Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2511

Opprinnelig skrevet av HSft
    4. Vi er i utgangspunktet spådd i bunnen av tabellen og forventningene er lave til laget. Dermed skal det mer til å ta av.
    Du synes ikke vi har tatt av?
    Optimismen før Stabækkampen var like stor som nå?

Kommentar

• Kjetil
      Medlem
      Hoffnarr
      • Mar 2006
      • 48

Opprinnelig skrevet av andersmm
      Stefan og Bolly går inn for? Ringstad? Eriksen? Sögård?
      Ringstad og Søgård går ut.
      Diego for fugla!

Kommentar

• Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        Både brann og lillestrøm er altfor høyt oppe nå, noen treffer bakken med stor fart til Mandag, håper det ikke er lillestrøm.
        Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

Ringstad kan komme inn senere. Eriksen er mye mer rutinert, og Ringstad er ikke spesielt sterk defensivt. Vi trenger trygghet her, og forsvaret er det ene leddet hvor vi har det i bøtter og spann.
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6111

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
            Synes ikke vi har tatt av. At vi er mer positive nå enn før Stabækkampen benekter jeg ikke, men jeg tror ytterst få om noen tror vi slår Brann greit. Personlig mener jeg kampen er helt åpen og jeg tror de fleste er enige i det. Jeg har like god tro på laget nå som jeg hadde før jul, hverken mer eller mindre.

Hvem tror egentlig vi er et mye bedre lag nå? Hvem tror på seriegull? Brann er ikke noe storlag og vi har gode muligheter til å slå dem på Åråsen, 50-50. Tror ikke spillerne heller tror vi er mye bedre enn Brann.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Opprinnelig skrevet av Kimito
              Ikke overraskende, men heldigvis er det noen detaljer som skiller denne kampen fra de andre, og som gjør meg optimistisk.

1. Brann fikk en skalp på Brann stadion (den samme effekten vises ofte etter slike seiere).
              2. Vanligvis kommer det en bortekamp etter slike storseiere.
              3. Landslagspausen har gitt oss (og Brann) tid til å lande.
              Jeg er under press fra flere kanter, ikke minst anti-jinxegruppa, og spår midt i faktatrynet et soleklart LSK-nederlag her.

Kommentar

• Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1489

Fra BA.no

Klipper fra dagens BA.no
                ... "Opdal avslører hva som må være forutsetningene for at Brann returnerer til Bergen med poeng.
                –Vi må være på hugget og ta de ut ved å gå tidlig i press. Jo nærmere vi er spillerne deres, jo dårligere blir avslutningene, sier Opdal, tydelig giret på oppgjøret.
                –Jeg gleder meg veldig! Åråsen er en bane jeg liker å spille på, siden der alltid blir bra trøkk og tøffe kamper. Nå får vi vise hva vi er bygd av. Dette blir en «fin test» for oss, mener Opdal.".........

...."Brann-laget trente ikke formasjon lørdag, men etter det BA har grunn til å tro fortsetter Skarsfjord med samme mannskap som overbeviste mot Rosenborg. Det betyr denne sartelleveren (4-2-3-1): Opdal - Sævarsson, Korcsmár, Kalvenes, El Fakiri - Austin, Torp - Diego Guastavino, Erik Mjelde, Bjørnar Holmvik - Kim Ojo.
                PS! Bentley er tilbake i full trening og blir trolig å finne på benken mot Lillestrøm"....

Kommentar

• BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                  ...."Brann-laget trente ikke formasjon lørdag, men etter det BA har grunn til å tro fortsetter Skarsfjord med samme mannskap som overbeviste mot Rosenborg. Det betyr denne sartelleveren (4-2-3-1): Opdal - Sævarsson, Korcsmár, Kalvenes, El Fakiri - Austin, Torp - Diego Guastavino, Erik Mjelde, Bjørnar Holmvik - Kim Ojo.
                  Ler meg i hjel.

Det laget der er en oppsamling av rejects og retards. Når skal Dylan MacAllister entre banen?

Klovner.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

Bentley er klar. Oppdal er klar, Brann har en 94 modell som reservekeeper. Øvretveit eller noe i den duren.

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Nosa plaget av "litt mageproblemer" i følge nyhetstråden.

Jeg sliter med å besinne meg, og i en alternativ virkelighet ville jeg tatt med meg en flammekaster og en sekk med rustne spikere på et korstog til østlandets kebabsjapper.

Man putter ikke noe til under hundre kroner inn i munnen!!!

Spillerne er her for å slå søpla, ikke ete den!!!!

Kommentar

• mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

Gutten har jo vært på landslags samling. Nedi der skal du slite litt for å finne føde til over en hundrings. Bakterielle forskjeller er dessuten ganske vanskelige å unngå, uavhengig av pris.
                        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Boing
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 711

Opprinnelig skrevet av HSft
                          Synes ikke vi har tatt av. At vi er mer positive nå enn før Stabækkampen benekter jeg ikke, men jeg tror ytterst få om noen tror vi slår Brann greit. Personlig mener jeg kampen er helt åpen og jeg tror de fleste er enige i det. Jeg har like god tro på laget nå som jeg hadde før jul, hverken mer eller mindre.

Hvem tror egentlig vi er et mye bedre lag nå? Hvem tror på seriegull? Brann er ikke noe storlag og vi har gode muligheter til å slå dem på Åråsen, 50-50. Tror ikke spillerne heller tror vi er mye bedre enn Brann.
                          Javel, jeg har vel mer eller mindre blitt sett som en veldig merkelig skrue i en annen tråd på grunn av att jeg mener att kampen mot brann er en ny kamp og vi kan ikke forvente slik effektivitet mot brann som det var mot stabæk. Effektiviteten som var mot stabæk var ekstraordinert og nekter for å tro på att det skjer igjen. Og jeg kommer selvfølgelig til å benytte muligheten til å sette dem på plass i den tråden hvis LSK går inn for kræsjlanding i denne kamp, for flere vil få jævlig vondt under landingen.

