Den nye drakta er en skandale!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
    Nei Vi er ikke perfekte. men enkelte evner å Ta til seg berettiget kritikk. Andre velger å gå i strupen på de som er frekke nok til å påpeke at de har bomma.
    Jeg er ikke LSK, og jeg uttaler meg ikke på vegne av LSK. Derfor blir det feil å ta selvkritikk. Hvis noen likevel føler seg støtt, og trenger en beklagelse, av at vi vurderte både Logi-operasjonen og BBS-signeringen som så stor så for hva det er verdt: UNNSKYLD. SORRY. BEKLAGER.

    Jeg trodde vi var forbi det punktet nå.

    Samtidig er det flere her som fortsetter å spinne på at hypen var så fantastisk voldsom fra LSK i forkant med tanke på hovdsponsoren. For dere tar jeg en kjapp oppsummering av det forrige innlegget.

    1) Markedsdirektøren lettet på sløret og fortalte at markedsavdelingen jobbet på et unikt konsept. At det ikke var signert, men at man håpet å få det til.
    2) LSK kom ikke i havn med konseptet, men kom i havn med hovedsponsor og LSK.no lagde sak på at man kunne gjette på hvem det var.
    3) Kickoffet ble arrangert hvor hovedsponsoren ble presentert.

    Det er alltid og det vil alltid være hektisk å jobbe i en fotballklubb. Vurderingene skjer underveis, og man burde kanskje fortalt bygdesladrerne at det ikke ble noen avtale i forkant. Mulig det ville gjort fallhøyden mindre.

    Men nå håper jeg at man kan legge dette her bak seg asap zulu. Det er snart to døgn til vi møter Stabæk i Telenor Arena, og engasjementet og energien bør brukes opp mot det.

    .. og forresten. Nei, det er ikke ulovlig å komme med kritikk til noen ansatte i LSK. Husk bare at det er levende mennesker som gjør alt de kan for at LSK skal bli best mulig.

    mvh
    Ole Kristian
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • O'bello
      Medlem
      Møteplager
      • Oct 2007
      • 72

      Hardangersøm?!

      Legg den jævla diskusjonen om adminsitrasjonen/markede/wtf i en annen tråd, her diskuteres drakta!

      Og derfor;
      Enig i at jeg har sett fetere drakt, men hvem faen gidder å fyre seg opp over detta? Noen som har noe å utsette på sømmen som er brukt her? Trur faen steike meg dem har gitt blaffen i hardangersøm... skandale.

      Drakta er helt grei, alle ser at det er LSK som spiller. Faen ikke noe Top Model, detta her.
      Team Wenche Myhre

      Kommentar

      • Jan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2007
        • 386

        Opprinnelig skrevet av O'bello
        Legg den jævla diskusjonen om adminsitrasjonen/markede/wtf i en annen tråd, her diskuteres drakta!

        Og derfor;
        Enig i at jeg har sett fetere drakt, men hvem faen gidder å fyre seg opp over detta? Noen som har noe å utsette på sømmen som er brukt her? Trur faen steike meg dem har gitt blaffen i hardangersøm... skandale.

        Drakta er helt grei, alle ser at det er LSK som spiller. Faen ikke noe Top Model, detta her.
        Enig. Drakta kun sette ut som et karneval for min del. Jeg er på kamp for å se fotball

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          Opprinnelig skrevet av Jan
          Enig. Drakta kun sette ut som et karneval for min del. Jeg er på kamp for å se fotball
          Du mener vi like gjerne kan hete Red Bull Lillestrøm, spille med brune og rosa drakter, på plastikkgress på mcdonalds arena?? Du drar jo stadion for å se fotball uansett.

          Kommentar

          • Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2601

            Opprinnelig skrevet av O'bello
            Legg den jævla diskusjonen om adminsitrasjonen/markede/wtf i en annen tråd, her diskuteres drakta!

            Og derfor;
            Enig i at jeg har sett fetere drakt, men hvem faen gidder å fyre seg opp over detta? Noen som har noe å utsette på sømmen som er brukt her? Trur faen steike meg dem har gitt blaffen i hardangersøm... skandale.

            Drakta er helt grei, alle ser at det er LSK som spiller. Faen ikke noe Top Model, detta her.
            Du har en veldig ujålete innstilling til dette. Det er helt greit. Andre av oss er trolig litt mer jålete og synes det er viktig hvordan klubben ser ut. Drakta er faktisk en stor del av det inntrykket. Det er blant annet derfor hovedsponsoren får plass på brystkassa.

            Jeg har lyst til at drakta skal være noe jeg er stolt av, også på grunn av hvordan den ser ut. Det er helt greit å gi faen i det, men det er altså en god del av oss som ikke gjør det. Selv de som forsvarer drakta mener jo ikke at det er finere med blå klistreflekk. De mener bare at det ikke er så viktig.

