Lillestrøm - Brann 04/04 kl 19:00 Åråsen stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Opprinnelig skrevet av andersmm
    Hvor sier han dette? Link?
    Er kompisen til en venn av meg fra bergen.

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Svært så hårsåre vi var da. Vært mye bra jobbing rundt denne kampen, for all del.
      Jeg synes ikke okb var det minste hårsår. Han kom med ett godt svar. Man kan være kritisk til mange ting som har skjedd/ikke skjedd i sportsklubben de siste årene. Men arbeidet som har vært lagt ned de siste 2 ukene synes jeg har vært fantastisk. Har aldri opplevd makan til ras av positive saker i mediene vedrørende LSK. LSK har gjort mye(alt?) riktig inn mot kampen.
      - Gladsaker i aviser og tv.
      - Fokus på sesongkort
      - Nye matchplakater
      - Bilklistremerker
      - Åpning av ny butikk

I tillegg har landslagsfuglene gjort det veldig bra på sine respektive landslag og det legger folk merke til.

Alt dette i kombinasjon med den fantastiske stabækmatchen gjør at jeg mener at LSK ikke kunne fått en bedre inngang mot kampen på mandag.

At Brann ikke stiller med buss kan ingen i LSK lastes for og jeg tror ærlig talt ikke det vil utgjøre så stor forskjell uansett. Vi mister nok ikke mere enn ett par hundre på tribunen uansett.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Opprinnelig skrevet av iL
        Synes det er helt på sin plass. Kommer man med en slik kommentar har man ikke fulgt med hva LSK har gjort i det siste.
        Våkne, ta utfordringen, vise handlekraft. Flisespikkeri spør du meg. Har selv bidratt med å klistre opp plakater i det som burde være LSK-land, men som så mange andre steder domineres av bydelslaget.

Men igjen, masse bra som har hendt rundt denne kampen. Måtte det fortsette!

Kommentar

• Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1483

Opprinnelig skrevet av Kanariz
          Ifølge Håkon oppdal så legger brann seg bakpå og vil satse på kontring mot LSK på mandag. Ikke at det kom som noen bombe, men blir spennende å se hvordan vi takler å "føre" kampen. Blir også spennende og se hvordan Branns nye stjerneskudd takler Kippe i lufta.
          Ingen tvil om at det er lenge siden så mye positiv fokus foran en kamp.
          Kjenner det kribler helt bort til Bergenstraktene..
          Men kampen blir jo en helt annen match enn Stabæk..
          Og jfr ovennevnte innlegg så bekreftes det som har vært signalisert tidligere (men det vil jo vise seg om det er spill for galleriet): Men mye tyder på at vi møter et lavtliggende Brann..
          Skulle det mot formodning komme 1 mot først, blir det i alle fall et Brannlag
          som vel knapt vil bevege seg mer enn 20 meter fra egen keeper.
          Derimot får vi hull på byllen først kan mye være gjort..
          Men hvordan får vi det til?

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Ville vært idioti av Brann å ikke ligge lavt i denne kampen. Jeg har tillit til Skarsfjords taktiske evner, han har vist seg i stand til å oppnå akseptable resultater så lenge spillerne har giddet, og endogtil skapt litt underholdning på hjemmebane. Det vil bli overraskelser i Branns laguttak, spesielt offensivt,skarsfjord vil dekke rommet foran eget forsvar og på kantene, samt kanskje markere ut Nosa. Med Nosa eliminert og ingen mulighet til å utnytte farten på kantene eller på topp blir dette rimelig sjansefattig. Brann har gode skyttere på midtbanen og trenger ikke å risikere så mye for å sette opp disse. Er en god sjanse for at de kan putte et fra distanse eller komme igjennom en mot en når vi blir nødt til å presse stadig høyere.

Vår sjanse er et tidlig dødballmål.

Kommentar

• perrern80
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 603

Heder og Ære!!

Ville bare bruke ett innlegg på og berømme alle som har vært med på og skape denne fantastiske rammen rundt 2.serierunde 2011. Spesielt vil jeg trekke frem A.K gate, kjørte selv igjennom ved 0230 tiden inatt, og måtte bare snu i rundkjøringen ved Åråsen og ta en runde til. Stående applaus fra min side. Det er ikke og nekte på at vi har Norges desidert råeste match gate, i tilegg til Norges flotteste julegate.

Også går det rykter, i indre kretser i Bergen, at Birkir Mar Sævarsson har fått en kraftig oppblomstring av hemorider og unktelig vegrer seg for og sklitakle. Dette gir rom for ett noe sensjasjonelt comback av Geirmund Brendesæter

God 1.april til alle fugler der ute!!!
              Last edited by perrern80; 01.04.2011, 16:33.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Opprinnelig skrevet av perrern80
                Ville bare bruke ett innlegg på og berømme alle som har vært med på og skape denne fantastiske rammen rundt 2.serierunde 2011. Spesielt vil jeg trekke frem A.K gate, kjørte selv igjennom ved 0230 tiden inatt, og måtte bare snu i rundkjøringen ved Åråsen og ta en runde til. Stående applaus fra min side. Det er ikke og nekte på at vi har Norges desidert råeste match gate, i tilegg til Norges flotteste julegate.
                Håper noen kan ta noen bilder på matchdag når det sitter flagg på hver veranda også. Skulle ønske jeg hadde mulighet til å være der, men om jeg har forstått rett så skal alt dette opp før hver eneste hjemmekamp, eller?
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13278

Flaggene kommer nok uansett til å brenne seg inn i bevisstheten om vi må rusle ned Alexen etter et tap.

