Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    Kamptråd Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion

    Andre serierunde. Nesten to uker til, men ikke for tidlig med kamptråd allerede nå. håper på 3 poeng og minst 10.000 på stadion.

    Laget jeg håper fra start:

    Logi

    Essediri-Pedersen-Kippe-Ringstad

    Knudtzon-Gislason-Nosa-Bolly

    BBS-Ujah


    Søgård spilte seg ikke bort mot Stabæk. Men midtbanen ser mye sterkere ut med Gislason der.
  • *46*

    #2
    Det spilles vel en kamp før denne?

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av *46*
      Det spilles vel en kamp før denne?
      Nei. Landslagspause.

      Forøvrig enig med trådstarter i lagoppstillinga selv om det er et dårlig signal å sette ut spillere etter en god kamp (tenker på Rånern).
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • *46*

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Nei. Landslagspause.
        Du tar feil. Jeg skal i hvertfall se på LSK førstkommende lørdag som oppvarming før landskampen Norge - Danmark

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #5
          Opprinnelig skrevet av *46*
          Det spilles vel en kamp før denne?
          Stemmer, treningskamp mot kongsvinger.

          Lørdag 26. mars - LSK-KIL - 14:00 - LSK-hallen
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            Opprinnelig skrevet av KrisB
            Andre serierunde. Nesten to uker til, men ikke for tidlig med kamptråd allerede nå. håper på 3 poeng og minst 10.000 på stadion.

            Laget jeg håper fra start:

            Logi

            Essediri-Pedersen-Kippe-Ringstad

            Knudtzon-Gislason-Nosa-Bolly

            BBS-Ujah


            Søgård spilte seg ikke bort mot Stabæk. Men midtbanen ser mye sterkere ut med Gislason der.
            Vanskelig å väre uenig. Tror årets Brann utgave er nokså kynisk og satser ikke på noe ambisiöst spill. I denne kampen kommer de garantert til å legge seg noenlunde lavt. Da er det er viktig å ha noen som kan styre midtbanen slik at vi kan legge ordentlig press på bergenserne. Tror Pedersen og Kippe skal klare å handskes med Ojo rimelig greit. Det jeg så mot bart var en god kamp, men ingenting ekstraordinärt. Jeg var mer redd for Huseklepp for å si det sånn. Blir kampscenarioet slik som jeg tror, så er det heller ingen krise om Sögård starter på midten. Da har vi en ryddegutt som kan forhindre overganger og vinne igjen ballen slik at vi kan starte et nytt angrep. Vi mister nok en dimensjon i oppbyggningen av spillet, men om backene er aktivt med i det offensive bör vi kunne legge godt trykk på dem uansett.

            Liker KrisBs försteelver godt, men blir ikke overraska om vi får se dette:

            Logi

            Essediri-Pedersen-Kippe-Ringstad

            Knudtzon-Gislason-Sögård-Nosa

            BBS-Ujah


            Skulle vi dominere banespillet, så er nok dette også et godt alternativ, da Nosas spillestil vil bidra til å kombinere mer gjennom midten. Ingen krittslikker, men om vi trykker hardt og Ringstad er aktivt med hele tiden så ser jeg ikke det som noe problem. Det legger dog veldig mye defensivt ansvar på Sögård, da han må holde et ekstra öye på venstresida vår også.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6079

              #7
              Opprinnelig skrevet av KrisB
              Knudtzon-Gislason-Nosa-Bolly

              Søgård spilte seg ikke bort mot Stabæk. Men midtbanen ser mye sterkere ut med Gislason der.
              Jeg har også sett for meg denne midtbanen, men hverken Sekour eller Gislason har blitt testa ved siden av Nosa på midten. Dermed lurer jeg litt på om Berg sin plan er å flytte Nosa fra midten og spille med Gislason og Søgård. Alternativet til midtbanen du setter opp blir altså noe slikt:

              Knudtzon-Søgård-Gislason-Nosa

              Etter å ha sett Bolly i vinter så liker jeg midtbanen din, men det andre midtbanealternativet vil kanskje være bedre balansert og mer stabilt?

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #8
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Du tar feil. Jeg skal i hvertfall se på LSK førstkommende lørdag som oppvarming før landskampen Norge - Danmark
                Oj sann. Tar meg turen selv jeg da.

                Må jeg gå?
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • *46*

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Oj sann. Tar meg turen selv jeg da.

                  Må jeg gå?
                  Jeg ser ryggen din på vei ut av døra alt

                  Tenkte jeg skulle ta med meg guttungen en tur. Med N(ø)FF og MAX/TV2 sine oppsett blir det litt sent og vanskelig å få han med på enkelte kamper. Passer fint med en treningskamp midt på dagen. Blir han for utålmodig, kan vi gå hjem uten at det er helt krise

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #10
                    Nosa skal ikke flyttes ut på kanten etter at han leverte en av sine desidert beste kamper i LSK drakt mot Stabæk. Er ellers redd for at HB ikke setter ut LKE eller Espen Søgård, og at det går utover Ringstad og Gislason.

