Gløden er tilbake!
Collapse
X
-
-
På sparket skulle vell selge biletter fra idag av igjen. Grunnen til at de ikke har solgt frem til nå er at de bytter eier. Men de selger jo i lokalene til lsk, så noe stort problem har det ikke vært... Men er enig i at mye kan gjøres bedre fortsatt!CustodesI med og motgangKommentar
-
Opprinnelig skrevet av tullebukkMå si jeg er litt spendt på hva Lsk gjør i bymiljøet før denne kampen. .
Ellers får da alle kjøpt billetter på nett. Hva er det store problemet?
Edit: Seb R skrev at plakatene er i trykken og straks ute. Stilige er de også, tullebukk. Ro helt ned.Last edited by Stray Cat; 29.03.2011, 07:35.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Liker at det skal tenkes nytt for hver hjemmekamp. Bra jobba!Vidar Evje
Kommentar
-
Jo flere salgskanaler, jo bedre! Hvis vi skal drømme om 10 000 på en mandagskamp på Åråsen er det en dårlig start hvis noen må snu i døra på tidligere utsalgssteder fordi det ikke er mulig å få tak i en fysisk billett.Vidar Evje
Kommentar
-
Fantastisk bilde. Mer av dette seb.r! Har lenge savnet de gamle "filmplakatene" med Erlandsen og gutta. Dette er like bra eller bedre."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av tullebukkMan kan jo ha lukene på Åråsen åpne en kveld i uka? Hvorfor selges det bare billetter i Lillestrøm,hvorfor ikke ha et utsalgsted på Jessheim,Bjørkelangen,Fetsund,Lørenskog,Strømmen osv osv. Lsk lever fortsatt i gammledager når det gjelder det og få tak i nye kunder og har dessverre en veldig lang vei og gå...Og hvorfor ser jeg ikke en eneste kamp plakat i by bilde??? Lsk hadde et ide møte før jul som sikkert ikke var gratis hvor det blei lovet en hel masse ting og det skulle være mange oppfølgingsmøter har det hvert noen NEI ...PS. dette er ikke kritikk mot deg OKB du og jentene på kontoret jobber ræva av dere skulle bare ønske flere i klubben gjorde det.
Men nå kan du hjelpe til selv tullebukk! Skriv ut og heng opp!
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Antagelig fordi de ikke var trykket enda?
Men nå kan du hjelpe til selv tullebukk! Skriv ut og heng opp!
http://www.lsk.no/?module=Articles&a...licOpen&id=679Kommentar
-
Kommentar
-
Er ikke bare alex'en som skal dekoreres, men fra nå skal hele bybildet dekoreres i forbindelse med hjemmekamp, og da spesielt storgata. Tror dette vil se veldig bra ut, er snakk om mye flagg og bannere som skal opp!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
At svært mange mennesker ikke lever 24/7 på nett, at mange enten ikke vil tørre å prøve eller være skeptiske til å bruke kort på nett og at LSK sannsynligvis har mange tilskuere som er vant med å kjøpe billett på fysisk utsalgssted.
Jo flere salgskanaler, jo bedre! Hvis vi skal drømme om 10 000 på en mandagskamp på Åråsen er det en dårlig start hvis noen må snu i døra på tidligere utsalgssteder fordi det ikke er mulig å få tak i en fysisk billett.
Billetter kan kjøpes på nett, på Narvesen og fra torsdag på den nye LSK-shop'en. Det må da være nok til å få tak i en fysisk billett før mandag. Ser fortsatt ingen grunn til hysteri. Satser på fullt trøkk mot Brenn. Selv er jeg henvist til å tilbringe kampen i selskap med OKB, trigz, Håkon, Gamle ørn og Emilie.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vi skal gjøre vårt ypperste for å beskytte all gul/svart herlighet som henges opp rundt Oslo`s fineste tanning studios.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Svea
Bilen var i alle fall helt stappa. Regner ikke med at de kjøper nå for å spare dette til cupfinalen 2011Kommentar
-
Stor Fugla oppslag på Tv2 Sporten i dag ang. over 1000 solgte sesonkort etter Stabæk bragden. Flere å flere gladnyheter i forbindelse med LSK i pressen om dagen! Its Gooood!
Gløden er tilbake, let's keep it that way!Ulster says NO!Kommentar
-
Moderatormelding:
En haug med innlegg om et hypotetisk salg av Ujah i dette vinduet flyttet til den tråden hvor dette hører hjemme; Ujah-tråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...=16612&page=45Kommentar
-
Jeg har sagt det før og sier det igjen. Det er ufattelig deilig at vi endelig har folk i korridorene på Åråsen som trekker i samme retning og kun fokuserer på ting en får gjort noe med.
Ett bra resultat og plutselig er gløden tilbake. Dette var helt umulig for et par år siden når LSK skulle profileres på alle andre måter enn det sportslige.Kommentar
-
Fantastisk flott å kikke ut av kontorlokalene idag og se hele storgata fylt opp med fugla flagg idag!
I LOVE IT!!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar