Gløden er tilbake!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #61
    Opprinnelig skrevet av **El buffel**
    Stor Fugla oppslag på Tv2 Sporten i dag ang. over 1000 solgte sesonkort etter Stabæk bragden. Flere å flere gladnyheter i forbindelse med LSK i pressen om dagen! Its Gooood!
    Gløden er tilbake, let's keep it that way!
    Før kampen Litauen- Spania igår på TV2sport vise de alle målene til lillestrøm mot stabæk (ingen andre kamper enn den) rett etter kampen var ~10minutters klipp fra alle målene ujah har putta i sin tid for fugla.
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #62
      Har oppservert at det kommer opp store Lsk flagg i Lillestrøm har bare et ord om dette VAKKERT.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #63
        Tror alt dette har med Legea å gjøre. Så fort vi var ferdig med diadora-perioden snudde det for klubben. Og nå har helvete begynt i viking: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle196476.ece

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #64
          Dette med flagg og dekorering tror jeg har fint lite å gjøre med legea/diadora. Er nok LSK som endelig har fått ut fingeren
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            #65
            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            Dette med flagg og dekorering tror jeg har fint lite å gjøre med legea/diadora. Er nok LSK som endelig har fått ut fingeren
            Har du mistet ironi genet i kfl-styret? :lol::lol::lol::lol:
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #66
              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              Dette med flagg og dekorering tror jeg har fint lite å gjøre med legea/diadora. Er nok LSK som endelig har fått ut fingeren
              Om du leser trådtittelen og de ørtibørti første innleggene da?
              Er dette forsatt en pynte- og dekorasjonstråd?

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #67
                Opprinnelig skrevet av reka
                Om du leser trådtittelen og de ørtibørti første innleggene da?
                Er dette forsatt en pynte- og dekorasjonstråd?
                Sorry, gikk ut ifra at du mente det siden det var det som ble diskutert i de siste postene

                Skinke: ja, noe må ha skjedd :|
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #68
                  De siste tre årene har jeg vært helt nervevrak i dagene før overgansvinduene har stengt. I år har jeg plutselig sjelefred. Gislason signeringa ga meg ro. Tidligere har jeg sitti og venta på frelsere og mirakelmenn i diverse posisjoner, men nå er jeg helt chilled out. Delvis på grunn av Gislason, men hovedsakelig på grunn av den utrolige jobben som er gjort med unggutter i klubben. Gislason var den siste brikken som falt på plass.

                  Plutselig har vi en masse reelle alternativer i troppens yngre rekker, som ser ut til å være mer enn klare for Tippeligaen. Bolly har hele vinteren vist at han er klar til å herje med hvem det enn skulle være. Nicolay har kommet inn, og mer eller mindre levert fra dag en. Ruben og Fredrik ser ut til å melde seg på ordentlig og jeg vil ikke være bekymret dersom vi må stille med dem fra start. Ringstad virker også klar for å levere, og er en soleklar kandidat til startplass. Kort sagt ser det ut som om gutta har fortsatt utviklingen i forhold til spilleforståelse, teknikk og fysikk, men ikke minst; Selvtillit! På toppen av det hele har Ohi tatt plass, og han er ikke redd for en dritt. Megatalent, som ser ut til å hevde seg på nivået i rekordfart.

                  I tillegg ser Ujah, Bergmann og Nosa ut til å ha tatt steg på hver sine felt i vinter og kommer til å gjøre store sesonger. Erling ser også ut til å ha tatt syvmilssteg, og med tanke på at han har en del TL erfaring fra tidligere så tror jeg han kan levere en solid sesong i 2011.