                    Espen Søgård gjorde seg ikke bort, men et par av frisparkene til Stabæk i starten av kampen kommer etter svake balltap av Søgård, og jeg tror vi er bedre tjent med Gislason i hans posisjon i en kamp vi nok må regne med å ha ballen mer i starten enn mot Stabæk.

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1252

                      #11
                      Ser ikke noe grunn til og bytte p ålaget som grusa gymlaget 7 - 0.

                      Kjør med det samme laget sier nå jeg, og bytt til pause om nødvendig.

                      Så lenge søgård spillte som mot Stabæk så fortjener han plassen fra start.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7080

                        #12
                        Enig med Totti - Stefan inn. Dette blir en helt annen kamp der vi forventes å dominere banespillet og møte et kompakt Brann. Stefan er bedre med ball, og en bra mann å ha i nærheten av Nosa når knottene til Austin kommer flyende.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #13
                          Nevnt noe tidligere her om at Gislason ikke har fått prøvd seg sammen med Nosa, kanskje dette er noe Berg bør prøve mot kongsvinger.

                          Er ikke fan av at man skal dytte Nosa på venstrekanten. Faktisk så er jeg veldig imot det, men ikke jeg som tar ut laget....

                          Logi
                          Esset - Steinhard - Blurkh - LKE
                          Fønix - Gislason - Nosa - Ringstad
                          BBS - Hipp, hipp, Ujah!!


                          Vil ha Ringstad på venstrekant med tanke på defensive kvaliteter, så kan Bolly komme inn og løpe rundt brann i 2.omgang. Og Nicky inn for Fønix eller BBS.

                          Gislason har jeg trua på kan dekke og gjøre livet lett for Nosa når man møter en jævel som Austin. Men Søgård spilte såpass bra, at han mest sannsynlig starter, noe som går greit for min del forsåvidt.
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #14
                            Er jo treningskamp til helga mot KIL. Interessant om det blir spilletid for Bolly og mer enn halve omgangen på Gislason. Bolly var jo kampklar, men ble spart. Tviler ihvertfall sterkt på at Ringstad fortsetter på kanten, han er bare et alternativ der.

                            Kommentar

                            • rælingen kanaris
                              Kaptein Reketråler
                              Myklebust Light
                              • Jul 2005
                              • 1446

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Nevnt noe tidligere her om at Gislason ikke har fått prøvd seg sammen med Nosa, kanskje dette er noe Berg bør prøve mot kongsvinger.
                              Nosa er vell ikke aktuell mot Kongsvinger, pga Landskamp
                              Custodes
                              I med og motgang

                              Kommentar

                              • *46*

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                Nevnt noe tidligere her om at Gislason ikke har fått prøvd seg sammen med Nosa, kanskje dette er noe Berg bør prøve mot kongsvinger.
                                Blir vanskelig, da Nosa er på samling med U23 landslaget i Nigeria.

                                Edit: rælingen kanaris noen sekunder tidligere ute...
                                Edit 2: Ringstad er vel også på samling med U21 landslaget i helga - når vi snakker treningskamp. Serie er han selvsagt disponibel for.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #17
                                  Ruben og Gislason kunne det jo vært spennende å se sammen på midten mot KIL.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Ruben og Gislason kunne det jo vært spennende å se sammen på midten mot KIL.
                                    Eventuelt Ohi og Gislason. Men jeg tipper vi får se Søgård og Gislason.

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Ruben og Gislason kunne det jo vært spennende å se sammen på midten mot KIL.
                                      diskusjon om KIL kampen kan tas her http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...380#post448380

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3208

                                        #20
                                        Til treningskampen mot KIL er både Nosa og Björn borte på landslagsoppdrag, og laget kan fort bli

                                        Logi
                                        Karim-Steinar-Frode-Lasse
                                        Erling-Stefán-Espen-Bolly
                                        Arild-Ujah

                                        Selv om jeg personlig ser Stian fortest mulig på banen oftere og oftere, kan jeg tenke meg at Henning fortsatt satser på Lasse. En mulighet er å gi Stian mer kamptrening på venstrekanten før han "tar over" eller prøves mer på backen - i denne kampen kommer det litt an på hvor kampklar Bolly er (på lenger sikt vil jeg ha Stian og Bolly sammen på venstresida). Hvis Arild ikke spiller fra start på lørdag, er Nico et opplagt valg sammen med Ujah.

                                        Mot Brann er vi nok tilbake til start-11'ern mot Stabæk, men da bør Bolly være klar til å ta venstrekanten fra Stian, som heller kan komme inn, som kant eller back, som tidlig innbytter, kjenner jeg Henning rett.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        Working...