KFL92 - Kanari-Fansens egen supporterkolleksjon
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Men nå har jeg sagt mitt. Ser man ikke at dette blir helt feil, kan man ha det så godt!Kommentar
-
Hvorfor ikke tenker jeg. Greit å teste noe helt nytt når det bare er ett av 3 skjerf. Kommer sikkert ikke til å bli en kjempehit hos den gemene hop, men kommer til å bli samlerobjekt og kultobjekt garantertPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Tipper den største kjøpergruppen er London-Pub-Kanaris.
Kjør på! Dette er et marked i vekst.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Da er jeg ferdig med avsporingen.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg holdt til i og rundt LSK-shop de første tre timene det var åpent. Registrerte at det rosa skjerfet faktisk solgte en del, og tilsynelatende mer blant menn enn skl... damer.
Ellers har jo KFL92 fått en aldeles framifrå plassering i shopen!Kommentar
-
Hettegenser uten glidelås kan det fort bli noe av.
Her er de nye skjerfene som ble lansert på åpningsdagen:
Kontroversielt, rosa samlerobjekt-skjerf: 175,-
Spoiler:
Rutete skjerf med KFL- og KFL92-logo: 150,-
Spoiler:
Kanari-Fansen/Bøffelberget-skjerf: 150,-
Spoiler:Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det kanskje er en bra måte å stjele tilskuere fra Stabæks nedslagsfelt. Jeg tror Tina og Bettina hadde tatt turen, om vi lanserte en slik en. På den andre siden; jeg blir ikke overraska om Stabæks supporterbutikk allerede har en one-piece.
Apropos one piece så mener jeg at vi sporenstreks skal bestille en gjeng av disse med LSK logo på brystet:
Eventuellt be Felleskjøpet sponse oss i forbindelse med bortekampen mot Søpla. Se for deg hele bortefeltet på Ullevål fullt av rabiate kanaris med høygafler, oppkledd i Felleskjøpet drakt. For å sitere en gammel Jaa9 og Onkl P mixtape: "Din jævla madderfakker, det er en høygaffel!""A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
Kommentar