Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Opprinnelig skrevet av andersmm
    NFF driter allerede i banekvaliteten. Det har de vel demonstrert med årets terminliste. La gå at Åråsen ser bra ut, men jeg regner ikke med de samme forholdene i Haugesund, Bergen eller Trondheim.

Skrekkscenarioet er at NFF snur serien så vi skal konkurrere i Europa. Med pålegg om kunstgressbaner, gymsaler og det som verre er.
    NFF har vel tatt hensyn til LSKs eget ønske om å spare banen? Er det ikke derfor vi starter tre av fire åpningsrunder borte? Det er nok en større mulighet for at andre lag med naturgress ikke har vært like opptatt av å presentere noe akseptabel, Haugesund har jo til og med lagt sjela si i det.

Gleden over hvor fantastisk banen vår har sett ut de siste åra overskygger NFFs mulige og umulige agendaer. Stor tommel opp til banemannskapet!

Kommentar

• aguado
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 448

Skal det spilles fotball i Norge i mars og april vil kunstgress alltid være et bedre alternativ. Og utrolig mye mer miljøvennlig.

Kommentar

• Ladgi89
        Medlem
        Hoffnarr
        • Feb 2009
        • 49

Tog?

Noen som vet om det blir noen form for tog fra Martins?
        Last edited by Ladgi89; 24.03.2011, 12:40. Begrunnelse: så litt feil ut
        Tut å bært

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Opprinnelig skrevet av jalapenos
          Skal det spilles fotball i Norge i mars og april vil kunstgress alltid være et bedre alternativ. Og utrolig mye mer miljøvennlig.
          Miljøvennlig??
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

Hold kamptråden til noe som ligner på kamprelatert, flere innlegg er slettet.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

Logi
              Essediri - Pedersen - Kippe - Ringstad
              Knudzon - Nosa - Gislason - Bolly
              Ujah - BBS

Ikke at jeg tror det kommer til være dette laget vi stiller.

Kommentar

• dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

Never change a winning team, samme lag som mot Stabæk. Søgård har ikke spilt seg ut.

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Never change a winning team, samme lag som mot Stabæk. Søgård har ikke spilt seg ut.
                  Skjer ikke at Bolly starter på benken..

Kommentar

• perrern80
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 603

Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Men det har LKE. Helt enig i Henrik sin oppstiling. Ringen på venstre back, Bolly på venstrekant, og Gisse inn sentralt. Han har en bedre plasserings evne og pasningsfot enn ES, noe vi trenger mot brann sitt kompakte midtbaneledd. Ikke det at Rånern har gjort seg bort på noen som helst måte. Trenger bare mer "class" og vidreformidling fremover.

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Opprinnelig skrevet av perrern80
                      Men det har LKE. Helt enig i Henrik sin oppstiling. Ringen på venstre back, Bolly på venstrekant, og Gisse inn sentralt. Han har en bedre plasserings evne og pasningsfot enn ES, noe vi trenger mot brann sitt kompakte midtbaneledd. Ikke det at Rånern har gjort seg bort på noen som helst måte. Trenger bare mer "class" og vidreformidling fremover.
                      Jeg vil ikke ha 3 bytter på en gang etter en såpass bra prestasjon som mot stabæk. Gislason beviste vel ut i fra rapportene fra matchen i går at han kanskje bør ha noen flere treninger før han er matchfit. Kampen igår og de minuttene han fikk mot stabæk er eneste matchtreninga han har i år. Jeg så ikke noe i stabækmatchen som skulel tilsi at Lasse bør benkes til fordel for Ringstad. LAsse spillte en kamp sånn helt midt på treet, og Ringstad var slettes ikke noe bedre. Jeg tipper at Bolly går inn for Ringstad og at resten av laget er uforandret fra de som banka stabæk.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

Jeg håper vi gjør et bytte i mannskap, nemlig bolly inn og LKE ut. Og da flyttes naturligvis Ringstad ned i forsvaret, og bolly på venstrekant.
                        Custodes
                        I med og motgang

Kommentar

• GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

Bolly må inn, synes det blir helt feil på bruke "never change a winning team"-argumentet når Ringstad spilte ute av posisjon og leverte helt på det jevne. Bolly er et offensivt våpen vi må bruke i en kamp vi skal ut å ta tak i fra start. En tidlig scoring er jo drømmescenarioet.