            Da mener jeg man skal kunne ta seg en titt rundt om, og se hva større klubber gjør. Ikke snakk om at de tillater malingsklatter på sine stolte klubbfarger. Det kommer ikke på tale. Så ved ikke å insistere på integrert logo, aksepterer vi samtidig status som en liten klubb. Begynner vi å gjøre det, er veien ned kort. LSK lever på å overprestere, på innovative måter å fornye seg på, på egen stadion, og på et rykte som en av norsk fotballs historiske stoltheter. I tillegg til KFL da. Lillestrøm har, og skal fortsette å ha, et stort navn.

            Kongsvinger er en sjarmerende liten klubb, hvor man kan humre litt på avstand av den lokale sponsorens påsydde lapp i tekstiltrykk. Lillestrøm kan bli det dersom man stadig vanner ut produktet (markedsspråket tar meg).

            Uansett hvordan man vrir og vender på det, oser drakta desperasjon etter oppmerksomhet og penger. Det lite stilfullt over akkurat det.
            Ferdigskåra

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av Jan
              Enig. Drakta kun sette ut som et karneval for min del. Jeg er på kamp for å se fotball
              Så det er greit for deg at vi bytter til brun drakt, bytter til firkanta rosa klubblogo og får sponsormerker ala pølsemerket til Hønefoss? Drakta er som klubblogoen en viktig del av klubbens identitet. Den bør og må ivaretaes.

              Greit nok at vi er avhengig av Nordea sine penger for å overleve. Det tror jeg alle innser. Hadde klubben holdt helt kjeft om dette til det evt var klart eller at det hadde gått i dass så hadde alle rosa klubben for nytenkning. Men når man kommer med små teasere så må man regne med at forventningsnivået blir skrudd opp. Når man i tillegg bidrar til å hype opp ryktene (som klubben må ha fått med seg) så må man skjønne at forventingsnivået blir skrudd opp, når man får Due til å si det han sa på kick off så må man regne med at forventningsnivået blir skrudd opp. Når man da presenterer Nordea som hovedsponsor så blir fallhøyden astronomisk. Vi som var i himmelen dundra i bakken med ett brak.
              Jeg er takknemmelig for at Nordea spytter inn penger vi er dødens avhengige av. Vi har levd med Nordea som sponsor i mange år og klarer fint å leve med det en stund til. Men all gleden er for meg tatt bort nå, jeg er sur, grinete og bitter. Det går etterhvert over, men jeg forebeholder meg retten til å sippe en stund til.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                Opprinnelig skrevet av okb
                1) Markedsdirektøren lettet på sløret og fortalte at markedsavdelingen jobbet på et unikt konsept. At det ikke var signert, men at man håpet å få det til.
                2) LSK kom ikke i havn med konseptet, men kom i havn med hovedsponsor og LSK.no lagde sak på at man kunne gjette på hvem det var.
                3) Kickoffet ble arrangert hvor hovedsponsoren ble presentert.
                Du unnlater å nevne noe om at Glenn Due Sørensen står og sier at det som stod i RB (at nordea fortsetter som hovedsponsor) er direkte feil, når det ikke var det...

                Noen forklaringer på dette? Hvem sitt påfunn var det? Det var toppen av kransekaka for min del... Jeg skylder ikke på deg, eller sier det er ditt påfunn, jeg bare spør siden det er noe jeg lurer veldig på, og håper du har et svar å komme med.
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5916

                  La meg tippe at det var Dues helt private gag for å holde spenningen oppe, siden RB hadde outa sponsoren.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    Moderatormelding:
                    Innlegg som utelukkende er rettet mot én person tas på pm til den det gjelder, ikke i debattråden. Innlegg slettet.

                    Kommentar

                    • sigurdsen
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 1822

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Så det er greit for deg at vi bytter til brun drakt, bytter til firkanta rosa klubblogo og får sponsormerker ala pølsemerket til Hønefoss? Drakta er som klubblogoen en viktig del av klubbens identitet. Den bør og må ivaretaes.

                      Greit nok at vi er avhengig av Nordea sine penger for å overleve. Det tror jeg alle innser. Hadde klubben holdt helt kjeft om dette til det evt var klart eller at det hadde gått i dass så hadde alle rosa klubben for nytenkning. Men når man kommer med små teasere så må man regne med at forventningsnivået blir skrudd opp. Når man i tillegg bidrar til å hype opp ryktene (som klubben må ha fått med seg) så må man skjønne at forventingsnivået blir skrudd opp, når man får Due til å si det han sa på kick off så må man regne med at forventningsnivået blir skrudd opp. Når man da presenterer Nordea som hovedsponsor så blir fallhøyden astronomisk. Vi som var i himmelen dundra i bakken med ett brak.
                      Jeg er takknemmelig for at Nordea spytter inn penger vi er dødens avhengige av. Vi har levd med Nordea som sponsor i mange år og klarer fint å leve med det en stund til. Men all gleden er for meg tatt bort nå, jeg er sur, grinete og bitter. Det går etterhvert over, men jeg forebeholder meg retten til å sippe en stund til.
                      Snakk om å dra ting ut av proposjoner ! Så lenge drakta er gul og svart får det vel være greit, det er de som er inni drakta som virkelig betyr noe. Enkelte her inne minner meg om Jan Thomas når han skal gi terningkast på kjolene til kjendiser. Forferdelig innstilling !
                      Ble skuffet jeg og da jeg håpet på UNICEF, det hadde selvfølgelig vært knall bra, men selv føler jeg at denne saken ble minst like mye hypet opp av enkelte forumbrukere her inne..

