Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ringstad kan komme inn senere. Eriksen er mye mer rutinert, og Ringstad er ikke spesielt sterk defensivt. Vi trenger trygghet her, og forsvaret er det ene leddet hvor vi har det i bøtter og spann.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hvem tror egentlig vi er et mye bedre lag nå? Hvem tror på seriegull? Brann er ikke noe storlag og vi har gode muligheter til å slå dem på Åråsen, 50-50. Tror ikke spillerne heller tror vi er mye bedre enn Brann.Kommentar
-
Ikke overraskende, men heldigvis er det noen detaljer som skiller denne kampen fra de andre, og som gjør meg optimistisk.
1. Brann fikk en skalp på Brann stadion (den samme effekten vises ofte etter slike seiere).
2. Vanligvis kommer det en bortekamp etter slike storseiere.
3. Landslagspausen har gitt oss (og Brann) tid til å lande.Kommentar
-
Fra BA.no
Klipper fra dagens BA.no
... "Opdal avslører hva som må være forutsetningene for at Brann returnerer til Bergen med poeng.
–Vi må være på hugget og ta de ut ved å gå tidlig i press. Jo nærmere vi er spillerne deres, jo dårligere blir avslutningene, sier Opdal, tydelig giret på oppgjøret.
–Jeg gleder meg veldig! Åråsen er en bane jeg liker å spille på, siden der alltid blir bra trøkk og tøffe kamper. Nå får vi vise hva vi er bygd av. Dette blir en «fin test» for oss, mener Opdal.".........
...."Brann-laget trente ikke formasjon lørdag, men etter det BA har grunn til å tro fortsetter Skarsfjord med samme mannskap som overbeviste mot Rosenborg. Det betyr denne sartelleveren (4-2-3-1): Opdal - Sævarsson, Korcsmár, Kalvenes, El Fakiri - Austin, Torp - Diego Guastavino, Erik Mjelde, Bjørnar Holmvik - Kim Ojo.
PS! Bentley er tilbake i full trening og blir trolig å finne på benken mot Lillestrøm"....Kommentar
-
...."Brann-laget trente ikke formasjon lørdag, men etter det BA har grunn til å tro fortsetter Skarsfjord med samme mannskap som overbeviste mot Rosenborg. Det betyr denne sartelleveren (4-2-3-1): Opdal - Sævarsson, Korcsmár, Kalvenes, El Fakiri - Austin, Torp - Diego Guastavino, Erik Mjelde, Bjørnar Holmvik - Kim Ojo.
Det laget der er en oppsamling av rejects og retards. Når skal Dylan MacAllister entre banen?
Klovner.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Nosa plaget av "litt mageproblemer" i følge nyhetstråden.
Jeg sliter med å besinne meg, og i en alternativ virkelighet ville jeg tatt med meg en flammekaster og en sekk med rustne spikere på et korstog til østlandets kebabsjapper.
Man putter ikke noe til under hundre kroner inn i munnen!!!
Spillerne er her for å slå søpla, ikke ete den!!!!Kommentar
-
Synes ikke vi har tatt av. At vi er mer positive nå enn før Stabækkampen benekter jeg ikke, men jeg tror ytterst få om noen tror vi slår Brann greit. Personlig mener jeg kampen er helt åpen og jeg tror de fleste er enige i det. Jeg har like god tro på laget nå som jeg hadde før jul, hverken mer eller mindre.
Hvem tror egentlig vi er et mye bedre lag nå? Hvem tror på seriegull? Brann er ikke noe storlag og vi har gode muligheter til å slå dem på Åråsen, 50-50. Tror ikke spillerne heller tror vi er mye bedre enn Brann.Kommentar
-
Slite for å finne føde til over en hundrings? Tror du de bor i leirhytter? Jeg er rimelig sikker på at man kan unngå det problemet i Nigeria også, plenty med bra vestlige hoteller og resturanter i Lagos. Salige Øyvind Johnsen reiste verden rundt med fiskebollebokser i kofferten, og han spilte ikke engang viktige kamper.Last edited by reka; 03.04.2011, 13:40.Kommentar
-
Han kommer over et par dagers sprutræv relativt kvikt.
Noe helt annet er om uforsiktighet tillater inntak av de virkelig skumle mikrobene, det er noe helt annet en normal reaksjon på baktrielle ulikheter.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kampen: Å få det første målet blir løsningen på å dra dette hjem, tvinge motstander framover. Sånn vil det bli i mange hjemmekamper i år.Jeg er enig med dem som sier at vi ikke må la oss lulle inn i fullkommenheten etter brakseieren sist, selv om den var rørende sterk. Det var LSK nær sitt aller beste nivå, og vi veit at nivået svinger. Kampen mot Odd viste dette med mer enn ønskelig tydelighet. Brann må betraktes som en motstander som er i stand til å ta rotta på oss. Reka, er det TV-kommentatoren du snakker om ? I så fall het han Øivind Johnssen. God bedring til Nosa.Kommentar
-
Midtbanen vil bli pressa med ball, Gisle er nok et bedre valg enn Råner'n (såfremt islendingen er matchfit). Jeg er ville også prøvd Nico til fordel for Erling pga egenskaper med ball. Bra med Bolly tilbake.
Dette blir en kamp som LSK i tidligere tider løste med lange baller og sterke oppspillpunkter. Et spill laget ikke har gjort bra på veldig lenge. Håper seieren sist gir trua og at unggutta nå får det til (med ballen i beina).
Jeg er veldig spent og smått pessimistisk.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Tror ikke folk så på deg som noen rar skrue. De var vel bare uenige i at resultatet var veldig urettferdig. Om resultatet mot Stabæk var retferdig eller ikke blir en annen diskusjon. Jeg tror fortsatt at det er veldig få som forventer kalasseier mot Brann. I denne kampen må vi kjempe fra start til slutt og om vi har en bra kamp kan vi ta med oss tre poeng. Om vi har en litt dårlig dag ryker alle. Brann er ikke et vesentlig dårligere lag enn oss.Kommentar
-
En ting skal Berg og Belsvik understreke foran kampen i morgen. Skyt! Fra alle hold, vinkler og avstander. Opdals rekkevidde er pinlig, og i en kamp der vi etter alle solemerker kommer til å före spillet mot et lavtliggende brann-lag, er det kanskje enklere å dra i vei et skudd fra 20 meter enn å spille seg fri alene med keeper. Tror brann har terpet en del på innlegg og dödballer den siste tiden, da det blir livsviktig om de skal lykkes med å ligge dypt. Forhåpentligvis forsöker vi å spille mest mulig langs bakken når vi angriper. Fart og bevegelse er den beste medisinen mot den forsvarslinja Brann stiller med.
Om vi så kjörer opp Kippe, Pedersen, Stefan på corner/frispark så bör vi väre i stand til å väre en trussel også i luften. Disse tre hardhausene i kombinasjon med Ujah og Björn bör väre en håndfull, uansett hvor mye Brann har trent på dödballsituasjoner."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar