i klubben om at vi satt igjen med en lunken ettårsavtale, så burde alle varsellamper lyst blodrødt. I stedet for å bruke de samme kanalene til å dempe forventningene så fleskes det til med mer mystikk, hyping av et hyggelig, men helt ordinært, Kick Off og lansering av tippekonkurranse med signert drakt i premie.

                              Dette siste synes jeg er ufattelig skuffende av klubben. Jeg opplever det som et tillitsbrudd og sitter igjen med følelsen av å ha blitt tråkka på.

                              Når velinformerte Romerikes Blad kunne fortelle at det allikevel ble Nordea så gjør heller ikke klubben noen grep i forhold til gjennomføringa av Kick Off-samlinga. Jo forresten, de tar grep: Sjøl etter at forsamlinga sitter bondefanga i salen får de Glenn Due-Sørensen til å si at RB tok feil og fortsetter å bygge opp til kveldens antiklimaks. Jeg mener at han likesågodt kunne vist oss fingern, det er sånn det opplevdes: "Der fikk dere den, idioter, som hadde trua på at LSK kunne få til noe ekstraordinært."

                              Nå er vi selvfølgelig mange nok som har et edruelig forhold til LSKs reelle markedsverdi og som skjønner at hovedsponsorene ikke har stått i kø, men det sniker seg allikevel inn en tanke om at markedsavdelingen kan ha sett seg så blind på et "månelandingsprosjekt" at andre muligheter har gått fløyten.

                              Når resultatet blir status quo (en mindre årlig sum lar seg forsvare med at vi snakker om en ettårsavtale) så vil de fleste kunne leve videre med det. Drakta ser helt grei ut, sånn som vi er vant med at LSK-drakter gjør. Den blå sponsorfirkanten er også en videreføring av noe vi er vant med. Men når hovedfienden skal kjøre samme sponsor og får spesialtilpassa logo og LSK ikke engang kan få til det sitter jeg igjen med skuffelse, sjøl når den grenseløse irritasjonen over en meningsløs hype vil legge seg.

                              Jeg forventer at det blir en intern oppvask i klubben vedrørende kommunikasjon og virkemidler. Så får vi andre riste av oss skuffelsen, brette opp erma, renske stemmen og gjøre oss klar til 100 % støtte i første seriekamp til søndag.

                              Vi elsker dere for det!
                              Vidar Evje

                              Kommentar

                              • runarM
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 565

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av KFL109
                                Sjøl etter at forsamlinga sitter bondefanga i salen får de Glenn Due-Sørensen til å si at RB tok feil og fortsetter å bygge opp til kveldens antiklimaks.
                                Himmel, det må jo ha blitt ekstremt pinling og absurd dårlig stemning? Snakker vi buing?
                                runarM

                                Kommentar

                                • El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

                                  #36
                                  Det eneste positive med drakta er at klubblogoen er flytta dit den hører hjemme.
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    #37
                                    Planen var visst at Nordea skulle være sponsor, men at Unicef var en del av avtalen og vi skulel ha logoen på brystet. Denne gikk i vasken på fredag, da Solskjær og har en avtale med Unicef og ikke var interessert i at LSK skulle ha det. Vet at det finnes ferdige drakter trykka opp med Unicef-logoen...

                                    Angående svart logo, og mindre cash enn enga var forhandlingskortet til Enga at de truet med å trekke alle bankforbindelser til Nordea. Feigt. Men liker fortsatt hele opplegget svært dårlig.

                                    Så draktene bak scenen på kick-offen par timer før den startet. Ble ekstremt skuffa, selv om jeg gjerne tenker "høres det for godt ut til å være sant - så er det gjerne det.", noe vi fikk bevist igjen.

                                    Kommentar

                                    • El Caco
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2009
                                      • 2286

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                      Planen var visst at Nordea skulle være sponsor, men at Unicef var en del av avtalen og vi skulel ha logoen på brystet. Denne gikk i vasken på fredag, da Solskjær og har en avtale med Unicef og ikke var interessert i at LSK skulle ha det. Vet at det finnes ferdige drakter trykka opp med Unicef-logoen...

                                      Angående svart logo, og mindre cash enn enga var forhandlingskortet til Enga at de truet med å trekke alle bankforbindelser til Nordea. Feigt. Men liker fortsatt hele opplegget svært dårlig.

                                      Så draktene bak scenen på kick-offen par timer før den startet. Ble ekstremt skuffa, selv om jeg gjerne tenker "høres det for godt ut til å være sant - så er det gjerne det.", noe vi fikk bevist igjen.
                                      Let me get this straight

                                      Solskjær ville ikke at vi skulle ha logoen til et veldedig formål på klubbdrakta?! Og han skal være frontfigur for Unicef? Kjøss meg!!
                                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av KFL109

                                        Drakta ser helt grei ut, sånn som vi er vant med at LSK-drakter gjør. Den blå sponsorfirkanten er også en videreføring av noe vi er vant med. Men når hovedfienden skal kjøre samme sponsor og får spesialtilpassa logo og LSK ikke engang kan få til det sitter jeg igjen med skuffelse, sjøl når den grenseløse irritasjonen over en meningsløs hype vil legge seg.

                                        Jeg forventer at det blir en intern oppvask i klubben vedrørende kommunikasjon og virkemidler. Så får vi andre riste av oss skuffelsen, brette opp erma, renske stemmen og gjøre oss klar til 100 % støtte i første seriekamp til søndag.

                                        Vi elsker dere for det!
                                        Kunne ikke sagt det bedre. Helt enig med deg.
                                        Tragisk.

                                        Det er jo mange sponosemner på Romerike.
                                        Håper på bedre tider.

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                          Angående svart logo, og mindre cash enn enga var forhandlingskortet til Enga at de truet med å trekke alle bankforbindelser til Nordea. Feigt.
                                          .
                                          Syntes det vitner om rett holdning fra markedsavd deres. Synd det tydligvis ikke er samme mentalitet i Lillestrøm.

                                          Kommentar

                                          Working...