Flotte klær, men skjerfet burde vært korrekturlest på forhånd. "Kanari Fansen"?
KFL92 - Kanari-Fansens egen supporterkolleksjon
Collapse
X
-
Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Dette er bestemt på årsmøtet ifjor, vi heter Kanari-Fansen. Uansett er ikke dette rett sted å diskutere det på. Denne tråden handler om kolleksjonen KFL92.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
(Forresten, kolleksjonen har jeg kommentert: Den er finfin.)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg vil ha en KFL kopp på jobben.... pleeeaase få til en kopp!
Hmm... kanskje det brått kun blir bare KFL kopper her... så kan jeg holde søpla, godset og Bergens slabbedaskene fra å sirkle rundt kaffemaskinen hele dagen. Sjefen synes sikkert det er god idé at kaffesosialisering reduseres til et mer fornuftig nivå.Fugla mot nye høyderKommentar
-
-
Får LSK noen penger fra salget av disse klærne? Dere vet at dere nå konkurer med sporsklubben og tar markedsandel av sårt trengte penger av supporter effekter, eller tar jeg veldig feil her?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Mulig i noen tilfeller at LSK vil tape noen salg. Men i det store og det hele så vil jeg tro dette heller er en gevinst for LSK. En profilert supportergruppe er med på å markedsføre klubben også.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg vil tro at dette er en win-win-situasjon. De som kjøper KFL-effekter er de samme som vil kjøpe både hjemme- og bortedrakta uansett og de profilerer klubben uavhengig av hvilke effekter de flasher. Den jevne supporter uten supporterklubbmedlemsskap vil nok hente LSK-skjerfet sitt i den nye shopen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Amen! LSK vil i lengden tjene mye på at både KFL og UFC selger egne ting. Det skaper blest, tilhørighet og engasjement rundt klubben. Det samme prinsippet gjelder kanarifeltet. LSK ville på kort sikt tjent mer ved å gjøre det om til sittetribune og tvunget oss til å betale det samme som resten av Åråsenpublikumet, men på lang sikt så skaper det trofaste kunder som møter på Åråsen til de blir låst inn på gamlehjemmet.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
Amen! LSK vil i lengden tjene mye på at både KFL og UFC selger egne ting. Det skaper blest, tilhørighet og engasjement rundt klubben. Det samme prinsippet gjelder kanarifeltet. LSK ville på kort sikt tjent mer ved å gjøre det om til sittetribune og tvunget oss til å betale det samme som resten av Åråsenpublikumet, men på lang sikt så skaper det trofaste kunder som møter på Åråsen til de blir låst inn på gamlehjemmet.Kommentar
Kommentar