Ringstad må imidlertid gjerne erstatte LKE for min del, men det har jeg liten tro på at han gjør. Søgård har som vanlig løftet seg med konkurransen og leverte godt mot KIL. Gi Gislason et nytt innhopp, tidspunkt avhenger av kampbildet.

Kommentar

• mo-bjer58
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Nov 2010
                            • 73

Det er Brage Sandnmoen som har fått æren av å dømme årets første kamp på Åråsen. Dette bør bli en kamp med høy temperatur både på tribune og bane med mye folk etter den flotte starten gutta fikk. Blir neppe mange endringer på laget, men håper å se Bolly herje med Brann på vår venstre side med Stian bak seg.

Kommentar

• rælingen kanaris
                              Kaptein Reketråler
                              Myklebust Light
                              • Jul 2005
                              • 1446

For første gang på flere år gleder jeg meg virkelig til en fugla-match! Har selvfølgelig gleda meg de siste åra og, men det har vært 50/50 gleding og gruing! Nå sitter jeg her å tenker at det er altfor lenge med en uke til neste match! Jeg gleder meg som faen til å stå på feltet å brøle gutta frem, med den sinnsykt positive atmosfæren som er rundt laget nå! Fy faen, detta blir så fett! FORZA FUGLA!
                              Custodes
                              I med og motgang

Kommentar

• Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5918

Sett sånt! Da blir det kanskje første hjemmekamp på katta også, men risikerer å måtte tilbringe natta på Gardermoen for å nå første fly hjem. Går det egentlig an? Svar utbedes!
                                (Sorry, men gadd ikke lage turtråd, kun til eget bruk)
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3272

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  Sett sånt! Da blir det kanskje første hjemmekamp på katta også, men risikerer å måtte tilbringe natta på Gardermoen for å nå første fly hjem. Går det egentlig an? Svar utbedes!
                                  (Sorry, men gadd ikke lage turtråd, kun til eget bruk)

Kjenner flere som har tatt natta på Gardermoen, så ikke noe problem å finne en benk der inne å sove på. Så lenge du har en bilett å en grunn til å være der så går det nok helt bra
                                  KnutHSolberg

Kommentar

• *46*

Jeg krysser fingrene for at det ikke ordner seg for Brann...

De ønsker nemlig å leie inn Wanderson Do Carmo i følge BA og TV2Sporten. Jeg krysser fingrene for at GAIS trekker det lengste strået.

Kommentar

• erikh
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2008
                                      • 443

uten at man skal sette seg opp for jinx-ing her, så virker det jo usannsynlig at en som har slitt med å få suksess i saudi arabisk fotball skal komme til norge og være 100% matchfit og gjøre en pangkamp etter et par dager på norsk jord....får da være grenser for hva man skal være redd for;-)

Er mer redd for den offensive kraften i disse gutta: guastavino, mjelde, bentley (ser ut til å bli aktuell etter skade), torp, austin, og ojo....kan score noen mål de gutta der også

Brann virker rett og slett litt som stabæk - sykt potensial offensivt, men en bakre rekke som ser shait ut
                                      Last edited by erikh; 30.03.2011, 11:10. Begrunnelse: glemte bentley oppi det hele...

Kommentar

• Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

Opprinnelig skrevet av erikh
                                        uten at man skal sette seg opp for jinx-ing her, så virker det jo usannsynlig at en som har slitt med å få suksess i saudi arabisk fotball skal komme til norge og være 100% matchfit og gjøre en pangkamp etter et par dager på norsk jord....får da være grenser for hva man skal være redd for;-)

Er mer redd for den offensive kraften i disse gutta: guastavino, mjelde, torp, austin, og ojo....kan score noen mål de gutta der også

Brann virker rett og slett litt som stabæk - sykt potensial offensivt, men en bakre rekke som ser shait ut
                                        Yes! Så da tror du vi kan få Stabæk-kampen i reprise

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Stabæk hadde da ikke noe "sykt potensiale" offensivt? Denne nye spissen deres virket som et esel på beite, og resten er jo harmløse balltrillere?

Forøvrig er det jo like utenkelig at Wanderson skal levere en knallkamp som at vi skal gruse Stabæk 0-7 i gymsalen?

Kommentar

Working...