                      Begynner å bli styggelig lei av at det aldri er bra nok for enkelte.. Blå er en vålerenga farge ja, men skal vi da brenne allt blått vi eier og?

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        Du unnlater å nevne noe om at Glenn Due Sørensen står og sier at det som stod i RB (at nordea fortsetter som hovedsponsor) er direkte feil, når det ikke var det...

                        Noen forklaringer på dette? Hvem sitt påfunn var det? Det var toppen av kransekaka for min del... Jeg skylder ikke på deg, eller sier det er ditt påfunn, jeg bare spør siden det er noe jeg lurer veldig på, og håper du har et svar å komme med.
                        Jeg tror ca 90% av di som var der skjønte at dette var en spøk, jeg gjorde hvertfall det.

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          Jeg har skjønt poenget nå, og skal neppe uttale meg om denne saken noe mer. De som er enige i alt, og positive til alt kan uttale seg. De som har noe negativt å komme med kan holde kjeft. Ha en fin dag videre.
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Jeg tror ca 90% av di som var der skjønte at dette var en spøk, jeg gjorde hvertfall det.
                            Jeg skjønte det vel først da han sa han kødda at det ikke var sant.. Tidenes dårligste spøk...
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                              Snakk om å dra ting ut av proposjoner ! Så lenge drakta er gul og svart får det vel være greit, det er de som er inni drakta som virkelig betyr noe.
                              Tull. Det er drakta som betyr noe, spillere kommer og går.

                              Forøvrig er det på tide å avslutte diskusjonen, dette medfører bare drittslenging fram og tilbake. Drakta er som den er, alle burde ha forståelse for at en del føler seg skuffa etter ryktene som verserte. LSK burde evaluere håndteringen av denne saken og også flere saker som har vært tidligere i vinter der fansen har reagert med skuffelse. Det er lov å være ydmyk og innse at ting kunne vært gjort annerledes, det er menneskelig å gjøre feil. LSK må likevel forstå at fansen er deres levebrød og dersom de fortsetter å skuffe vil publikum svikte tilbake. Sesongkortoversikten Kjell.T.Ring presenterte viste vel at en del begynner å gå lei allerede. Det er mange årsaker til at interessen rundt LSK har vært dalende de siste årene, blant annet supporterbråk, dårlige sportslige resultater osv. Jeg tror fler og fler begynner å gå litt lei og LSK har ikke lenger et like lojalt publikum. De er likevel så heldige at de har et marked der mange av deres kjøpere har et følelsesmessig forhold til produktet de selger. Forhåpentligvis vil gode sportslige resultater styrke dette forholdet i 2011, for de siste årene har vært lite å skryte av.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                Vær så snill, ikke skriv at dere takker for at Nordea gir penger til LSK. Det er ikke slik et sponsorat fungerer, spesielt ikke hos en så profesjonell aktør som Nordea. Dette business og de har gjort økonomiske vurderinger som tilsier at LSK får penger lik profileringsverdien Nordea har beregnet. Og skal jeg komme med en ikke helt ukvalifisert gjetning, så tror jeg Nordea har gjort et kupp...

                                Sponsing er ikke veldedighet for profesjonelle aktører,
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  Merkelig at bedriftene ikke står i kø for å sponse LSK da...

                                  Bør også nevnes at Morten Langseth, markedsdirektør i Nordea, er fugl.

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    Overrasker Fugla i år har Nordea utvilsomt gjort et kupp!

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1260

                                      Personlig er jeg sjeleglad for at vi slipper å fronte Unicef. Med Nordea på brystet har vi såpass lite forplikterser at vi kan konsentrere oss fullt ut om fotball.

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                        Snakk om å dra ting ut av proposjoner ! Så lenge drakta er gul og svart får det vel være greit, det er de som er inni drakta som virkelig betyr noe. Enkelte her inne minner meg om Jan Thomas når han skal gi terningkast på kjolene til kjendiser. Forferdelig innstilling !
                                        Ble skuffet jeg og da jeg håpet på UNICEF, det hadde selvfølgelig vært knall bra, men selv føler jeg at denne saken ble minst like mye hypet opp av enkelte forumbrukere her inne..

                                        Begynner å bli styggelig lei av at det aldri er bra nok for enkelte.. Blå er en vålerenga farge ja, men skal vi da brenne allt blått vi eier og?
                                        Et klokt hode har en gang sagt; "det er drakten jeg bryr meg om, ikke de som er inni den" (korrekt etter eget minne)
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • Ferry
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Sep 2007
                                          • 148

                                          lillestrøm drakta ser bra ut.end off.
                                          AC/DC

                                          Kommentar

                                          Working...