                  Ellers har vi mer rutinerte karer på banen, og dette er alle spillere som har levert bra saker i fjor; Kippe, Steinar og Karim. Jeg tror vi trygt kan gå ut ifra at disse vil levere solid i år også. Særlig om vi klarer å henge bedre sammen som lag. Søgård har ikke hatt noen karrieretopp det siste året, men han tok plutselig grep når vi henta en utfordrer og gjorde en stor jobb mot Stabæk. Forhåpentligvis kan vi bruke ham mer i forhold til kampbildet, istedetfor at han må spille i mangel av alternativer. Eriksen derimot er en historie for seg selv. Han må pent ta seg i kragen om han ikke skal bli benka av Stian, og det rimelig fort. Er for ustabil, ufokusert og veik. Jeg ser gjerne at vi beholder ham i stallen, men ser han først og fremst som en squadplayer i fremtiden, da han kan bekle venstre og høyreback i tillegg til høyrekant.

                  Keepersituasjonen er også bra, forutsatt at Logi ikke går hen og skader seg. Solid kamp mot Stabæk ble fulgt opp av en ny solid landskamp med strafferedning og gode greier. Skulle han derimot være ute, så kan det fort bety poengtap.

                  I bunn og grunn ser stallen ekstremt spennende ut og har potensialet til å gruse alle lag i TL. Utfordringen blir å få alle til å prestere stabilt. Det er såpass mye klassespillere og stortalenter her at potensialet er gedigent. I tillegg har vi lite press på oss i år. Nå begynner vi å høste fruktene av den langsiktige jobben vi har gjort, og jeg er imponert over stallen vi har byggd med såpass lite ressurser. Det er godt mulig at vi får oss noen på tryne i år også, men det kommer til å være mye å glede seg over, det er jeg sikker på.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #69
                    Oppfordrer alle til og ta seg en tur til Alexen fy faen så tøfft det var med alle flagga....Nesten som julegata dette jo.

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Oppfordrer alle til og ta seg en tur til Alexen fy faen så tøfft det var med alle flagga....Nesten som julegata dette jo.
                      Og til mandag blir det fullt av juletrær der.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        #71
                        Jeg kjørte selv opp og ned aleksen 2 ganger idag. Var et utrolig fint syn. Legg også merke rul de fine lampene de henger på. Made by Totaltek ;-)
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #72
                          Ser at ett par flagg har blitt borte allerede, har de blåst bort?

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kanariz
                            Ser at ett par flagg har blitt borte allerede, har de blåst bort?
                            Tar det som en selvfølge at de har festet det så de ikke blåser bort.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Wanker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 635

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Kanariz
                              Ser at ett par flagg har blitt borte allerede, har de blåst bort?
                              Syklet forbi i sted.
                              Fra Stortorvet til "Rudolfs plass" VAR det 24 flagg.
                              I kveld er 8 av disse borte. I Ålesund kunne de skyldt på vinden - det holder ikke her.

                              Her prøver noen å gjøre noe bra, til glede for oss alle, og så skal dere ødelegge det? Brenn, forbanna drittunger!
                              Last edited by Wanker; 04.04.2011, 00:43.
                              Hunter S. Thompson:

                              There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #75
                                jeg er ikke overrasket egentlig.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Wanker
                                  Syklet forbi i sted.
                                  Fra Stortorvet til "Rudolfs plass" VAR det 24 flagg.
                                  I kveld er 8 av disse borte. I Ålesund kunne de skyldt på vinden - det holder ikke her.
                                  Jeg kom til 12 stk når jeg kjørte nedover gata på vei til jobb 8.30 i dag. Forbanna trist...

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #77
                                    Latterlig at folk ikke kan la noe være i fred. Hvem faen tror folk at de er?
                                    Men hang ikke disse flaggene ganske høyt oppe?

                                    Kommentar

                                    • fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1507

                                      #78
                                      Rimelig sikker på at det er noen som har sympatier med bydelslaget som har skylda...
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                        Rimelig sikker på at det er noen som har sympatier med bydelslaget som har skylda...
                                        Sier seg selv at det er trygdesnylterne, jobben er jo ikke halvgjort engang...

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #80
                                          Det er så enkelt at flaggene blåser ned ,det er en alt for dårlig feste anordning på disse flaggene.... Lsk gjør grep og nye flagg med nye fester kommer opp i dag.

                                          Kommentar

                                          Working...