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Opprinnelig skrevet av mooph
                            Gutten har jo vært på landslags samling. Nedi der skal du slite litt for å finne føde til over en hundrings. Bakterielle forskjeller er dessuten ganske vanskelige å unngå, uavhengig av pris.
                            Slite for å finne føde til over en hundrings? Tror du de bor i leirhytter? Jeg er rimelig sikker på at man kan unngå det problemet i Nigeria også, plenty med bra vestlige hoteller og resturanter i Lagos. Salige Øyvind Johnsen reiste verden rundt med fiskebollebokser i kofferten, og han spilte ikke engang viktige kamper.
                            Last edited by reka; 03.04.2011, 13:40.

Kommentar

• mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

Opprinnelig skrevet av reka
                              Jeg er rimelig sikker på at man kan unngå det problemet i Nigeria også. Salige Øyvind Johnsen reiste verden rundt med fiskebollebokser i kofferten, og han spilte ikke engang viktige kamper.
                              Det er selvfølgelig mulig å ta med kjøleskapet verden over, men det spørs om ikke det slår ut på humøret dersom han nektes å spise godt når hen er hjemme. Vil heller ha en blid, uvel Nosa enn en frisk, sur Nosa.
                              Han kommer over et par dagers sprutræv relativt kvikt.

Noe helt annet er om uforsiktighet tillater inntak av de virkelig skumle mikrobene, det er noe helt annet en normal reaksjon på baktrielle ulikheter.
                              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• nebbjævel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2009
                                • 511

Kampen: Å få det første målet blir løsningen på å dra dette hjem, tvinge motstander framover. Sånn vil det bli i mange hjemmekamper i år.Jeg er enig med dem som sier at vi ikke må la oss lulle inn i fullkommenheten etter brakseieren sist, selv om den var rørende sterk. Det var LSK nær sitt aller beste nivå, og vi veit at nivået svinger. Kampen mot Odd viste dette med mer enn ønskelig tydelighet. Brann må betraktes som en motstander som er i stand til å ta rotta på oss. Reka, er det TV-kommentatoren du snakker om ? I så fall het han Øivind Johnssen. God bedring til Nosa.

Kommentar

• mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                                  Jeg er enig med dem som sier at vi ikke må la oss lulle inn i fullkommenheten etter brakseieren sist, selv om den var rørende sterk.
                                  Kampen i morgen blir noe helt annet, Brann legger seg sannsynligvis lavt.

Midtbanen vil bli pressa med ball, Gisle er nok et bedre valg enn Råner'n (såfremt islendingen er matchfit). Jeg er ville også prøvd Nico til fordel for Erling pga egenskaper med ball. Bra med Bolly tilbake.

Dette blir en kamp som LSK i tidligere tider løste med lange baller og sterke oppspillpunkter. Et spill laget ikke har gjort bra på veldig lenge. Håper seieren sist gir trua og at unggutta nå får det til (med ballen i beina).

Jeg er veldig spent og smått pessimistisk.
                                  Fugla mot nye høyder

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Får en litt sånn "Vi skal bare ned og denge Odd før seriestart"-følelse av Bergs uttalelser før kampen....

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6111

Opprinnelig skrevet av Boing
                                      Javel, jeg har vel mer eller mindre blitt sett som en veldig merkelig skrue i en annen tråd på grunn av att jeg mener att kampen mot brann er en ny kamp og vi kan ikke forvente slik effektivitet mot brann som det var mot stabæk.
                                      Tror ikke folk så på deg som noen rar skrue. De var vel bare uenige i at resultatet var veldig urettferdig. Om resultatet mot Stabæk var retferdig eller ikke blir en annen diskusjon. Jeg tror fortsatt at det er veldig få som forventer kalasseier mot Brann. I denne kampen må vi kjempe fra start til slutt og om vi har en bra kamp kan vi ta med oss tre poeng. Om vi har en litt dårlig dag ryker alle. Brann er ikke et vesentlig dårligere lag enn oss.

Kommentar

• KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

Opprinnelig skrevet av reka
                                        Er jo ett fett om han står?

Er vel ikke lenge før vi får et gjensyn på TV2 med munnhulen til Opdal og det usynlige arret Occean påførte ham bak på leppa. Han er vel plaget av traumet ennå :-)
                                        TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

Vi fikk en reportasje om fjorårets albue fra Søgård istedet...

Kommentar

• andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

En ting skal Berg og Belsvik understreke foran kampen i morgen. Skyt! Fra alle hold, vinkler og avstander. Opdals rekkevidde er pinlig, og i en kamp der vi etter alle solemerker kommer til å före spillet mot et lavtliggende brann-lag, er det kanskje enklere å dra i vei et skudd fra 20 meter enn å spille seg fri alene med keeper. Tror brann har terpet en del på innlegg og dödballer den siste tiden, da det blir livsviktig om de skal lykkes med å ligge dypt. Forhåpentligvis forsöker vi å spille mest mulig langs bakken når vi angriper. Fart og bevegelse er den beste medisinen mot den forsvarslinja Brann stiller med.

Om vi så kjörer opp Kippe, Pedersen, Stefan på corner/frispark så bör vi väre i stand til å väre en trussel også i luften. Disse tre hardhausene i kombinasjon med Ujah og Björn bör väre en håndfull, uansett hvor mye Brann har trent på dödballsituasjoner.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

Working...