Er dere bare meg, eller blir andre skikkelig kvalme av diverse speakere på andre lags tribuner?
Er det virkelig nødvendig med all den sjøldigginga? Spesielt lerkendal er det ille. Før match viser de høydepunkter på storskjerm av "store" rbk øyeblikk. Når spillerenes navn blir ropt opp, skulle man tro det var
presidenten av USA man ropte opp, eller at man var på sirkus.
Og når de scorer mål, så skal man for all del ikke høre supportene juble, nei da spilles en eller annen teit sang på høytalerene så man får vondt i øra.
I tillegg har man en klovn av en nisse som har pause "underholdning".
Nei takk gud for at vi har en nøytral speaker på Åråsen som ikke skjemmer oss ut. Hadde jeg vært trønder hadde jeg vært skikkelig flau over hva som skjer på lerkendal.
og ikke minst...det var han Runar, det var han Runar, ole ole ole!
jhhheeesuuuuss... :oops:
Er det virkelig nødvendig med all den sjøldigginga? Spesielt lerkendal er det ille. Før match viser de høydepunkter på storskjerm av "store" rbk øyeblikk. Når spillerenes navn blir ropt opp, skulle man tro det var
presidenten av USA man ropte opp, eller at man var på sirkus.
Og når de scorer mål, så skal man for all del ikke høre supportene juble, nei da spilles en eller annen teit sang på høytalerene så man får vondt i øra.
I tillegg har man en klovn av en nisse som har pause "underholdning".
Nei takk gud for at vi har en nøytral speaker på Åråsen som ikke skjemmer oss ut. Hadde jeg vært trønder hadde jeg vært skikkelig flau over hva som skjer på lerkendal.
og ikke minst...det var han Runar, det var han Runar, ole ole ole!
jhhheeesuuuuss... :oops:
Kommentar