Kommentar

• andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

Opprinnelig skrevet av reka
                    Flaggene kommer nok uansett til å brenne seg inn i bevisstheten om vi må rusle ned Alexen etter et tap.
                    Jeg noterer meg att din glede etter Stabækslakten sakte men sikkert har overgått i pessimisme denne uka

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6110

Det vil bli overraskelser i Branns laguttak, spesielt offensivt,skarsfjord vil dekke rommet foran eget forsvar og på kantene, samt kanskje markere ut Nosa. Med Nosa eliminert og ingen mulighet til å utnytte farten på kantene eller på topp blir dette rimelig sjansefattig.
                      Dette hørtes da veldig lett ut...

Nosa er en spiller som ikke har noen store problemer med å bli pressa. Han er suveren med motspiller i kroppen og han blir ingen enkel mann å ta ut av kampen. Om de ligger for lavt og er redde for farta til Erling vil det trolig gi noe rom for Essediri, om da Ujah er like god i boksen som sist match kan det være en grei løsning. Bolly trenger ikke så ekstremt mye bakrom for å gjøre sakene sine, han trives minst like godt med å trekke innover.

Ikke umulig at vi får en vanskelig kamp på mandag, men det er ikke så lett å forsvare seg mot lsk som du prøver å få det til å høres ut.
                      Last edited by HSft; 01.04.2011, 17:25.

Kommentar

• perrern80
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 603

I så tilfelle blir jeg kjørt ned den gata med stemmebåndet mellom fortenna

Kommentar

• 007

Opprinnelig skrevet av HSft
                          Ikke umulig at vi får en vanskelig kamp på fredag, men det er ikke så lett å forsvare seg mot lsk som du prøver å få det til å høres ut.
                          Siden det er 1.april i dag er vel dette din aprilspøk

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Opprinnelig skrevet av 007
                            Siden det er 1.april i dag er vel dette din aprilspøk
                            Må det være, ellers har han ikke sett noen av treningskampene.

Kommentar

• Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2602

Må det være, ellers har han ikke sett noen av treningskampene.
                              Kaptein Pissimist snur ikke kappa etter vinden. Heller ikke etter tidlig å ha fått syv segl på truten.
                              Ferdigskåra

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Derfor tar Brann poeng på Åråsen

MØTES MANDAG: Lillestrøm og Björn Bergmann Sigurdarson kommer fra storseier mot Stabæk til kampen mot Brann. Her representert ved Bjørnar Holmvik og Rodolph Austin. Foto: Astrid M. Nordhaug

De ti siste gangene et lag i eliteserien har vunnet med fem mål eller mer, har de avgitt poeng i neste kamp.

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle196647.ece

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Stefan og Bolly går inn for? Ringstad? Eriksen? Sögård?

Kommentar

• Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2602

Derfor tar Brann poeng på Åråsen
                                    Ikke overraskende, men heldigvis er det noen detaljer som skiller denne kampen fra de andre, og som gjør meg optimistisk.

1. Brann fikk en skalp på Brann stadion (den samme effekten vises ofte etter slike seiere).
                                    2. Vanligvis kommer det en bortekamp etter slike storseiere.
                                    3. Landslagspausen har gitt oss (og Brann) tid til å lande.
                                    Ferdigskåra

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6110

Opprinnelig skrevet av Kimito
                                      Ikke overraskende, men heldigvis er det noen detaljer som skiller denne kampen fra de andre, og som gjør meg optimistisk.

1. Brann fikk en skalp på Brann stadion (den samme effekten vises ofte etter slike seiere).
                                      2. Vanligvis kommer det en bortekamp etter slike storseiere.
                                      3. Landslagspausen har gitt oss (og Brann) tid til å lande.
                                      4. Vi er i utgangspunktet spådd i bunnen av tabellen og forventningene er lave til laget. Dermed skal det mer til å ta av.

Kommentar

• Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

Opprinnelig skrevet av HSft
                                        4. Vi er i utgangspunktet spådd i bunnen av tabellen og forventningene er lave til laget. Dermed skal det mer til å ta av.
                                        Men det er brann og

Kommentar

• rælingen kanaris
                                          Kaptein Reketråler
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 1446

Stefan går nok inn for Søgård. Håper Bolly går inn for Eriksen, og at Ringstad flyttes ned på back
                                          Custodes
                                          I med og motgang

Kommentar

Working...